54. díl

136 17 6
                                    

Najednou mi začal zvonit telefon a už podle zvonění jsem poznal, že mi volá Bang. Osušil jsem se a kolem pasu jsem si dal ručník. vzal jsem si mobil a zvedl to. "No?" zeptal jsem se. "Dae, už je tam JunHong? Řekl jsem mu, že mi má zavolat až dorazí." řekl starostlivě. "Neboj tati, Junie už tu je." řekl jsem mu. "To je dobře. Už jsem se lekl, že se mu něco stalo." oddechl si. "Neboj se. Budu na něj dávat pozor." řekl jsem. "To ti věřím. Je to vlastně i ve tvém zájmu." řekl. "Jak to přesně myslíš?" zeptal jsem se ho nechápavě. "Kdyby se mu nedej Bože něco stalo, už bys asi nikdy neměl děti...i když...ty je nebudeš mít tak jako tak." řekl. "Hele, to není od tebe hezký." řekl jsem. "Co by mělo být ode mě hezkýho?" zeptal se nechápavě. "Máš pravdu, nic." řekl jsem. "Tak vidíš. Já musím končit. Tak ahoj." řekl. "Ahoj." ukončil jsem hovor. "YongGuk?" zeptal se Zelo a zezadu mě objal. "Jo." řekl jsem. "A co říkal?" opřel si bradu o mé rameno. "Jen mi řekl, abych na tebe dal pozor." otočil jsem se čelem k němu. Zelo se zlomyslně usmál a shodil mě na postel. Lehce si na mě lehl a začal mě dravě líbat. "Zelo....prosím." usmál jsem se. "Alespoň naposledy." zakňoural. "Ne, už bych to vážně nedal." zasmál jsem se. Zelo se uchechtl. Přikývl a dál mě líbal. Po hodině jsme se toho oba nabažili a usnuli jsme. 

"Hej, kluci, vstávejte." přišel k nám do pokoje WooBin. Se Zelem jsme se lekli a spadli jsme na zem. "WooBine!" okřikli jsme ho stejně. "Páni, vážně nejste příbuzní?" začal se smát. "To bys měl vědět ty, ne?" zeptal jsem se ho. "No...asi máš pravdu." řekl. "Dae, obleč se. Budeš fotit novou kolekci." řekl WooBin a na postel mi dal oblečení. S nechutí jsem šel do koupelny a tam jsem se vysprchoval, oblékl a upravil. "Fajn. Jdeme." řekl WooBin a se Zelem nás popostrkoval ven. "Co zase je? Nejdeme pozdě." řekl jsem mu. "Ne, ale takhle to budem mít dřív." řekl WooBin a šli jsme do studia. Tam už bylo všechno připravené a Sabi mě jenom trošku nalíčila a upravila mi vlasy. "Fajn...postav se sem." řekl fotograf a postavil mě před zelené plátno. "Dae, přestaň s poker face a udělej místo toho nějakou sexy pózu." řekl WooBin. Já se znuděně zaksichtil a pak jsem udělal co chtěl WooBin. 

***    

"No...škoda, že za měsíc a pár dní odjedeš." řekl WooBin, když se díval na ty fotky. "Já jsem docela rád." řekl jsem a omotal Zelovi ruku kolem pasu. "No jo." zasmál se WooBin. "Takže...zítra natočíš další klip s touhle skupinou a...pak spolu nafotíte další kolekci." řekl WooBin a podal mi fotku se čtyřmi kluky. "Myslím, že je znáš. Jsou to CN blue."řekl. "Vždyť jsou teplí."  vyjekli jsme se Zelem. (Je mi líto je takhle nazývat) "No a? O to víc budou mít lidi zájem a...možná využijeme i tebe, bratříčku můj." usmál se WooBin a omotal Zelovi ruku kolem ramen. "Už teď se tě začínám bát." řekl Zelo vyděšeně. "Jelikož spolu chodíte a BABYs vám to přejí, tak byste taky mohli spolu něco nafotit." řekl WooBin. "No bezva." řekli jsme se Zelem ironicky. "Hele, nebuďte tak jedovatí, jsou to hodní kluci." napomenul nás WooBin. "To jo, ale...jsou teplí." řekl jsem trošku naštvaně. "Ale jsou milí." bránil je WooBin. "Fajn...nějak to přežiju. Ale ty dáš na ně pozor, aby na Daeho nesahali." řekl mu Zelo. "Neboj se. Znám tě, kdyby nebylo po tvém, tak nebudu mít děti...chápu." řekl WooBin. "Chápeš velice dobře." řekl Zelo se zatnutými tuby. WooBinovi právě začal zvonit mobil. Se Zelem jsme se tam chvíli dohadovali o zítřku a pak za námi přišel natěšený WooBin. "Hádej co se stalo?" vyjekl nadšeně. "CN blue zrušili focení?" zeptal jsem se nadšeně. "Nebuď tak jedovatej. Právě, že to focení bude dneska." řekl natěšeně WooBin. "Si děláš prdel." vyjekli jsme se Zelem. "Ne...kluci, jdeme!" zakřičel WooBin do dveří. Z nich se vynořili CN blue. "Kluci...to jsou CN blue." řekl WooBin. S kluky jsme si podali ruce. "Ahoj." usmál se na mě Kang MinHyuk. "A-ahoj." vykoktal jsem ze sebe. "Ty se mi líbíš." pošeptal mi do ucha a rty se o něj lehce otřel. Nevěděl jsem, co mu na to mám říct. Pak odešel za Zelem a podali si spolu ruce. Kolem  mě se celou dobu motal MinHyuk a kolem Zela pro změnu JongHyun. "Hele, Dae...mohli bychom si promluvit v soukromí?" zavěsil se na mě MinHyuk. "No...záleží na tom o čem." řekl jsem mu a pomalu jsme šli na chodbu. "Víš...nenávidím, když nemůžu dostat něco co mám na dosah ruky." řekl a jednu ruku dal vedle mojí hlavy a nahl se ke mě. "A co?" zeptal jsem se. "Tebe." řekl tiše a pomalu se ke mě přibližoval. Já ho svou rukou zastavil. "Děje se něco?" zeptal se mě. "Víš...já už někoho mám." řekl jsem mu. "A koho?" zeptal se smutně. "Je to kluk a teď je tu se mnou." řekl jsem mu a doufal, že to pochopíš. "Počkej...ty chodíš se Zelem?" zeptal se mě šokovaně. "Jo...divím se, že to nevíš." řekl jsem a chtěl odejít, ale on mě chytil za zápěstí a natiskl mě na zeď. "Hele...nikdo to vědět nemusí." řekl svůdně. "Ne. Miluju Zela a nechci ho podvádět. Najdi si někoho jinýho. Ve skupině jich máš dost." řekl jsem mu. "Ale...co když se mi nikdo z těch idiotů nelíbí a chci někoho mladšího?" zeptal se mě a dal si ruce vedle mé hlavy, abych mu neutekl. "Hele, prostě...já už kluka mám, miluju ho a nehodlám ho podvádět. Nazdar." řekl jsem mu a jednu ruku mu odendal, ale znovu mě zastavil. "Polib mě a budeš mít ode mě klid." řekl. "Nepolíbím tě. Jak jsem řekl...polib si někoho jinýho." řekl jsem a rychle odešel. Okolo Zela se pořád motal JongHyun. 

"Zelo, pojď sem." kývl jsem hlavou, aby šel ke mě. Zelo si oddychl a šel ke mě. "Díky. Nelíbí se mi. Nechci si s nima nic začínat." řekl mi Zelo tiše. "Já taky ne. MinHyuk mě otravuje a chce...ty víš co. Ale...je to jen na jeden den. To přežijeme. WooBin je pak vyrazí, budu tu ještě měsíc a pak budeme jen spolu." řekl jsem a políbil ho. "Dobře. Ale slib mi jedno...dávej na sebe pozor...před ním." řekl. "Neboj se. Nic se nestane." řekl jsem mu. Políbili jsme se a Zelo pak šel za WooBinem.  "No, Dae...pořád sis to nerozmyslel?" zeptal se mě MinHyuk. "Ne." odsekl jsem mu a pak jsem šel za WooBinem a objal ho. "WooBine, prosím zachraň mě." řekl jsem mu. "Copak? Mladý MinHyuk o tebe má velký zájem?" uchechtl se. "Jo." řekl jsem a dál ho objímal. "Neboj. Jen spolu uděláte pár sexy fotek a možná v tom budou i nějaký líbačky a pak si odletí zase do Korei." řekl WooBin a já polkl. "Fajn, převlečte se a jdeme na to." řekl nám WooBin a Sabi nám dala plavky. Šli jsme se převléct a WooBin do toho zatáhl i Zela. V bermudách jsme se postavili před plátno a WooBin nám nařídil, abychom se chytili kolem pasu. Samozřejmě musel dát MinHyuka vedle mě a ten mi dal ruku na MŮJ zadek. Dělal jsem jakoby nic, ale uvnitř mě to dost sralo jak nikdy. Ještě jsme udělali pár fotek a WooBin řekl, abychom se rozdělili do dvojic, ale se Zelem jsem být nemohl, takže mě nacpal k MinHyukovi. Pak se po stavil za mě a zezadu mě objal. Rozkrokem se mi otřel o zadek a MinHyuk trochu vzdychl. "Nech toho uchyle." řekl jsem mu tiše. "Nenechám." řekl a udělal to znovu. WooBin opravdu udělal to co řekl. Měli jsme si s MinHyukem stoupnout naproti sobě a políbit se. Neudělal jsem to. Tak ještě aby jo, když miluju jen a jen Zela. Věděl jsem, že CN blue jsou uchylové, ale nemyslel jsem si, že až tak silní. Se Zelem jsme se od nich vzdálili co nejdál. MinHyuk si skousl spodní ret a Zelo nás dva propaloval pohledem. "Zlato, nežárli. Je to idiot." pohladil jsem ho po tváři a před MinHyukem jsem Zela políbil, aby mi MinHyuk dal konečně pokoj.




Další díl je na světě. Byla jsem línější ho napsat, ale budiž. Snad se vám líbí. 

Budu se za tu dobu snažit něco psát do sešitu, když tu pár dní nebudu a pak to přepíšu sem. Snad se moc nezlobíte. 

Opravdu mě mrzí, že jsem z mojí oblíbený skupiny udělala uchyli a hlavně z Kang MinHyuka, ale nějaké pletky tam být musí

Vote a koment potěší ;)

Miluju vás lidi :***

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat