58. díl

148 17 2
                                    

"Seš hrozně roztomilej." usmál jsem se a omotal mu ruce kolem pasu. "Myslíš?" zeptal se mě pochybně. "Nemyslím...vím to." políbil jsem ho na čelo. Zelo se usmál a opřel si hlavu o mé rameno. Hladil jsem ho po vlasech a pak jsem si všiml, že pomalu usíná. "Zlato, nespi." zasmál jsem se. "Um...co?" protřel si očka a roztomile se na mě podíval. "Okamžitě nech tý roztomilosti nebo tě umačkám k smrti." řekl jsem a políbil ho na tvář. Zelo se jen nevinně usmál a tím přidal na své roztomilosti. Začal jsem jeho tvářičky různě mačkat a štípat je. Byl hrozně sladký. Zelo po chvíli udělal poker face. "Baví tě to?" zeptal se mě. "Jo...tvoje chyba, že jsi roztomilej." zazubil jsem se a pokračoval ve své činnosti. "Dae...pořád tě to baví?" zeptal se mě YongGuk a Sabi se nám musela smát. "Tak mu něco řekni." ukázal jsem na Zela. Gukkie se chvíli zamyslel. "Pokračuj..." řekl Zelovi Gukkie. "Hele, jsou to moje tváře." řekl Zelo. "Dae má pravdu...nemáš bejt tak roztomilej." řekl Gukkie. Zelo nechápavě rozhodil ruce do stran a pak dělal, že se urazil. "Ale no tak...přeci se nebudeš zlobit lásko." udělal jsem na něj ksichtík. Zelovi cukaly koutky a pak se začal smát. "Na tebe se nikdo zlobit nemůže." řekl a dal mi letmou pusu. Já se usmál. "Nechcete si ty svoje cukrovinky schovat?" zeptal se nás Jae. "Ne." řekli jsme dohromady se Zelem. "Oh, vy jste tak roztomilý až se z toho roztýkám." řekl JongUp a trošku zčervenal. "Jako fakt?" podíval se na něj HimChan. "Ale ne takhle ty úchyle." řekl mu JongUp. "Nejsem úchyl...narozdíl od tebe." zamumlal. "Já to slyšel." řekl Up. "No a co." řekl Chanie a usrkával ze svojí kávy. "Dae, uděláš pro mě něco?" zeptal se mě tiše Junie. "Um...podle toho, copak to bude." pokrčil jsem rameny. "Přijď za mnou." řekl Zelo a pomalu šel na záchody. "Kluci, jdu na záchod." řekl jsem po chvíli a šel za Zelem.  "Copak?" zeptal jsem se ho a políbil ho lehce na krk. "Víš...už je to docela dlouho, co jsme spolu spali." pohladil mě Zelo po tváři a podíval se mi hluboko do očí. "Jo, to máš pravdu....uděláme to dneska, hm?" zeptal jsem se ho. Zelo si mě přejel pohledem a svůdně si skousl spodní ret. "Beru to jako souhlas." usmál jsem se a dlouze ho políbil. "Ok." usmál se Zelo. Oba jsme vyšli ze záchodů a šli jsme ke klukům. "Co jste tam dělali?" zeptal se nás zvědavě YongGuk. "Nic." pokrčil jsem rameny. Zelo si chtěl sednout vedle mě, ale já si ho posadil k sobě na klín. Překvapeně se na mě podíval. "No moc nekoukej." řekl jsem a vlípl mu pusu na tvář. "Aby ses nedivil." řekl a nenápadně mi rukou sáhl na zadek. "Zlobíš koťátko moje." řekl jsem. "Každý koťátko jednou vyroste a začne zlobit." pošeptal mi do ucha a lehce ho skousl. Já zavřel oči a vychutnával si to. "Zelo...počkej si do večera." probral jsem se. "DaeHyune." lehce mě jeho pěstičkou bouchl do ramene a já se zasmál. "Nesměj se. To je vážné." našpulil Zelo rtíky. "No jo, já zapomněl." zasmál jsem se a políbil ho. 

***  

"Kluci...je mi to blbý, ale...mohli byste spát dneska u WooBina?" zeptal se Zelo ostatních kluků. "Ooo, tady se bude dít něco zajímavýho." zasmál se Gukkie. "Jo, a co má být?" zeptal jsem se. "Nic...tak my vám to vyklidíme." řekl Gukkie. Kluci si vzaly svoje oblečení a Guk šel nejspíš k Sabi a ostatní šli k WooBinovi. "No..." řekl svůdným pohledem Zelo a dal mi ruce na boky. "Miluju tě." řekl a políbil mě. Já mu jazykem vnikl do pusy a Zelo se usmál do polibku. Po chvíli jsme se odtáhli, abychom se mohli nadechnout. Zelo mi sundal tričko a nalepil se svým tělem na to mé. Já se usmál a znovu jsme spojili naše rty. Zelo mě nalepil ke zdi a své rtíky přemístil na můj krk. Kůži lehce sál a jemně do ní kousal. Zaklonil jsem hlavu dozadu a tím měl Zelo o něco lepší přístup k mému krku. Pomalu se rty sjížděl níž na mou hruď a vytvářel mi různé cestičky jazykem. Potichu jsem vzdychal a když se Zelo přemístil k mému podbřišku lehce jsem zatnul ruce v pěsti. Zelo si docela dlouho hrál s mým podbřiškem a já už to nemohl vydržet. "Zelo...dělej." řekl jsem s těží. "Ne...a může to být ještě horší." řekl a sáhl mi na zadek. 'Já.Ho.Zabiju.' pomyslel jsem si. Na můj majetek se sahat nesmí...až na pár výjimek. Zelo mi pomalu stahoval kalhoty, ve kterých mi bylo až moc těsno. Měl jsem chuť ho povalit na postel a hned si ho vzít, ale jaksi to nešlo. Omotal jsem Zelovi nohy kolem pasu a Zelo mi pořád sahal na zadek. Po chvíli šel k posteli a shodil mě na ní. Hned se rty přisál na ty mé a jazykem mi vnikl do úst. Pak z toho vznikla válka, kterou vyhrál Zelo. Já se po chvíli odtáhl a sundal jsem mu tričko i kalhoty. Zelo se přesunul k lemu mých trenek a pomalu je ze mě stáhl. "Zelo...tak už konečně dělej." řekl jsem snad poprvé nadrženě. "Jak myslíš." pokrčil rameny a jazykem dráždil špičku mého údu. Po chvíli si ho vložil do úst celého a kurevsky pomalu hýbal hlavou. "JunHongu...prosím." stiskl jsem prostěradlo. "Za co?" zeptal se zvědavě. "Neboj. Litovat nebudeš." řekl jsem. Zelo se chvíli zamyslel a pak s hlavou začal hýbat o něco rychleji. Svými prstíky jsem mu vjel do vlasů a lehce za ně zatahal. Zelo po chvíli přidal na maximum a já se mu s hlasitým stenem udělal do pusy. Zelo si sundal svoje boxerky a přetočil mě na břicho. Pomalu do mě pronikl a já trochu vykřikl bolestí. 

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat