99. díl

116 14 2
                                    

Dojeli jsme domů a pomohl jsem Zelovi vystoupit. Vzal jsem ho do náručí a šel jsem do dormu. 

"Mám svoje nohy." našpulil rty. 

"Nepovídej..." zasmál jsem se a položil ho v obýváku na gauč. 

Kluci byli bůh ví kde a my byli doma sami. Přinesl jsem Zelovi z pokoje nějaké oblečení. 

"Ale já nechci tuhle mikinu...ani tohle tričko." řekl a odhodil ho na zem. 

"A jaký teda chceš?" zeptal jsem se ho. 

"Prostě nějaký dones." řekl. 

Šel jsem znovu do jeho pokoje a vyhrabal nějakou velkou mikinu a černé tričko. Sešel jsem s tím dolů a Zelo našpulil pusu. 

"Ale když mám černou mikinu, tak nemůžu mít i černé tričko." řekl smutně. 

"Zelo...si teprve ani ne půl hodiny doma. Ještě se tam můžeme vrátit. A navíc....jsi jenom doma. Tady to nikdo vidět nebude." řekl jsem mu. 

"No tak vidíš....to znamená, že tu můžu chodit nahatej." řekl uraženě. 

"Mno....nebylo by to špatný." zamyslel jsem se. 

"Hele...to by ti bylo jedno, že by mě viděli i ostatní kluci?" bouchl mě tou svojí pěstičkou do ramene a hned jsem zvážněl. 

"Okamžitě se oblečeš." řekl jsem a šel do kuchyně.

Zelo se uchechtl a vzal si na sebe jen trenky a kalhoty. Vylezl z postele a šel za mnou. 

"Junnie....koukej si lehnout." řekl jsem. 

"A co když ne?" za pásek u kalhot si mě přitáhl k sobě. 

Teď by se mezi nás nevešel ani list papíru. 

"No...Tak....tak...Tohle mi nesmíš dělat." cítil jsem, jak se červenám. 

"Gukkie....ty se....ty se červenáš?" zeptal se mě nevěřícně. 

"Nevím o čem to mluvíš." otočil jsem hlavu na stranu. 

"Ale jo. Ty ses červenal!" vypískl. 

"Tak fajn...řeknu ti proč..." usmál jsem se a dal mu ruce na boky. 

"Protože mám nejlepšího přítele, jaký kdy existuje." dal jsem mu pusu na nos. 

"Jen na nos?" zeptal se mě smutně. 

Zasmál jsem se a políbil ho. Vzal jsem si z lednice jahody a čokoládu. Sedl jsem si s tím k plazmovce a pustil si film. Zelo si sedl vedle mě a kradl mi jahody. Ne, že by mi to vadilo. Spíš naopak. Vždy měl pusu od čokolády a to dělalo Maknae ještě sladší, než je. 

"Ukaž prosím tě..." zasmál jsem se a olízl mu z tváři tu čokoládu. 

"Gukkie....nemám něco na tváři?" namočil si do čokolády prst a schválně si s tím zamazal tvář. 

"Jo, něco tam máš." kývl jsem. 

Prstem jsem mu přejel po tváři a následně ho olízl. Junnie mi po chvíli snědl všechny jahody a šel si ještě pro něco sladkého. 

"Zelo..." vážně jsem se na něj podíval. 

"Ale no tak...já vím, že bych neměl jíst, tolik sladkýho, ale je to poslední. Prosííííím." vykulil na mě ta svá kukadla. 

"Tak teda dobře." řekl jsem, ačkoliv nerad a přepínal jsem programy tak dlouho, dokud jsem nenašel docela dobrý film, Bod zlomu. 

"To je divný..." řekl Zelo a snažil se ke mě jakkoliv dostat, protože jsem ho držel daleko od sebe. 

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat