2. díl

416 34 3
                                    

Tady máte další díl. Bude takový, že tu nic moc dít nebude, ale nemůže to přeci být tak, aby na to hned v prvním díle vlítli...nebo snad jo? Ještě tam budou komplikace se Zelovým dvojčetem Sayuri, ale nebudu to prozrazovat. To už rovnou můžu napsat ve stručnosti, co se stane a nikdo to už nemusí číst, ne? Dufám, že i přes to se vám bude díl líbit a dám si hodně záležet, aby se líbilo. Děkuju za Vote, přečtení a koment taky neuškodí. 

"Ten jsme přeci měli v pátek." připoměl mu Zelo. "Nemusíte ho jíst, když nechcete...já si s ním poradím sám." odběhl nahoru po schodech a HimChan jen prokroutil oči. "Máš dost peněz?" zeptá se Zelo a Jae přikývne. "Tak tady to máte a hlavně nezapomeňte na Dae." připoměl jim Channie. "Neboj...tenhle na Dae nezapomene." přátelsky Jae poplácal Zela po rameni a šel se obout. "Co tím myslíš?" Zelo šel za YoungJaem se taky obout. "Ale nijak...tak se zatím mějte." křikl z chodby Jaea kluci mu z obýváku odpověděli. "Jak si to myslel s Daem?" zeptal se Zelo, když Jae odemykal auto. "Nijak, jen, že máš dobrou paměť." oba nastoupili a Zelo byl o hodně klidnější, ale pořád ho to moc nepřesvědčovalo...ale taky by ho jeho nejlepší kamarád nezradil. Na to má JongUp až moc dobré srdíčko. "Co všechno máme koupit?" zeptal se Zela. "Ovoce, zeleninu, sladkosti, mléko, rýži, jogurty, ryby, špagety, maso, nudle, potřeby na...sushi." Zelovi se rozzářily oči, když to uviděl. "Aaa jé...to dopadne blbě." poznamenal Jae. "Jo, máš pravdu. JongUp neumí zacházet s nožem." uchechtl se Zelo. "Ale měl štěstí, že si ufikl jen kousek nehtu. To nevím, co bychom dělali, kdyby si uřízl kousek prstu." Jae pustil rádio a zrovna hráli "no mercy" a Zelo začal potichu zpívat. "To ti nestačí, že si zpíváš i na natáčení?" uchechtne se Jae. "Ne...a teď ticho, ticho." Jae ho poslechl, protože když Zelo má solo, tak není dobrý ho přerušovat. "Víš co? Já to radši dám jinam." Jae zmáčkl šipku, ale moc si nepomohl, protože hráli "one shot", ale tu prodlouženou verzi skombinovanou s "punch" a "COMA". "No já jsem ale blbec...to se může stát fakt jenom mě." chytili volant a soustředil se na jízdu, zatímco si Zelo zpíval. "Sme tu...konečně.ů oddychl si a vytáhl klíčky ze zapalování. Oba vystoupili a oba si nasadili kšiltovky tak, aby jim nebylo vidět do obličeje a vešli do nákupáku. Pár lidí se na ně divně dívalo a šuškali si. "Opovaž se se na mě zase lepit." ale to už ho Zelo držel za loket. "Myslíš, že to jsou oni?" podívala se na ně jedna holka. "Nevím, ale ten větší je nápadně podobnej Zelovi. Zela bych poznala úplně, úplně, úplně všude." odvětila jí ta druhá holka a Zelo se uchechtl. Šli do velkého obchodu s potravinami, kde moc lidí nebylo. "Tak říkej, ať už můžeme jít domů." povzdychl si Jae a Zelo vyndal seznam. "Tak...ovoce a zelenina." Kluci se rozešli k bednám, kde bylo různé ovoce a zelenina. "Tak asi...jablka, pomeranče, mandarinky...brambory, mrkev, rajčata a to stačí." Jae diktoval a Zelo bral do pytlíků všechny ty druhy. "Fajn...teď něco sladkýho." Zelo se podíval na Jae a šli k regalům, kde byly různé sušenky, bombony, čokolády a tak. "Tak co vemem?" zeptal Zelo a Jae se rozhlížel. "Vemem cheese cake a dvanáct sušenek, ať kluci nepyskujou." Jae dával do košíku sušenky a jednu krabici s cheese cakem. "Teď mléko." informoval ho Zelo. "Víš co? Každej si veme polovinu seznamu a sejdeme se u pokladny, jo?" navrhl Jae a Zelo přikývl. "Tak já si beru od mlíky po ryby a ty si vem špagety, maso, nudle a to na sushi...sejdeme se teda a tý kasy." řekl Jae a oba se rozešli. Zelo si trochu pospíšil, protože ví, jak je Jae nepříjemný, když na někoho dlouho načeká. Zelo bral poslední věc a srazil se s Jaem v jedné uličce. "Promiň, já nechtěl." omlouvá se Zelo. Jae se tváří dost naštvaně, ale potom se usměje. "To je v pohodě." mávne nad tím rukou a jdou zaplatit. "Je to vše?" zeptá se mladá slečna za kasou a Jae si všimne její mikiny "LIVE ON EARTH" a Zelo se usměje. ůNechceš od nás podpis?" Jae si dá kšiltovku tak, aby mu bylo vidět do očí a dívka strne na místě. Podala mu papír s tužkou a Jae se jí s úsměvem podepíše. Zelo zaplatil, vzal tašky a odtáhl Jae od té dívky. "Víš, že máme holky přísně zakázaný." připoměl mu Zelo a Jae se probral z transu. "Ale tvojí drahocenou polovičku ne." zmínil se o jeho milovaném dvojčátku. "A kdy vůbec přijede? Vždy jezdí v květnu a už je polovina za námi." zeptal se ho Jae. "Až budu mít čas, tak jí zavolám." ujistil ho Zelo a šli dál k autu. "Ne, zavoláš jí hned, jak přijedeme domů." podíval se na Zela výhružně. "Fajn, fajn...nemusíš se hned naštvat." snaží se ho zklidnit. Jae odemykal dveře a Zelo dal tašky do kufru. Jae pustil rádio a ještě chvíli čekal na Zela, než si sedne vedle něho. Když se oba připoutali, Jae nastartoval a Zelo vnímal rádio. "A právě jsme se dozvěděli změny v show champion. Budou soutěžit B.A.P s EXO-K a BToB. Je to na poslední chvíli, protože člen EXO-M si poranil ošklivě ruku, tak nebudou soutěžit všichni EXO." Zelo vykulil oči a Jae to samý. "No jistě. Došly jim skupiny, tak nás nahodí místo poloviny EXO, ale teď už jen EXO-M. Tipycký" zanadával Jae a Zelo se uchechtl. "Lepší je zastupovat, vyhrát a být spokojený, než nic...a navíc za čtyři celý roky jsme prohráli jen dvakrát, takže nesmíme soutěžit se songem "Badman" a stačí jen "One shot" nebo "1004 (Angel)" řekl Zelo a Jae pokýval hlavou. Zastaví před garaží a vyměnil si se Zelem místo. Jae otevřel dveře a Zelo pomali jel s autem dovnitř. Jae si oddychl, když Zelo zastavil a vypl motor. Šel vyndat tašky z kufru a Zelo mu přispěchal na pomoc. "Ne, ne...ty teď hned zavolat svýmu dvojčátku." popostrčil ho dovnitř. "Máte cheese cake?" zeptal se s rozzářenýma očima Dae. "Neboj, huyng....na tebe bych zapoměl....nikdy." řekl Zelo, ale tu poslední větu řekl dost potichu.

Snad se líbila. Budu vymýšlet a budu se snažit, aby další kapitola byla hned zítra. DĚKUJU ZA PŘEČTENÍ. :-*

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat