37| Duygularım Aynı Değil

1.5K 102 112
                                    

AĞAĞAĞAĞAĞAĞ GELEN BÖLÜME BAKIN ÇABUK (şükürmoment)

Valla kesitine 41 yorum gelen bölümün kendisine 100 yorum gelmezse bayılırım şuraya. Oy sınırı koymuyorum. Bol yorum yeterli 😉

Medya: Arkadaşlar yemin ederim Harika - Doruk gifi koymaya çalıştım, kabul etmedi agdsgsafgh

Neyse, bölüme geçelim. İyi okumalar <3

***

"Doruk?"

Duyduğu adı ile kafasını sırasından kaldırıp bakışlarını sese doğru çevirdi Doruk. Boş sınıfın kapısında Harika'yı görünce ağrıyan başını tekrar sırasının üzerindeki kollarının üstüne bıraktı.

Harika, Doruk'un ses vermemesine bozulsa da bir şey demeden ona doğru ilerledi ve yanına geldiğinde Berk'in sırasına oturdu. Eski sevgilisine bir süre baktıktan sonra "Neden girmedin derse?" dedi.

Ders beden eğitimiydi ama Doruk başı ağrıdığı için hocadan izin almış, sınıfta oturuyordu. "Başım ağrıyor." diye cevap verdi kısaca.

Harika kısık sesi ile "Anladım." dedikten sonra "Yanımda ağrı kesici var, verebilirim istersen." diye devam etti. Doruk "Yok ilaç aldım, sağ ol." dedi hızlıca.

Harika'nın kalkmasını beklerken "Ben aslında seninle bir şey konuşmak istiyordum." diyen sesini duyunca belli etmeden oflayarak kafasını kaldırdı ve ona çevirdi gözlerini. "Hastasın ama yalnız kalmışken şimdi konuşsak olur mu?" diyen Harika'yı küçük bir baş hareketi ile onayladı.

Harika "Doruk daha ne kadar sürecek?" deyince kaşlarını çatıp "Ne ne kadar sürecek Harika?" dedi. "Diyorum ki, bu beni cezalandırmak için yaptığın oyun daha ne kadar sürecek?" "Hangi oyun? Ne diyorsun Harika? Cidden anlamıyorum."

"Doruk daha ne kadar o kümes gülünü seviyor gibi yapacaksın? Aldım ben dersimi, tamam yeter. Bundan sonra senden habersiz erkek sinekle bile konuşmayacağım. Ama yeter ki bu küslük bitsin artık."

"Sen Asiye ile sana ceza vermek için birlikte olduğumu düşünüyorsun yani. Doğru mu anladım?" "Ben öyle düşünmüyorum, zaten öyle. Yani sen o eziği gerçekten seviyor olamazsın."

Doruk oturuşunu dikleştirip "Harika sana karşı dürüst olacağım." deyince kafa salladı Harika gülerek. "Seninle bir ilişki yaşadık, bana göre çok uzun olan bir ilişki. Başta sadece babam ortaklık devam etsin imaları yaptığı için seninle çıkmaya başlasam da sevdim seni. Yaşandı, bitti. Ben şu an Asiye ile beraberim ve tüm kalbim ile söyleyebilirim ki sana karşı hissettiğim duygularla Asiye'ye olan duygularım aynı değil."

Harika'nın gülümsemesi genişlerken Doruk'un bacağının üstünde duran elinin üzerine koydu elini ve "Olmaz tabi aşkım. İki yıl, az değil ki." dedi gülümsemeye devam ederek.

Doruk elini çekince kaşlarını çattı ve onu dinlemeye başladı. "Öyle değil Harika, yanlış anlattım sanırım. Ben sana karşı olan hislerimin sadece sevgi olduğunu anladım. Ama Asiye... Ona karşı içimde bitmek bilmeyen bir aşk var, her geçen gün artıyor."

"Doruk canımı acıtmak için yapma." dedi Harika gözleri dolarken. "O ezik değişik geldi sana. 'Tamam heves etti, hevesini alana kadar sesini çıkarma Harika.' dedim kendi kendime. Ama yeter, bak canım yanıyor artık."

Doruk "Harika seninle bir geçmişimiz var. Sana oturup burada Asiye'ye olan duygularımı anlatmayacağım." deyince "ÇÜNKÜ YOK." diye bağırdı Harika olduğu yerde ayağa kalkıp bir adım geri giderek. "O KIZA KARŞI HİSSETTİĞİN DUYGULAR HEVES OLABİLİR, MERAK OLABİLİR, VİCDAN OLABİLİR AMA AŞK OLAMAZ. HELE BENDEN SONRA, BENİMLE YAŞADIKLARINDAN SONRA BUNA İNANMAMI BEKLEME. BENDEN SONRA O KIZ OLAMAZ."

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin