Heyoo! Eve döndüm ve şu taslaktaki bölümü atayım, dedim. Bir süre hot sahne yazmayı düşünmüyordum aslında ama öyle bir seriyi anca bu aklar diye düşündüm.
"Yaptığım eşekliğin telafisi" adlı bölüme hoşgeldiniz. (Alkışlar şak şak)
Şimdi bebeklerim, kitabın adı "Hayat Gibi". Ben bu sadece adında kalsın istemiyorum. İçinde gerçekten hayatı görelim istiyorum. O yüzden elimden geldiğince her türden yazmaya çalışıyorum.
Sizin gibi ben de bu çifti seviyorum, ben de karakterlere çok bağlandım ama aklıma gelen güzel fikirleri harcamak istemiyorum.
Bir süre size söz verdiğim gibi dram yazmayacağım. Zaten dizi başlıyor, bayağı maceralı bir sezon olacak bizim için bence.
Biraz ana hikayeye yoğunlaşmak istiyorum. Bölümü perşembe günü atacağım. Ondan sonra da özel bölümleri yazarım.
Bölüm hakkında görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın. Sizi üzdüysem özür dilerim. Seviyorum çok ❤️
♡♡♡Doruk vücutlarını birleştirmeye devam ederken kafasını Asiye'nin boynuna soktu. Sık nefesleri boynuna çarparken hissettiği ıslak öpücükler Asiye'nin gözlerini kapatmasına neden oldu.
Kafasını sağa eğip ona alan tanırken ellerini sırtında dolaştırmaya başladı.
Aklını kaybetme noktasında olmasa hissettiklerinden de hissettirdiklerinden de utanabilirdi. Ama şu an beyni işlevini yitirmiş de yaşamasını kalbi sağlıyormuş gibiydi. O da Doruk'a aitti zaten. Aklının, ruhunun, bedeninin olduğu gibi kalbinin de sahibi Doruk'tu.
O bu düşüncelerle meşgulken Doruk'un boynundaki dudaklarının yüzüne çıkması dikkatini dağıtıp kendine odaklanmasını sağladı. Dudakları birbirini kavrarken Doruk'un bir elinin bel oyuğuna inmesine cevap olarak ellerini ensesinde birleştirdi.
Tutkuyla öpüşürken Doruk'un içinde hızlanması ile dudaklarını ayırmadan inledi.
Dudaklarının üzerindeki dudaklar yanağına küçük bir öpücük kondurup tekrar boynuna inerken karnında patladığını hissettiği şimşekler yatakta hafifçe kıpırdanmasına sebep oldu.
Hareketi Doruk'un inlemesine sebep olunca dudakları yukarı kıvrıldı. Kasıklarındaki sızı sona geldiğinin mesajını verirken Doruk'un içindeki hareketlerinin seyrekleşmesi ile onun da aynı durumda olduğunu anladı.
Doruk kendini yatakta yanına attıktan sonra kollarını ona dolayıp terli bedenlerini birbirine yasladı. Kafasını eğip Asiye'nin saçlarına bir öpücük kondurduktan sonra "Nasıl her seferinde ilkmiş gibi heyecanlandırıyorsun beni?" dedi.
Asiye kollarının arasında hareket edip yüzünü ona döndükten sonra bulunduğu açıdan kusursuz görünen yüzü karşısında bir iç çekti. Hoş, her açıdan kusursuzdu ya neyse.
Düşüncelerini boş verip ileri uzandı ve sevdiği adamın dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Dudaklarını ayırdığında yüzünü ondan uzaklaştırmadan "Sen nasıl her görüşümde ilk görüşümmüş gibi çarptırıyorsun kalbimi?" dedi.
Doruk dediğine gülerken ellerini Asiye'nin beline koyup hafifçe kaldırarak bedeninin geri kalanını da kendi üstüne koydu ve kollarını beline doladı.
Asiye kafasını boynuna gömerken saçlarına tekrar bir öpücük bırakıp "Ben senin bana hissettirdiklerini düşünürsem ne aklım düşünmeye ne de dilim anlatmaya yetmezmiş gibi. O yüzden sormayı bırakalı çok oldu, sorgusuz sualsiz seviyorum seni ve böylesi daha güzel. Sen çok güzelsin, hep güzelsin, hep en güzelsin, bana her şeyden güzelsin, benim güzelimsin." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanfictionAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...