100K ÖZEL🥺🔥

3.3K 102 172
                                    

Bölüme geçmeden önce...

100K özel bölümü, vay be! Dün gibi hatırlıyorum 1K olmanın heyecanıyla yazdığım bölümü, ilk bölümlerin sonlarında ne diyeceğimi bilemeyip saçmalayışlarımı, her duyguyu hissederken hissettirme isteğimi...

Bugüne kadar hep yazdığım hikayeleri okudunuz, bugün yazdığım hikayenin hikayesini anlatmak istiyorum. İlk okurlarım bilir ki bu kitabın bir kapağı bile yoktu ilk yayınladığımda, kafamda nasıl ilerleyeceğimle ilgili bir taslak bile yoktu. Ama biz büyüdük, büyüdük ve ben bugün bu satırları yazıyorum.

Hayat Gibi, 16.bölüm fragmanını görünce "Bu sahne böyle olmamalıydı ya." diyerek telefonumun not uygulamasından yazmaya başladığım bir hikaye ve çoğunuzun bildiği gibi sadece kendi istediğim sahneyi hayal etmek için yazmıştım. Yazdıklarım hoşuma gidince devam ettim yazmaya. Hatta bu yüzden ilk bölüm neredeyse 2000 kelime 😅

O zamanlar daha yeni yeni ilk kitabı yayınlıyordum, 30 küsur kadar da takipçim var. Duyuru paylaşmıştım "Elimde ilk birkaç bölümünü yazdığım bir AsDor kurgusu var. Yayınlasam okur musunuz?" diye. Birkaç kişi yayınlamamı istediği ve arkadaşlarım da ilk bölümü (hikayenin üçüncü bölümü ilk yazdığım bölüm) beğendiği için kafamdaki taslağa uydurup ilk bölümü yayınladım.

Klasiktir "Bu kadarını beklemiyordum." demek. Hayal gücüme ve kalemime güvensem de gerçekten bu kadarını beklemiyordum. Başkalarında görüp özendiğim okunma sayılarına sahip bir kitabım, materyalleştirmenin dışına çıkarsak bir göz bebeğim var.

Evet, ben yazdım ama siz okudunuz. Dahası hep yanımda, yanımızda oldunuz. Birçok kez bırakmak istedim, ki bölüm sonlarında bahsetmiştim hep "Eğer siz isterseniz, sizin için devam edeceğim." diye. Siz istediniz, devam ettim ve buradayız. Siz olmasanız başaramazdım teşekkür ederim hepinize. Bu sadece benim değil, eğer kabul ederseniz hepimizin başarısı. Hep yanımda olduğunuz, desteğinizi esirgemediğiniz için ne kadar teşekkür etsem az. İyi ki varsınız. 💙

Buraya kadar değer verip okuduysanız ayrıca teşekkür ederim. ❤

🔥🔥

Bölümün içeriğinden bahsedecek olursam eğer, başlıktan da anladığınız üzere hot bölüm. Ama daha önce yazdığım hiçbir bölüme benzemeyen bir hot bölümden bahsediyorum. O istediğiniz uzun ve bol temaslı, ayrıntılı bölümü yazdım bu sefer size.

Büyüdük, demiştim. Öpüşme sahnesini anlatırken bile nasıl anlatacağını bilemeyen bu kız uzun -tahmin ettiğinizden daha uzun- bir hot bölüm yazdı size, sizin için. Ve yine kendimi aşarak bu bölüme bol yorum yapmanızı istiyorum. İyi okumalar.

🔥🔥

Perdenin aralık kalan yerinden içeri giren güneş ışığı rahatsız edince gözlerini sıkıp yüzünü buruşturdu Doruk ve diğer tarafa, gözlerinin en güzel manzarasına, kendi güneşine döndü. Gözlerini açtığında güzelliği karşısında iç çekişine engel olamadı ve yorganın örtmediği, açıkta kalan çıplak omzuna bir öpücük kondurdu.

Asiye yatakta kıpırdanıp kendisine sokulunca tenine değen teni vücudunun her yerinin uyarılmasına sebep oldu. Biraz daha yatakta kalırsa iyi şeyler olacağından emin değildi. Kendisi için tabi ki iyiydi ama Asiye'yi zaten fazlasıyla yormuştu ve üstüne gitmek istemiyordu. Ama Asiye'nin bu kadar yakınında, tüm güzelliği ile olması işleri katlanılamaz bir hale getiriyordu.

Asiye yatakta tekrar hareket ettiğinde üzerini örten yorgan aşağı kaymış, gerdanını tümüyle açığa çıkarmıştı. Doruk kendine hakim olamayarak bakışlarını üzerinde gezdirdiğinde morarmaya duran izlerini gördü.

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin