Selam, nasılsınız?
Bu hafta özel bölüm geç kaldı ama değecek bence. Düğün alışverişinde Libido Atakul ve Masum Asiye ile herkese iyi okumalar♡
💛💚"Bak bu nasıl sence?" derken gülen gözlerle Doruk'a döndü Asiye. Ama duyduğu ince ses göz devirmesine sebep oldu. "Ay yok, yok. Hayatta olmaz. İncecik o, olmaz."
Asiye oflayıp Doruk'a dönünce "Anne bizim düğünümüz ya hani, bıraksan da her şey Asiye'nin istediği gibi olsa?" dedi.
"Çocuğum olsun, olsun. Ama bu taraftaki yüzüklerden olsun istediği." "Direkt külçe altını parmağıma bağlayalım." dedi Asiye kısık sesle.
Doruk duyduğuna gülümserken annesinin "Senin de alacağın olsun. Nişanlın için anneni üz, aferin oğlum sana." diyen sesini duyunca yüzüne inanamamış bir bakış takınıp kendini gösterdi işaret parmağı ile. "Ben tam şuradaki koltukta oturup hiçbir şeye karışmama kararı aldım. Ne isterseniz o olsun."
"Asiye bence de Nebahat Hanım haklı, incecik o. Bak biraz kalın bir şey bak, hadi kızım." "Yenge sen de mi ya?"
💛💚Asiye geldikleri mağazanın önünde durunca "Hadi, hadi neyi bekliyorsun?" dedi Doruk. "Ya Doruk utanıyorum." deyince "Bebeğim utanıp çekinecek bir şey yok. En kötü devekuşu gibi boynuma sokulursun yine." diye cevap verdi.
"Doruk ben zaten sen varsın diye çekiniyorum." "Ne yaptım ben yine ya?" "Daha yapmadın ama yapacaksın, birazdan Libido Atakul online olacak yine." "Tamam Asiye, sustum ben. Karışmayacağım hiçbir şeye."
"Umarım." dedikten sonra Doruk onu elinden tutup çekerek mağazaya doğru yürütmeye başladı. "Doruk karışmayacağına o kadar inanmıyorum ki."
Asiye içeride gördüğü geceliklerle yanaklarının ısındığını hissederken direkt pijama takımlarına yöneldi ve kafasını eğip incelemeye başladı.
Şengül'ün "Asiye bu nasıl kızım?" Sorusuna Doruk "Bakayım." dedi ve elinden çekiştirip aldı. Asiye bir eli belinde Doruk'u incelerken Doruk geceliği elinde evirip çevirdi ve "Böyle anlaşılmıyor ki, Asiye bir denesene üstünde göreyim." dedi.
Nebahat ve Şengül gülerken Asiye yer yarılsa da içine girsem duasını bitirip "Doruk ne diyorsun?" dedi. Doruk annesi ve Şengül'e bir bakış atıp "Haklısın şimdi bu ortamda pek iyi olmaz." dedi gülerek. "Neyse alalım o zaman sonra şey ederiz, baş başayken denersin sen, ben de.. bakarım ben de. Olmuş mu olmamış mı diye?"
Asiye aralarındaki mesafeyi kapatıp ellerini Doruk'un omuzlarına koydu ve "Saçmalama istersen Doruk." dedi kısık sesle.
"Ne var ya?" dedi Doruk onun gibi kısık sesle. "Giymek için almıyor musun bunları?" Aklına bir şey gelmiş gibi birkaç saniye durdu ve "Gerçi tamam, sen bilirsin. Giymek istemezsen o da uyar bana." diye devam etti.
"Doruk!" diyen Asiye'ye "Ne Doruk ama? Ne Doruk?" dedi gülerek. "Güzelim kıyafetle yapılmıyor bu işler."
Asiye ellerini Doruk'un yakalarına çıkartıp düzeltir gibi yaparken "Biraz daha konuşursan o çok beğendiğin geceliği giyecek bir nişanlın olmayacak Doruk." dedi.
"E Asiye ben de onu diyorum zaten, giyme ya en güzeli." Asiye oflarken "Bu arada 'giyecek bir nişanlı' kısmını da dikkatten kaçırmadım sevgili nişanlım."
"Ya yapmasana şöyle. Hem hani sen hiçbir şeye karışmayacaktın?" "Asiye pijama takımı alıyordun ama. Ne yapayım?" "Doğru ben Libido Atakul ile evlendiğimi unutmuşum bir an." "Ben hatırlatırım güzelim, bende o iş, merak etme."
"Yol yakınken vaz mı geçsem ben?" diyen Asiye'ye yüzük olan elini kaldırıp gösterirken "Yakın yol 'Ben ne alaka?' diye ağlıyor şu an Asiye." dedi. "Ya of Doruk ya, ne yapacağım ben seninle?"
"Bak çok sevdiğim bir söz var. Sev ya, yapıştır." Asiye yüzüne yayılan tebessümle avcunu Doruk'un yanağına dayadı ve "Seviyorum zaten." dedi. "Her şeyden çok hem de."
"Heh işte, tamam. Oradan gerisi bende. Kendini bana bırak, yeter." diyen Doruk'un omzuna vurdu Asiye "İki saniye pislik yapmadan dursan kıyamet kopar zaten, değil mi?" diyerek.
"Seni her gördüğümde benim içimde kıyamet kopuyor zaten."
***Konuyu nasıl evirip çevirip kendi istediğin yere getiriyorsun Doruk sjdksndmsn
Ben yazarken çok eğlendim. Siz nasıl buldunuz bölümü?
83K için okuyan, oylayan, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız hepiniz. ♡
Sizi seviyorum 💖🎵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...