15K ÖZEL

1.9K 95 152
                                    

Cinsiyet tahminleri buraya...

Mutfaktan "Bence kesinlikle kız, teyzesinin kuzusu olacak o." diye seslenen Aybike'ye "Hayır hayatım amcasının aslanı olacak." diye cevap verdi Berk.

"Dayısının prensesi olacak." dedi Ömer. Asiye ona gülümserken "Hah işte aklın yolu bir." dedi Aybike.

Doruk "Asiye, tamam geç otur artık. Bak çok ayakta kaldın yine." deyince Asiye yavaş adımlarla ona doğru ilerledi. Kızlar her ne kadar "Biz hallederiz, sen otur." dese de Asiye onlara yardıma kalkmıştı.

Doruk ayağa kalkıp elini uzattı ona doğru. Asiye elini tutunca mutfaktan salona geçmek için olan küçük, tek basamaklı merdivenden inmesine yardım etti.

Doruk koltuğa oturduktan sonra yanına oturup kolunun altına girdi Asiye. Elini iyiden iyiye belirginleşen karnına koyarken "Bence de erkek olacak." dedi bakışlarını Doruk'a çevirip.

Berk "Hay yaşa be yenge! Al bak, gör Aybik. 'Erkek olacak.' dedi yengem." dediğinde Oğulcan yanındaki kırlenti ona fırlattı ve "Allah'ım inşallah kız olur." dedi.

Asiye onlara gülerken kafasını kaldırıp Doruk'a baktı ve "Sence?" dedi.

"Bence," dedi Doruk. "Sağlıklı olsun yeter." Asiye ona gülümseyince yanağına bir öpücük kondurdu Doruk. Ömer az önce Oğulcan'ın Berk'e attığı kırlenti alıp "Asiye sen bir çekilsene oradan." dedi.

Doruk bakışlarını Ömer'e çevirip "Ömercik senin yeğenin benim çocuğum olan bu bebek gökten mi indi sence?" dedi. Elini Asiye'nin karnına koyup yavaş hareketlerle sevmeye başlamıştı bunu derken.

Ömer sabır çekip "Oğlum sen iyice arsız, utanmaz bir şey oldun. Kırlent de kesmez seni artık, direkt kanepe falan atmak lazım." dedi.

Doruk ona gülerek kafa sallarken Asiye telefonunu eline aldı ve saate baktı. Randevu saatlerine az kaldığını görünce Doruk'a dönüp "Çıkalım mı?" dedi. Doruk onaylarcasına kafa salladıktan sonra önce kendisi koltuktan kalktı sonra da elini tutup Asiye'yi kaldırdı.

Asiye 5 aylık hamileydi. Daha önceki kontroller de bebek kendini göstermediği için cinsiyetini bir türlü öğrenememişlerdi. Aslında çok da bir önemi yoktu ikisi içinde. Sonuçta ikisinden bir parçaydı, kız veya erkek ne fark ederdi ki?

Doktorun odasına girdiklerinde kısa bir selamlaşma faslından sonra "Ee Asiye, nasıl gidiyor hamilelik?" dedi doktor. "Yani şu anlık bir sıkıntı yok. Yormuyor beni. Babası da sağolsun çok yardımcı oluyor." dedi Asiye sonda bakışlarını Doruk'a çevirerek.

Doruk ona gülümseyince Asiye de gülümsedi. Doktorun "O zaman bir de ultrasonla görelim mi bebeğimizi?" deyince oturduğu yerden yavaşça kalktı Asiye.

Doruk bir elini Asiye'nin beline koyup diğer eliyle de elini tutunca gülümsedi Asiye. Çok yakışmıştı Doruk'a baba olmak. Kendisi farkında değildi bunun, sadece yapması gerekenleri yaptığını söylüyordu sürekli. Ama ona her bakışında ne kadar iyi bir baba olacağını düşünüyordu Asiye.

Asiye yatağa uzandığında yavaşça üstündeki tişörtü sıyırarak açtı karnını. Doktor soğuk jeli karnına dökünce tüm vücudunun ürperdiğini hissetti. Cihaz karnında yavaş yavaş hareket etmeye başlayınca bakışları yanındaki ekrana kaydı.

"Evet, bu sefer öğrenebileceğiniz cinsiyetini." dedi doktor ve ekrandaki görüntüye biraz daha dikkatli bakıp "Bir kızınız olacak tebrik ederim." dedi.

Asiye bakışlarını Doruk'a çevirdiğinde Doruk'un ifadesiz yüzünü görünce gözlerinin dolduğunu hissetti.

O doktorun uzattığı peçeteyle karnını silerken Doruk da ona uzatılan ultrason fotoğrafına bakıyordu. Asiye üstünü toparladıktan sonra doktor birkaç rutin şey söylemişti. Doktorun sözleri bitince Doruk yine Asiye'yi elinden tutarak yürümesine yardım etti.

Odadan dışarı çıktıklarında ise elini normal bir şekilde kavradı. Hastaneden çıkana Asiye sık sık bir duygu belirtisi görmek için Doruk'un yüzüne baktı. Ama Doruk'un ifadesiz yüzünde duygunun baş harfi dahi yoktu.

Eve gelene kadar hiç konuşmamışlardı. Kapıdan içeri girince Asiye elini Doruk'un elinden çekti ve onu bırakıp hızlı adımlarla salona doğru yürümeye başladı.

Salondan içeri adımını atınca karnına saplanan ağrıyla elini karnına koyup "Ah!" dedi Asiye. Doruk onun sesini duyunca hızla yanına gelip koluna girdi ve "Asiye, ne oldu? İyi misiniz?" dedi.

Asiye canın acısının da verdiği sinirle kolunu çekip "Umrunda mıyız ki?" dedi. Yavaşça koltuğa oturdu ve "Anneciğim ne oldu sana?" dedi ağlamaklı sesiyle.

"O nasıl söz Asiye? Umrumdasınız tabi." dedi Doruk ve Asiye'nin yanına oturup elini Asiye'nin karnına koydu. Yavaşça okşarken "Babacığım, güzel kızım." dedi.

Asiye'nin gözleri dolmuştu hemen. Doruk biraz karnını sevdikten sonra ona döndü ve "Daha iyi misin?" dedi. Asiye onaylarcasına kafa salladı. Doruk ona yaklaşıp saçına bir öpücük bıraktı.

Geri çekilince "Anlat bakalım." dedi. Asiye "Neyi?" deyince "Umrumda olmadığınızı nereden çıkardığını?" diye cevap verdi Doruk.

Asiye "Önce ben sana bir şey soracağım." dedi. Doruk 'Tamam' der gibi kafa sallayınca "Üzüldün mü?" dedi Asiye. Sonra açıklamak ister gibi "Kız olduğuna yani, üzüldün mü?" dedi.

"Asiye'm" dedi Asiye'nin ellerini avuçlayıp "Beş aydır bana yaşattıkların, bu duygular bana o kadar yabancı şeylerdi ki. Baba olmak... Daha birkaç ay öncesine kadar sadece hayaldi benim için. Ama şimdi karnında kızımız var. Ben beş ay önce, dünyanın en mutlu adamı oldum. Sayende, sizin sayenizde."

"Sen hastanede öyle soğuk durunca ben sandım ki-" "Sen sandın ki ben kızımız olacağına üzüldüm. Doğru mu anladım?" Asiye kafa sallayarak onaylayınca ellerini yeni çıkmaya başlayan sakallarında gezdirdi Doruk.

"Asiye ben sana böyle hissettirdiğim için çok, çok özür dilerim. Ben sadece nasıl tepki vereceğimi bilemedim. Daha sabah erkek olmasını istediğini söyledin. Sevinsem üzülür müsün bilemedim. İçimden bağırmak, tüm İstanbul'a hatta dün dünyaya duyurmak geldi kızım olacağını. Ama dışımdan gösteremedim. Çok, çok özür dilerim senden." dedi Doruk ve Asiye'nin eline bir öpücük kondurdu.

Sonra bir öpücük de karnına kondurup "Güzel kızım, baba eşek herifin teki olduğu için seni üzdü. Senden çok özür dilerim. Seni çok, her şeyden çok seviyorum." dedi.

Asiye göz yaşlarını sildi ve "Bizde babamızı çok seviyoruz." dedi. "Çok, her şeyden çok."
***
SELAMS, N'ABER?

OF BU TEMAYI ÇOK SEVDİM. SÜREKLİ BUNUN HAKKINDA YAZMAK İSTİYORUM. BUGÜN DE CİNSİYETİNİ ÖĞRENDİK BEBEĞİN. NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ?

BU KONU HAKKINDA YAZMAYA DEVAM ETMEK İSTİYORUM. AŞERME, DOĞUM FALAN. NE DERSİNİZ?

İSİM ÖNERİLERİNİZİ BURAYA ALALIM LÜTFEN.

15K İÇİN NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ. İYİ Kİ VARSINIZ. DESTEĞİNİZİ HİSSETMEK ÇOK GÜZEL.

SİZİ SEVİYORUM, BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin