"Vždyť může být ještě s BamBamem. Prý jsou z nich teď nejlepší kámoši co mi takhle říkala." řekl Zelo. "Ale raději se půjdem podívat ven." řekl jsem Zelovi a on přikývl. Oba jsme si oblékli mikinu a šli jsme si obout naše NIKE tenisky. Vyšli jsme ven a hned se někam rozběhli. "Zelo, počkej chvíli." opřel jsem se asi po pěti minutách běhu o kolena a vydechoval. "Promiň lásko." přišel ke mě a pohladil mě po zádech. "Můžem?" zeptal se Zelo, když jsem se narovnal. "Jo." chytil jsem ho za ruku a znovu jsme se někam rozběhli. Po půl hodině jsme toho oba měli dost a jen tak tak jsme utíkali. "Zelo, to nemá cenu. Seoul je velkej a takhle jí nikdy nenajdeme." snažil jsem se normálně dýchat, ale jaksi to nešlo. "Jenže co chceš dělat jinýho?" Zelo si sedl na zem. "Nezapomeň, i když jsou EXO egoisti, tak s tímhle určitě pomůžou." vytáhl jsem mobil a Zelo se na mě jen díval. Vytočil jsem číslo BaekHyuna a po pár vteřinách mi to vzal. "Co se děje, Dae?" zeptal se zvědavě BaekHyun. "Nikde nemůžeme najít Sayuri, tak potřebuji vaší pomoc...i Suhy." řekl jsem nenadšeně. "Dobře, tak vy hledejte někde, kde chodí málo lidí a zapadlá místa a uličky v Seoulu. Zbytek už nech na nás." řekl. "Dobře, dík. Čau." típl jsem to a všil si, že si Zelo dokonce i lehl. "Zelo, měl bys jít domů. Zítra jdeš do školy a měl by ses vyspat." vyhoupl jsem ho starostlivě na nohy. "N-Ne. to bude OK." falešně se usmál. "Zelo, nechci, aby jsi se zhroutil jako před půl rokem. Jdi domů a vyspi se." pohladil jsem ho po tváři. "Dae, nenechám tě tu samotnýho a navíc teď, když už je tma." řekl vážně. "Tak dobře. Pojďme." povzdychl jsem si a pomalu jsme probíhali temnými uličkami a místy, kde není tolik lidí. "Tak hele, my dobře známe jak BamBama, tak Suhu a ty debily z B.A.P." uslyšeli jsme v jedné uličce, tak jsme se schovali za roh. "Nejsou to debilové. Je ubohý, že jim tak říkáš jen proto, že neumíš to co oni." ano, byla to Sayuri a asi těm klukům vážně pila krev. "Říkám ti naposled, že mi ty jejich triky vyklopíš teď hned nebo se může stát něco ošklivého tvému bratříčkovi, GOT7, EXO, nebo i dokonce tobě." klukovi nejspíš docházela trpělivost. "Takhle o nich mluvit nebudeš a bejt tebou jsem radši zticha, idiote." řekla výhružně Sayuri. "A co bys mi zrovna ty chtěla udělat?" kluk se k ní přiblížil a dal jí ruku a rameno. "Tohle." chytila ho za to zápěstí a v tu ránu ležel na zemi. Kluk jí podkopl nohy, ale díky hiphopu a jejímu rychlému tělu se dostala hned na nohy, jenže ten kluk taky. "A to je všechno co umíš?" uchechtl se kluk. "Ty buď zticha." dala mu pěstí do obličeje a kopla ho kolenem do rozkroku. Kluk se skácel k zemi a byl už tak dost pomlácený od někoho jiného a k tomu ty rány od Sayuri... "Tss, idiote." uchechtla se a jak odcházela tak do nás málem napálila...přesněji do Zela. "Kluci? Co tu děláte?" zeptala se překvapeně. "Jdeme...na procházku." uculil se Zelo. To je ta nejblbější výmluva, kterou jsem snad kdy slyšel. "Fakt? O půl desátý v noci?" změřila si nás pohledem. "Ne. Řekli nám, že jsi zmizela, tak jsme tě šli hledat." řekl jsem a zvonil mi mobil. "Něco se děje Baeku?" zeptal jsem se. "Ne, ale taky jsi mohl zavolat, že už jste Sayuri našili. Se Suhou teda pokračujeme?" zeptal se zvědavě BaekHyun. "Jo a myslíš, že by nám s tím někdo z EXO mohl pomoct?" zeptal jsem se. "Jo, vím, že Tao a Lay určitě. Ještě se zkusím poptat." řekl. "Jo, díky." už jsme si jen řekli čau a típli to. Potom jsem přemýšlel o Taovi. Někdy se mi zdá, že Tao hraje na všechny strany, ale co bychom chtěli, je z EXO. "Já už chci jít domů." postěžoval si zoufale Zelo. "Dobře." políbil jsem ho na čelo. Všichni tři jsme se zase vydali domů a Zelo mě chytil za ruku a propletli jsme si prsty. Já se na Zela usmál a on mi úsměv oplatil. Byla už zima, tak jsme si pospíšili a po půl hodině jsme dorazili domů. "Tak, našli jste Sayuri?" přiletěl za námi Channie. "Jojo." Zelo do ní trošku šťouchl a nedobrovolně udělala pár kroků k HimChanovi. Ten jí vtáhl do obývacího pokoje a já Zela natiskl na zeď. "Jsme sami...znovu." svůdně jsem se na něj podíval a je jasný, že to nevydržel. Políbil mě a jazykem mi vnikl do úst. Prošmátral každé místečko v mé puse a já mu omotal ruce kolem krku. Zelo mi dal své ruce na boky a já se v tom doslova vyžíval. Po chvíli se odtáhl od mých rtů a políbil mě na krk. Já lehce zaklonil hlavu dozadu, aby měl lepší přístup, jenže po chvíli nás někdo vyrušil...ZNOVU.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...