"Co blbneš, zlato?" uchechtl jsem se a prohrábl mu vlásky. "Dostal jsem na tebe chuť." pokrčil rameny a přitiskl mě lehce na zeď. Ruce mi taky přitiskl ke zdi nad hlavu, takže měl jednu ruku volnou.
Škodolibě se usmál a natiskl své tělo na mé. Propojil naše rty a dravě mě líbal. Volnou rukou mi zajel pod lem trička a jeho velice šikovné prstíčky bloudily po mé hrudi. Jazykem mi vnikl do úst a já lehce zaklonil hlavu , aby byl polibek hlubší. "Chci tě, Dae." šeptl Zelo. "Počkej tak zhruba dese...Víš co? Kašlem na to." řekl jsem. Zelo uvolnil stisk a já ho popadl za ruku a šli jsme do mého pokoje. Zamkl jsem za sebou dveře a přirazil Zela ke zdi. Horlivě jsem ho líbal a po chvíli se naše rty rozpojily. Sundal jsem si tričko a znovu Zela políbil. Potom jsem se přesunul k jeho oušku. "Miluju tě." lehce jsem mu ouško skousl. Zelo zavřel svá nejkrásnější očka a skousl si spodní rtík. Rty jsem se přisál na jeho dokonalý krk a vsál jsem jeho kůži. Lehce jsem ji skousl a Zelo sladce vzdychl. Pousmál jsem se a rukou jsem mu pomali prošmátral celou hruď a bříško. Když jsem skončil s jeho krkem, tak jsem se znovu přisál na jeho rty a rukou jsem sjel až k jeho podbřišku. Zelo se zavřenýma očima vzdychl a já mu jazykem vnikl do úst. Po chvíli jsme se odtáhli, abychom se mohli pořádně nadechnout. Já si mezitím sundal kalhoty a znovu se rty přitiskl na ty Zelovy. Vášnivě jsem ho líbal a ruce mi sklouzly k jeho pásku u kalhot. Pomali jsem mu rozepl pásek a potom mu sundal kalhoty. Dal jsem mu ruce no boky a líbal ho na krku. Zelo tiše vzdychl a omotal mi ruce kolem krku. To mě donutilo se usmát. Rukou jsem sjel až k jeho lemu boxerek a Zelovi se ze rtů vydral tichý sten. Odtáhl jsem se od jeho krku a Zelo si nespokojeně povzdychl. Já se škodolibě usmál a lehce jsem ho shodil na postel. Obkročmo jsem si sed na jeho pas a rukama bloudil po jeho hrudi a bříšku. Zelo zavřel oči a skousl si spodní ret. Musel jsem se pro sebe usmát. "Stačí ti to takhle?" zeptal jsem se, ale dost silně pochybuji, že bude souhlasit. "Vůbec ne." řekl. Usmál jsem se a znovu ho lehce políbil na rty. "S tím taky počítám." pošeptal jsem mu do ouška, které jsem lehce skousl. Zelo lehoulince zaryl nehty do mých zad, ale nijak mě to nebolelo. Přesunul jsem se k jeho hrudi a líbal ho na ní. Zelo občas zasténal, ale to pro mě bylo hodně málo. Políbil jsem ho na podbřišku a Zelo se lehce prohnul v zádech. Kolenem jsem mu jemně přitlačil na jeho chloubu a Zelo docela hlasitě zasténal. Škodolibě jsem se usmál a prsty jsem lehce zajel pod jeho lem boxerek. Zelo si skousl spodní ret a já ho lehce políbil na rty. Uchopil jsem jeho chloubu a začal jsem s rukou pohybovat velmi pomali, protože jsem ho chtěl trošičku potrápit, když už si o to sám řekl. Zelo se prohl slastí v zádech a já na tempu nepřidával, ale spíš zpomaloval. "Da-e." vydechl mé jméno a zaryl mi nehty trochu hlouběji do zad. S rukou jsem pohyboval rychleji a Zela to docela dost dráždilo. Po docela dlouhý době se udělal a já mu přišpendlil ruce vedle hlavy. "Stačilo?" zeptal jsem se znovu. "Ne." řekl a to jsem čekal. "Tak ty bys chtěl víc?" uchechtl jsem se a Zelo pokýval hlavou. "Jak chceš." usmál jsem se a lehce ho políbil. Pokračoval jsem níž k jeho hrudi a zastavil se až u jeho lemu boxerek. Sundal jsem mu je a pojal jeho chloubu do úst. Pomali jsem jazykem přejížděl po jeho špičce, abych ho znovu potrápil. Zelo zasténal a prohl se v zádech slastí. "Da-e." dal si ruku přes pusu, aby ho kluci neslyšeli. Usmál jsem se a dál ho potrápil a vůbec jsem nezrychloval. Zelo občas vzdychl, zasténal nebo i sykl slastí. "Já už...nemůžu." stěží ze sebe dostal a přitiskl k sobě oční víčka. "Já vím." škodolibě jsem se usmál a ještě trošičku zpomalil. Líbilo se mi, když se nemůže bránit a líbí se mi jeho steny a vzdechy. "Dae." zasténal a udělal se mi do pusy. Všechno jsem spolykal a nechutnalo to tak strašně, jak jsem si myslel. Rty jsem se přisál k těm jeho a Zelo mi vnikl jazykem do úst. Plenil mé rty a já si mezitím sundal boxerky. "Můžu?" pohladil jsem ho po tváři a Zelo se zavřenýma očima kývl. Dal jsem mu ruce na boky a pomali do něj vnikl. Zelo trošičku sykl bolestí a potom mě chytil za ruce. "Ale ne pomali." šeptl a propletl si se mnou prsty. "Neboj." lehce jsem ho políbil a potom se v něm začal pomali pohybovat. Potom jsem přidával na tempu a Zelo dost hlasitě a často sténal, tak si dal ruku před pusu. "Chci víc." vydechl a lehce si skousl spodní ret. "Dobře." pohladil jsem ho a přidal na maximum. Zelo mě se svou reakcí hodně překvapil, moc se nestává, aby si zrovna můj Hyung řekl o víc. Po chvíli jsem se do něj udělal a ještě chvíli se v něm pohyboval. Vyklouzl jsem z něj a lehl si těsně vedle Zela. Oba jsme těžce oddychovali a já si ho přitiskl k sobě. "Tak co? Líbilo?" zeptal jsem se ho a lehce ho pohladil po vlasech. "To je sakra slabý slovo." oba jsme se usmáli a věnoval jsem mu dlouhý po polibek. "Měli bychom jít, za chvíli to bude dvě a půl hodiny, co jsme se vypařili." řekl Zelo a letmo mě políbil. "Okey." polibek jsem mu oplatil a oba jsme se posadili, ale Zelo měl menší problémy. Trochu sykl bolestí. "Jsi v pohodě?" starostlivě jsem ho pohladil po rameni. "Jo, jen...vždyť to znáš." pousmál se. "Dobře, ale kdyby něco, tak řekni. Jsem tu jen pro tebe, ano?" chytil jsem mu tváře do dlaní. "Jo." lehce kývl hlavou. "Dobře." pousmál jsem se a lehce Zela políbil na čelo. Pomali jsem si došel pro oblečení a ještě pomaleji se oblékl.
Už jsem si chtěl přetáhnout tričko přes hlavu, ale Zelo mě zastavil a mé ruce taky. "Uděláš pro mě něco?" zezadu mi pomalu omotal ruce kolem pasu a hlavi si položil na mé rameno. "Cokoliv." zavřel jsem oči. "Neoblíkej se to tričko. Líbí se mi tvoje tělo." lehce mě políbil na krk a já si skousl spodní ret. "Pro tebe všechno." pomali jsem se otočil k němu. "Úplně všechno?" zeptal se pochybně. "Cokoliv budeš chtít." šeptl jsem a opřel si čelo o to jeho. "Dobře." řekl velice tiše a zavřel oči. Pousmál se a lehce, ale dlouze mě políbil. "Miluju tě." šeptl jsem. "Já tebe víc." šeptl stejně a pohladil mě po tváři. "Jsem tak moc šťastný." objal mě kolem krku a já mu zase omotal ruce kolem pasu. "To je dobře." spokojeně jsem se usmál a pohladil Zela po vlasech. "Chci tě znovu, Dae." pošeptal mi do ucha. "Vždyť jsi mě měl před chvíli. To jsem ti nestačil jen jednou?" uchechtl jsem se a omotal mu ruce kolem krku. "Nikdy mi nebudeš stačit jen jednou. Jsem na tobě úplně závislý." lehce mě políbil a já se usmál. "Tvoje slova mě vždy dokážou rozveselit. Važ si toho, lásko." šeptl jsem a také ho políbil. "Kluci, ať děláte cokoliv, okamžitě toho nechte a pojďte sem." zvýšil hlas YongGuk a se Zelem jsme si zoufale povzdechly. "Tak jdem?" zeptal jsem se ne moc nadšeně a nabídl Zelovi ruku. Zelo kývl a propletli jsme si spolu prsty. Vzhledem k jeho problému jsme šli pomaleji a v obýváku seděli kluci, mezi sebou notebook a Jae nevypadal moc nadšeně. "Co se děje?" zeptal jsem se zvědavě. "Noo...radši se pojďte podívat sami." řekl docela smutně YongGuk. "Gukkie, není to nic vážnýho, viď, že ne?" zeptal se nejistě Zelo a sedli jsme si na gauč mezi kluky. "Docela hodně." povzdechl si.
Omlouvám se, že jsem nepřidala dřív, ale vlezlo mi do toho učení a tím jsem měla víc času na vymyšlení a podle mě, je to ještě lepší než minule, ale to je jen můj názor. Snažila jsem se. Vote a Koment potěší ;)
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...