Boş derste arka sırada telefonuyla uğraşan Talya, arkadan Süsen'in omzuna dokununca "Hı?" dedi Süsen arkasını dönmeden.
"Süsi, sıkıldım ben. Kantine mi insek?"
Süsen ayağa kalkıp "Olur, gel inelim hadi." deyince Talya da ayaklandı. Birlikte kantine indiklerinde tezgahın yanındaki sandalyelere oturdular. Arkası dönük olan Kadir, seslerle onlara döndüğünde Süsen'in yüzü düştü ve memnuniyetsiz bir ifadeyle başka yöne çevirdi kafasını.
Talya'nın "Mazlum nerede?" diyen sesiyle "Senin can sıkıntının sebebi belli oldu." diye mırıldandı. Kadir "İçeride, depoda işi var biraz. İstersen çağırayım." deyince hızla "Yok yok. İşine engel olmayayım. Beklerim ben." dedi Talya.
"Peki beklerken bir şeyler ister misin? İster misiniz yani?"
Süsen sert bir ses tonuyla "İstemez." derken Talya "Mazlum!" dedi.
Arka kapıdan elinde tost malzemeleriyle giren Mazlum, Talya'nın sesiyle ona döndü ve "Gülüm!" dedi. Elindekileri aceleyle Kadir'in eline tutuşturdu ve Talya'yı kolunun altına alıp bahçeye doğru yönlendirdi.
"Yok artık ya, beni burada bıraktı gitti resmen." dedi Süsen sitemkar bir sesle. Sınıfa dönmek için yerinden kalkmıştı ki Kadir'in "Süsen," diyen sesiyle ona döndü. "Şey, biraz konuşabilir miyiz?"
Süsen kafasını hafifçe sallayarak onayladı onu ve Kadir'in boş kantinde eliyle gösterdiği masaya oturdu. Kadir de karşısına oturunca "Evet, seni dinliyorum." dedi Süsen.
"Süsen, ben... Yani nasıl desem bilmiyorum." "Hemen yardımcı olayım. Kadir, sen benim tanıdığım en tiksinç insansın."
"Süsen, bak cidden ne desen haklısın. Ama inan kötü bir niyetim yoktu." "Kadir sen ne yaptığının farkında mısın? Duygularımla oynadın sen benim ya. Arkamdan güldün mü 'Bu salak nasıl inanıyor bana, nasıl onu seviyorum sanıyor.' dedin mi?"
"Yemin ederim duygularınla oynamak gibi bir niyetim yoktu. Ben sadece... Süsen sana karşı dürüst olacağım. Ömer, Melisa'dan hoşlanıyordu. Ama Melisa bana gelip beni sevdiğini söyledi. Bir gün Melisa bana şiir yazıp ceketimin cebine koymuş. Şiiri de Ömer bulmuş. Başta Melisa ona yazdı sanmış, yanına gitmiş. Melisa bana yazdığını söyledikten sonra yanıma geldiği anı düşünüyorum da, delirmiş gibiydi. Ben de-"
"Sen de Melisa'yı kendinden uzak tutmak için benim teklifimi kabul ettin?"
Kadir onaylarcasına kafa sallayınca elleriyle saçlarını düzeltti Süsen ve "Kadir, Melisa'yı sevmen beni o kadar ilgilendirmiyor ki. Sadece sebebi ne olursa olsun bana böyle bir şey yapman," dedikten sonra durdu ve derin bir nefes aldı. "sebebi ne olursa olsun bana böyle bir şey yapman, benim için kabul edilemeyecek bir şey."
Süsen söyleyeceği şey onun için zor olduğundan durdu ve bir nefes alıp boğazında oluşan yumruya rağmen konuşmaya başladı. "Ben bunu senden öğrenmeliydim Kadir. Başından beri yanlış olsa da o zaman hiç değilse anlamaya çalışırdım seni. Ya en azından evime geldiğin gece, ben sana ailemi anlattığımda söyleseydin."
Süsen devam etmeden önce durup tekrar bir nefes aldı ve "Ben sen beni seviyorsun sandım. En azından sen beni seviyorsun sandım. Hayatımda ilk kez biri beni gerçekten seviyor sandım."
Süsen bunları söylerken ağladığı için sesi boğuk çıkıyordu. "Biliyor musun?" dedi. "Harika haklı. Ben ailesinin bile umurunda olmayan bir insanım ve ben salak gibi senin beni sevdiğine inandım."
Süsen gözyaşlarını silip başını önüne eğince Kadir elini tedirgin bir şekilde elini Süsen'in omzuna koydu. "Harika sana ne dedi, bilmiyorum. Ama eminim ki sadece kendi acizliğini bastırmak için demiştir. Ben seni seviyorum ama arkadaş olarak. Hiçbir zaman başka türlü yaklaşamadım bu yüzden sana. Ama sen benim için çok değerlisin Süsen. Bunun için sevgilim olman ya da sana aşık olmam gerekmiyor."
Süsen kafasını kaldırıp Kadir'e bakınca Kadir güven vermek ister gibi gülümsedi. "Beni affetmesen hatta benden nefret etmek istesen bile haklısın. Seni çok üzdüm, biliyorum. Ama bu sana kendini değersiz hissettirmesin. Bu benim adiliğim çünkü. Sevilmediğini de hissetme çünkü ben seni seviyorum. Melisa seviyor, Talya seviyor. Etrafında seni seven arkadaşların var. Eminim ki yakında seni herkesten çok seven biri de çıkacaktır karşına."
Kadir sözlerini bitirip masadan kalkınca Süsen de kalktı. Arkasını dönen Kadir'e seslenince Kadir ona döndü. "Seninle geçirdiğim kısacık zamanda hayatımın en güzel günlerini geçirdim. Hiç olmadığım kadar mutlu oldum senin yanındayken. Bu yüzden, her şeye rağmen teşekkür ederim. Melisa'yı sakın üzme, olur mu?"
***
AH SÜSEN'İM, BENİM KALBİ KIRIK KIZIM... YAZARKEN KENDİMİ ÇOK KÖTÜ HİSSETTİM, BİRAZ DAHA DEVAM ETSEM AĞLAYACAKTIM.
NASIL BULDUNUZ BÖLÜMÜ?
BU ARADA DÜN ŞENGÜL'LER ŞENGÜL'ÜN KARDEŞİNİN EVİNE GİTTİLER. YANİ ATAKAN DİZİYE GİRECEK :D SÜSEN İLE SHİPLEYECEĞİMİZİ DÜŞÜNEREK KARAKTER İÇİN İSİM ÖNERİSİ BIRAKABİLİRSİNİZ BURAYA.
BURAYA DA BİR SONRAKİ ÖZEL BÖLÜMDE GÖRMEK İSTEDİĞİNİZ ÇİFTİ YAZABİLİRSİNİZ.
BU BÖLÜM DE DAHA ÖNCE SÜSKAD İSTEYEN azrabook10 'A İTHAFEN OLSUN O ZAMAN. ;) UMARIM BEĞENİRSİN AZRACIĞIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT GİBİ ✓
FanficAsDor hayali sahneler 🦋 💛💚 Omzunda hissettiği elle kolu yavaşlasa da durmadı. "Tamam Doruk, yeter." dedi Ömer durgun bir ses tonuyla. Doruk duymazdan gelmeyi tercih edince Ömer, Doruk'un umursamaz tavrına sinirlenerek "Ne yapıyorsun sen? Ha?" ded...