Selam, nasılsınız?
Bugün bölüm günü değil ama malum haftaya dizi başlıyor (🤲🏻📿) Elimde önümüzdeki 8 gün içinde yayınlamam gereken 5 bölüm vardı ve arka arkaya 1 hafta içinde atıp bitirmeye karar verdim. (Ana hikayeyi bozmayacak, sadece AsDor olan bölümler bunlar.)
Sezon başlayınca da daha önce de konuştuğumuz gibi haftada tek gün gelecek. (Bölümleri ya ayrı ayrı hastane olayı gibi seri şeklinde ya da uzun bir şekilde tek bölüm olarak atacağım. Daha karar vermedim.)
Bölümleri arka arkaya atacağım için sınırı biraz yüksek tutuyorum. Dolduğunda yeni bölümü atacağım hemen.
Yeni bölüm için sınır: 60 OY 120 YORUM
İyi okumalar <3
***
Asiye çalan telefonu eline aldığında gördüğü kayıtlı olmayan numara ile kaşlarını çattı. Açmak ile açmamak arasında gidip gelse de telefonu açıp kulağına dayadı ve duymayı sevmediği sesi duydu. "Asiyeciğim, ne haber ya?" diyen Tolga'nın sesini. "Arayıp sormuyorsun hiç. Kırılıyorum ama."
"Tolga sen manyak mısın, diye soracağım ama cevabı biliyorum." dedi Asiye sert bir sesle. "Nereden buldun numaramı?"
"Hani ben siz bana tuzak kurup okuldan ayrılmama sebep olmadan önce sizin sınıftaydım ya. Hatırladın mı? Sınıf grubundan almıştım öyle hal hatır sorarım sevgili arkadaşıma diye."
Asiye dediğine göz devirip "Ne var yine? Ne istiyorsun?" dedi. "Aa ama Asiyeciğim, kırılıyorum. İnsan arkadaşına böyle mi davranır?"
"Haklısın, insan arkadaşına böyle davranmaz. Ama neyse ki biz arkadaş değiliz."
"Kısa kes, diyorsun yani?" diyen Tolga'ya "Ne uzun ne kısa, hiç kesme Tolga. Senin saçmalıklarını dinlemeyeceğim." deyip telefonu kapatacaktı ki Tolga "Yakışıklı prensin seni kandırmasına izin vereceksin yani. Peki Asiyeciğim, sen bilirsin." deyince "Ne diyorsun? Ne saçmalayacaksın yine?" dedi Asiye.
"O methiyeler düzdüğün yakışıklı prensin, diyorum Asiyeciğim. Ayakta uyutuyor seni." "Saçmalıyorsun Tolga ve ben artık cidden dinlemek istemiyorum."
"Saçmalıyorum, öyle mi? Peki Asiyeciğim, inanma sen bu arkadaşına. Ama git prensine sor tamam mı, sana abinin içeri girmesine sebep olan kişinin babası olduğunu neden söylemediğini?"
Asiye duyduğu şey karşısında ne tepki vereceğini bilemedi. Kabul etmek istemedi. Ama Tolga'nın anlatmaya devam etmesi onu kabul etmeye itiyordu.
"Ben gördüm Asiyeciğim. Nasıl olduğunu sorma, detayları sana sevgilin anlatır. Kadir oraya geldiğinde adam çoktan vurulmuştu. Ben bunları Doruk'a anlattım ama o sana anlatmadı. Anlatmamış yani. Ben Doruk'un paylaştığı fotoğrafı gördüm. Hani şu senin de olduğun, romantik olan." Doruk birlikte oldukları bir fotoğrafı mı paylaşmıştı?
"Sonra dedim ki kendi kendime 'Benim Asiyeciğim abisine iftira atan adamın oğluyla birlikte olmaz. Bu işte bir iş var.' Nasıl ama, seni doğru tanımış mıyım?"
Asiye bir şey demeden aramayı sonlandırıp telefonu yanına koydu ve kafasını eğip elleri arasına alarak düşünmeye başladı. Böyle bir şey olabilir miydi? Doruk ondan böyle bir şeyi saklamış olabilir miydi?
Düşünerek bir yere varamayacağına karar verip telefonunu cebinden çıkardı ve titreyen parmakları ile Doruk'un adının üstüne tıkladı. Telefon çalarken geçen kısa zaman ona saatler gibi gelirken aşık olduğu adamın neşeli sesini duydu. "Güzelim?" demişti yine her zamanki tavrıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...