18K ÖZEL

2K 95 250
                                    

medya: minik atakul

"Aybüke koysanıza ya siz kızınızın adını, Aybik'im gibi olur belki." diyen Berk'in kafasına vurdu Oğulcan "Oğlum bundan bari pay çıkarma kendine." diyerek.

Berk ona öpücük atınca midesi bulanmış gibi yüzünü buruşturarak baktı. Herkes onlara gülerken "Bence Songül olsun." diyen Ömer'e döndüler.

Asiye sorar bir ifadeyle Doruk'a dönünce "Yani, olabilir." diyen Doruk ile "Tamam o zaman. Adı Songül olsun, ilk ve son çocuğunuz olsun." dedi Ömer rahatlamış gibi.

Doruk koltukta öne gelip "Sana inat İlknur koyayım mı adını Ömer?" dedi. Asiye koluna çimdik atınca acıyla ona dönüp "Asiye, güzelim hamilelik sana iyice güç kuvvet mi kattı yoksa sen beni uyutup taş mı dövüyorsun geceleri? Bu nasıl çimdirmek kızım? El mi bu bahçe makası mı?" dedi.

Doruk'un dediğine güldü Asiye. "Acaba Melis mi olsa?" dedi Melisa. "Hem benim adıma yakın olur."

"Abim istersen direkt 'Melisa vol.2' koyalım çocuğun adını. Ne dersin?" "Aman Doruk ya, tamam demedim bir şey."

Ömer ve Ayşe'nin küçük oğlu Ali "Baba, halamın kızı beni çok sevecek değil mi?" deyince kollarıyla Asiye'nin iyice büyüyen karnını saklamaya çalıştı Doruk ve "Hayır, benim kızımın sevdiği tek erkek ben olacağım." dedi.

Asiye gülüp elini Doruk'un saçlarının arasına sokarken Doruk, yanağını Asiye'nin karnına dayadı ve bir öpücük kondurdu karnına. Kafasını kaldırıp Asiye'nin yanağına da bir öpücük kondurdu.

Ömer "Oğlum sen hareketlerine dikkat etsene." deyince ona dönüp dil çıkardı ve kollarını Asiye'nin beline sardı Doruk.

Herkes ona gülerken Ömer ters bir bakış atıp "Uzaklaş kızdan biraz, uzaklaş. Boğuyorsun resmen. Rahat bırak kızı. Bak doğuracak şimdi göreceksin." dedi.

Doruk hızla Asiye'den uzaklaşırken Ömer gülerek yanındaki Oğulcan'a döndü ve "Geç oldu ama buldum bunu kardeşimden nasıl uzak tutacağımı." dedi.

Oğulcan "Harbiden he." dedi. Çay servisi yapan Aybike'ye bakarak "Sister keşke hamile olsaydın da bu iblisi uzak tutabilseydim bende senden." deyince Berk baş parmağıyla işaret parmağının ucunu göstererek "Atladığın küçücük bir detayı hatırlatmak isterim. Aybike'nin hamile olması için bizim çok daha daha yakın olmamız gerekmiyor mu ilk etapta." deyince Oğulcan kafasına vurdu ve "Sen ne biçim konuşuyorsun lan benim kardeşim hakkında?" dedi.

Ömer ise arkasındaki yastığı alıp Berk'e attı ve "Bak konuşma şöyle aklıma hiç düşünmek istemeyeceğim şeyler geliyor." deyince kıkırdayan Doruk'a döndü ve "Oğlum büyü artık biraz lan." dedi.

"Diyene bak. Sen hâlâ 17 yaşındaki Ömercik gibisin. Oğlum evliyiz lan biz, evli. 5 yıl olacak neredeyse. Çocuğumuz olacak bizim birkaç güne. Neredeyse 10 yıldır hayatınızdayım, alış artık oğlum bana."

Evet, Asiye hamileliğin son günlerindeydi ve hâlâ bebeğin ismini belirleyememişlerdi. Ne zaman bir isimde karar kılsalar biri bir şey demişti.

Mesela Asiye "Ecem olsun mu adı?" dediğinde Doruk "Olmaz. Sonundaki iyelik eki gibi gelir bana. Kızımıza her seslenen erkeği dövmek zorunda kalırım." diyerek reddetmişti.

Oğulcan "Gençler get up mı yapsak artık?" deyince onu onayladı diğerleri de. Doruk, Melisa'yı eve bırakmak için kalkmıştı ki "Sen otur Doruk. Ben bırakırım Melisa'yı." diyen Oğulcan ile yerine geri oturdu.

Herkes evine gittikten sonra Doruk, Asiye'ye döndü ve "Sen uzansana biraz, bak ayakların şişmiş." dedi. Asiye kafa sallayıp oturduğu koltukta yan dönmeye çalışınca Doruk hızla yanına gelip yardım etti ona.

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin