187K ÖZEL

1.1K 81 242
                                    

Selam, n'aber?

MEDYAYA BİTİYORUM SJDHFDSGFDSGF

Bu bölüm normal bölümlerimizden biraz kısa ama AsDor'un nikahının ardına olumsuz duygular hissedeceğimiz sahneler yazmak istemedim.

Tekrar okumadım, biraz da aceleye geldi ama umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar.

💛💚

Asiye yanında oturan Doruk'a çevirdi bakışlarını. Stresle bacağını salladığını görünce yüzüne yerleşen gülümseme ile elini, Doruk'un elinin üstüne koydu ve "Biraz sakin mi olsan?" dedi.

Doruk kendini gülümsemeye zorlayarak "Sakinim ben." deyince "Bacağını o kadar hızlı sallıyorsun ki alt kattakiler deprem var falan sanacak Doruk." dedi Asiye.

Bakışlarını ellerine çevirdiğinde Doruk'un yüzünde bu sefer gerçek bir gülümseme oluştu ve "Ben çok heyecanlıyım ya." dedi. "Yani düşünsene, evlenmiş olacağız birazdan."

"Böyle deyince insan heyecanlanıyor tabi ama sen olaya bir daha bizi kimsenin ayıramayacağı boyutundan bak."

Aralarında birkaç saniye sessizlik olduktan sonra "Sen evdekilere söyledin mi?" diyen Doruk'a kafasını iki yana sallayarak cevap verdi Asiye. "Yani karşılarına geçip 'Ben yarın Dorukla evleniyorum, haberiniz olsun.' diyemedim."

Doruk, ona gülümserken "Bize çok kızmazlar, değil mi?" deyince "Kızarlar." dedi Doruk. "Kızarlar ama anlatınca hak verirler, üzülme."

Kolundaki saate baktıktan sonra "10 dakika falan kaldı, gidelim mi artık?" dedi Doruk. Asiye, ona kafa sallayarak cevap verdikten sonra ellerini birbirine kenetleyerek yürümeye başladılar.

Kapının önündeki memur isimlerini okuyunca "Geldik, buradayız." dedi Doruk. Adam onlara baktıktan sonra "Gelmişsiniz de şahitleriniz daha gelmediler mi?" diye sordu. "Şahitlerimiz mi?"

"Evet, 2 tane şahide ihtiyacınız var nikah akdi için." diyen memura bir bakış attıktan sonra yanındaki Doruk'a "Sevgilim dizilerde, filmlerde falan oluyor ya hani, oradan da mı aklımıza gelmedi?" dedi Asiye kısık sesle.

Doruk, ona "Valla ben senle evlenme fikrinden sonrasını hatırlamıyorum." deyince, Asiye "Evlenemiyoruz ki." dedi.

Doruk hızlıca "Ne demek, evlenemiyoruz? Buraya kadar geldik, dönmek olmaz." dedikten sonra "Abi bu şahitler için aradığınız şartlar var mı?" deyince güldü adam ve ileride temizlik yapan orta yaşlı kadına seslendi "Ayşe abla," diyerek. Kadın onlara dönünce "Ahmet abiyi de alıp gelir misin?" diye devam etti.

Tekrar Asiye ve Doruk'a dönünce "Sağ ol abi ya." dedi Doruk samimiyetle gülümseyerek. "Biz şahidi falan unutmuşuz, ilk kez evleniyoruz da."

Gülerek "Doruk ne diyorsun?" diyen Asiye'ye "Ne dedim ya?" dedi Doruk. "İlk defa evleniyoruz, dedim. Evet ya, biraz saçma bir cümle olmuş."

Az sonra içeri girdiklerinde önce Asiye'nin sandalyesini çekerek onun oturmasını bekledi Doruk, sonra ise kendi yerine oturdu. Şahit olması için konuştukları kadın, yanında bir adam ile içeri girince gülümseyerek karşıladılar onları.

Nikah memuru geldiğinde elindeki defterden bir sayfa açtı ve "Adınız, soy adınız?" dedi Asiye'ye dönerek. Doruk, ondan önce davranarak "Biz direkt imza kısmına geçsek olmaz mı?" dedi.

Nikah memuru ona bir bakış atarken "Asiye Eren." diye cevap veren Asiye'nin ardından "Son kez." dedi Doruk. Asiye, ona gülümserken nikah memuru Doruk'a döndü ve "Adınız, soy adınız?" diye sordu.

Doruk coşkuyla "Ömrümün sonuna kadar EVET!" dediğinde gülen kişilere bakarak "Ne oldu ya?" dedi. Asiye "Adını sormuştu." deyince "Ha, okay." dedi ve az önceki olay yaşanmamış gibi bir tavırla "Doruk Atakul." dedi.

"Evlenme isteği ile belediyemize başvurmuşsunuz. Bizler de yaptığımız incelemelerde evliliğinize bir engel olmadığını gördük." diyen nikah memurunun sözünü "Yok, aslında o iş öyle değil." diye kesen Doruk'u kolunu dürterek uyardı Asiye.

"Siz sayın Asiye Eren, Doruk Atakul'u hastalıkta sağlıkta, iyi günde ve kötü günde kendinize eş olarak kabul ediyor musunuz?" Asiye, bakışlarını Doruk'a çevirdikten sonra gülümseyerek "Evet!" dedi.

Nikah memuru bu sefer Doruk'a döndüğünde sormasını fırsat vermeden "Tüm kalbimle evet." dedi Doruk.

"Sizler de şahit misiniz?" diyen adama "Şahitiz." diyerek cevap verdi adlarının Ayşe ve Ahmet olduğunu bildikleri kişiler.

"Ben de medeni kanunun bana verdiği yetkiye dayanarak sizleri eş ilan ediyorum. Bir ömür boyu mutluluklar." diyerek elindeki aile cüzdanını Asiye'ye uzatınca heyecandan titreyen elleriyle aldı evliliklerinin en büyük şahidini.

Yüzünden eksik olmayan gülümsemesi ile Doruk'a döndüğünde kendi yüzünde olan gibi bir gülümseme de onun yüzünde görünce "Kazandık Doruk." dedi dolu gözleriyle. Doruk, onu kafa sallayarak onaylarken "Kazandık." deyince başarmanın verdiği gurur ve kavuşmanın mutluluğu ile sarıldılar birbirlerine.

💛💚

Nasıl buldunuz bölümü?

Doruk'un şapşallığına bakın ndfsggfsdj

Yazmaya başlarken kafamda bir şey yoktu, tamamen doğaçlama yazdım. Çok eğlendim yazarken. Umarım sizi de gülümsetebilmişizdir.

Buradan "Beyaz Skandalım" atmaya uçuyorum, benimle gelen var mı? 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. ❤️

HAYAT GİBİ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin