59. díl

104 17 0
                                    

***   

"Tak...jsme doma děcka." řekl YongGuk. "Konečně." vyjekl Zelo a hned někam běžel. "Ahoj kluci. Já myslela, že tam zůstanete dýl." řekla Sayuri a všechny nás objala. "Ne." řekl YongGuk. "A...chci ti představit mojí přítelkyni Sabi." řekl YongGuk. "Ahoj, já jsem Sayuri." řekla a se Sabi si podali ruce. "Moc mě těší." usmála se Sabi. "Myslím, že spolu budeme vycházet dobře." řekla Sayuri. "Hele, kde je vůbec můj milášek?" zeptal jsem se kluků. "Opustil tě. Už tě nemá rád." řekl Jae. "Ale hovno." řekl jsem. "No...jak myslíš." pokrčil Jae rameny. "Yoo YoungJae, proč si byl tak línej a ani jednou si mi nezavolal?" zeptala se ho Sayuri. "Zlato promiň, ale ono to nějak nešlo." řekl jí YoungJae. Já se dlaní praštil do čela. "Hm, jasně." řekla Sayuri a šla do obýváku. "Hele...ale teď vážně...kde je Junie?" zeptal se starostlivě HimChan. "Jak jsem říkal..utekl." řekl Jae. "Ale teď si to pomalu začínám myslet taky." řekl JongUp. "Hubu drž." řekl jsem mu. Šel jsem si do kuchyně pro něco k jídlu a kupodivu lednice byla plná. Vzal jsem si nutellu a odhopkal jsem s ní k Sayuri. "Já tě vážně miluju." řekl jsem a objal jí. "Jo...nemáš zač." usmála se. "A cheese cake by nebyl?" zaculil jsem se. "Jasně že jo. Se divím, že sis ho nevšiml." zasmála se. Já hned letěl k lednici a tam jsem nešel svou druhou životní lásku. "Jak tys mi chyběl." kašlal jsem na lžičku a hned jsem si skoro celý kousek nacpal do pusy a vypadal jsem jako křeček. "DaeHyune?" přišel za mnou zničený Ilwoo a hned mě objal. "Ahoj bráško." usmál jsem se a přitiskl si ho blíž k sobě. "Dae!" vypískl HongBin a taky mě objal. "Chyběli jste mi kluci." usmál jsem se. "Ale co, že jste tak brzo doma?" zeptal se nechápavě HongBin. "Zelo nám zařídil, abychom tam byli jen na čtvrt roku." řekl jsem. "Ale teď mě prosím nechte najíst." řekl jsem a hned jsem zase běžel pro něco do ledničky. Ještě jsem si udělal toasty, vzal jsem si kyselé okurky, palačinky a nějaké ovoce a zeleninu. "Hele, nejsi náhodou v jináči?" zasmál se YoungJae. "Ne...a to u kluků snad jde?" zeptal jsem se nechápavě. "Co já vím?" pokrčil rameny a vzal mi kousek mého cheese cake. "Nech mého miláška." řekl jsem a našpulil rty. "Dae, a já co?" zeptal se Zelo a zezadu mě objal. "Neboj, ty jsi na prvním místě." usmál jsem se a políbil ho na jeho slaďoučké rtíky. "Ale no tak zlato..." šel Jae smutně za Sayuri. "Ne." řekla. "Prosím. Moc se ti omlouvám...zlatíčko." řekl Jae a dal Sayuri pusu na tvář. "Zapomeň. Máš co napravovat." řekla. "Ale...já za to vážně nemůžu." řekl Jae. "Junie, řekni mu už něco." řekla Sayuri Zelovi. "Ale...já nevím, co se stalo." řekl Zelo. "To, že mi ani jednou nezavolal, neposlal zprávu, prostě nic." řekla. "Jaei, promiň, ale...tohle bych ti neodpustil ani já tak lehce." řekl jsem mu. "Tss, vy jste na mě zlí." postěžoval si. "BaekHyunie, musíš sem okamžitě naklusat a dělej." řekl JongUp do telefonu. "Díky, ahoj." řekl a zase mobil schoval. "Hm...to bude velice zajímavá noc...a asi u všech." řekl HimChan. "No...to bych si nechal líbit." řekl jsem a podíval se na Zela, který si skousl spodní ret. "Ale dneska ne." řekl Zelo a dal mi ruce na boky. "Tak jo." řekl jsem a políbil ho na čelo. Šli jsme do obýváku, kde seděla Sabi se Sayuri a povídali si. "O čem si povídáte?" zeptal jsem se jich zvědavě. "Holčičí věci." řekla Sayuri. "To není moc dobrý." řekl jsem. "Hele, konečně tu je aspoň jedna holka, takže ty buď ticho." řekla Sayuri a Sabi se začala smát. "Hm...stejně bych řekla, že HimChan je hezčí." řekla Sabi Sayuri. "Ale zase DaeHyun je roztomilejší." řekla Sayuri. "Podle mě to je Zelo." řekla Sabi. Ještě chvíli jsem je takhle poslouchal a šlo to od B.A.P, EXO, NU'EST, VIXX, BToB až po BTS. Já jen nechápavě zamlel hlavou a šel jsem do pokoje. Na posteli ležel Zelo a neměl skoro žádné oblečení až na spodky. Šel jsem do sprchy a rychle jsem se umyl. Pak jsem si upravil vlasy a vyčistil jsem si zuby. Vrátil jsem se do pokoje a Zelo pořád spinkal. Lehl jsem si k němu a políbil jsem ho. Omotal jsem mu ruku kolem pasu a zavřel jsem oči. 

***   

Když jsem se probudil, tak Zelo už v posteli nebyl. Klasika. Podíval jsem se na mobil a bylo kolem osmé ráno. Posadil jsem se na postel a prohrábl si vlasy. Přešel jsem ke skříni a vytáhl jsem si kalhoty a tričko. Oblékl jsem se a sešel jsem dolů. "Ahoj." řekl HimChan. "Ahoj." usmál jsem se. "Ahoj lásko." řekl Zelo a objal mě. "Ahoj." můj úsměv se zvětšil. Zelo mě políbil a pak mi podal talíř s palačinkami s nutellou. "Kdo je dělal?" zeptal jsem se zvědavě. "No kdo jinej?" prošla kolem Sayuri a 'nenápadně' ukázala na Zela. "Moment...jako fakt?" zeptal jsem se. "Jo...nejsou tak špatný." řekl YongGuk. Pokrčil jsem rameny a začal jsem jíst. "No...je to dobrý." řekl jsem. "Viď." řekl YongGuk. "Kupodivu." dodal. "Hele...nepochybuj tak o našem Maknaeovi." řekl jsem. "Jasně, neboj." řekl a odešel za Sabi. "Tak...co jste vůbec všichni dělali?" zeptal jsem se zvědavě. "Já spal s Ilwooem, Sayuri s Jaem, JungUp s Baekem, YongGuk nejspíš se Sabi a vy dva asi ne." řekl HimChan. "Takže jsme všichni spokojení?" zeptal jsem se. "Jasný." řekli všichni a já se usmál. "Dobrý ráno." řekl ospale Baek a zívl si. "Bože, co jste dělali?" zeptal jsem se ho. "Nic...až na to, že jsme vyzkoušeli nejmíň pět poloh, tak nic." pokrčil rameny. "Teda JongUpe...to bych si o tobě nemyslel." řekl Zelo. "Nemusíme se přeci chlubit úplně vším." řekl JongUp. "Pravda." řekl jsem. "Jo a ještě jedna věc.." podíval se na mě Zelo. "No?" zeptal jsem se ho. "Nechtěl by sis to tričko třeba sundat?" zeptal se mě. "Um...ne." řekl jsem. "Prosím, smutně koukám." řekl a roztomile se na mě podíval. "Co třeba zítra?" podíval jsem se na něj. "Dneska." řekl. "Zelo...Bože, co já pro tebe neudělám." řekl jsem a moc se mi nechtělo. Zelo mi tričko sundal a pak mě políbil. "Hodnej kluk." plácl mě po zadku a nevinně si odhopkal do obýváku. "Však já si tě jednou zkrotím." pošeptal jsem mu do ouška a lehce ho skousl. "Tak to, abys už začal ne?" uchechtl se. "Tss." našpulil jsem rty. "Ale notak." řekl Zelo a políbil mě. 



Další díl je na světě. Snad se vám líbí, i když se tam nic moc neděje. 

Zítra možná napíšu další díl. Uvidíme :)

Vote a koment potěší ;)


Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat