Öncelikle 60K için okuyan, oylayan, yorum yapan ve paylaşan herkese çok teşekkür ederim. (Paylaşmanız beni ayrıca çok mutlu ediyor. Onun için ayrıca teşekkür ederim.)
Sonralıkla Allah'ım şu tipe bak, gördükçe ağlayasım geliyor. Sezonun ilk bölümünün ilk fragmanında "Alın size ağlayan Doruk." deyip üstümüze attılar bunu resmen.
Sizden ne haber?
Ben isterken Onur'un oyunculuğunu hesaba katmamışım cidden. Ağlamaktan gözlerim şişecekmiş gibi hissediyorum. İyi ki ertesi gün hafta sonu hsdhshg
Neyse, iyi okumalar <3
***
Duyduğu adım sesleriyle donuk bakışlarını merdivenlere çevirdi Doruk. Asiye şaşkın bir yüz ifadesiyle adımlarını durdurduğunda "Doruk?" dedi, beklemiyordu. Hafifçe kafa sallarken Asiye de tekrar adımlamaya başlamıştı.
Bir yanı ona anlatmak, kollarında ağlamak isterken diğer yanı aralarındaki mesafe hiç kapanmasın istiyordu. Nasıl söyleyecekti ki? Ne söyleyecekti?
Sorularının cevabı kendisinde değildi ama Asiye'ye gelmesini söylemişti kalbi, sanki tüm bu olanlara isyan edercesine beyni durmuştu ve tekrar Asiye'nin yanında çalışacaktı.
Aralarındaki birkaç metre uçurum gibi göründü gözlerine. İlk defa ona bu kadar uzaktı sanki Asiye, ilk başlarda olduğundan daha uzak gibiydi. Ellerini tüm sinirini çıkarmak ister gibi saçlarına daldırdı hırsla, bu hareketi o gün o kadar çok yapmıştı ki sayısını bilmiyordu artık.
Nihayet Asiye önünde durduğunda Doruk'un dümdüz bakan ifadesini görünce içinde bir şeylerin yıkıldığını hissetti. İlk defa bu kadar boş bakıyordu kendisine. "Nasıl buldun burayı?" dedi aklındaki soruyu sorarak.
Asiye ona bakmaya devam ederken gözlerini etrafta gezdirmeye başladı. Bakışları tekrar Asiye'de durduğunda "Neden buraya geldiniz?" dedi. Asiye'nin yüzü üzgün bir hal alırken "Okul çıkışı Selim ile konuştuğumuz günün akşamı" diye anlatmaya başladı. Selim adını duymasıyla bozuk moraline birde sinirin eklendiğini hissetti Doruk.
Yüzü iyice düşerken "Bizi evden attı Hilmi Amca, Selim'in babası yani. Daha önce de satacağını söylemişti ama Selim izin vermemişti. Ben o gün sana aşık olduğumu söyleyince" bir nefes verdikten sonra "Böyle oldu işte." diyen Asiye'ye kafasını hafifçe sallayarak anladığını belli etti.
"Bana neden söylemedin?" dedi sonra. "Söylesem ne yapacaktın Doruk?" dedi. "Elimden ne gelirse, sizin için ne yapabileceksem onu yapacaktım. Bir ev tutardım mesela ya da para verirdim size. Kadir çıktıktan sonra-" "Yine mi aynı konu? Ben bunları geçtik, sen beni anladın sanıyordum. Başa mı döndük Doruk? Yine o eski Doruk mu var benim karşımda?"
Doruk yerinde kıpırdanırken "Biz bu konu yüzünden ne kadar tartıştık, ayrı kaldık. Ama ben kendimi sana hiç anlatamamışım. Senin babanın parasıyla, doğuştan sahip olduklarında yapacağın hiçbir şeyi kabul etmem ben Doruk." diye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...