O dva týdny později:
"Tak...máš vše sbaleno?" zeptal se mě DaeHyun. "Um...jo." usmál jsem se a chtěl odnést ještě jednu těžkou krabici, ale Dae mi ji vzal. Šli jsme pomalu dolů ke klukům, kteří brečeli. Jako...Sayuri a Sabi chápu, ale...některý kluky vážně ne. "Vážně nás už opouštíte?" popotáhl JongUp. "Sorry bro, ale...asi ano." řekl jsem. "Bude se mi to po tobě hrozně stýskat." řekl a hned mě dusil ve svém objetí a brečel mi na rameno. 'Tak tys mi teda chyběl' Pomyslel jsem si a objetí mu opětoval. "Jo, mě po tobě taky." řekl jsem. "Ale...hlavně přestaň brečet. Vždyť se ještě nerozcházíme." zasmál jsem se a JongUp mě pustil. "No...a jo." zamyslel se. "Co to je za vola toto?" praštil se HimChan do čela. "Říká ten pravej." řekl mu Jae. "Říká ten, co..........je chytrej jak rádio." docela mu to trvalo, než něco HimChan vymyslel. "Říká debil." dodal YoungJae. !'"Yoo YoungJae přestaň mě srát ano? Bylo by to tak nejlepší." řekl HimChan a zavraždil Jae pohledem. "Hele...oba hned přestaňte nebo se do tý vaší třetí světoví mezi Soulem a...Soulem vmísí Incheon a to vážně nechcete." vmísil se jim do debaty YongGuk. "Oppa, nedělej to ještě horší." řekl jsem mu. "A mě to neřekneš." nafoukl tvářičky HimChan. "A...proč bych jako měl? YongGuk je Leader a...je nejstarší." bránil jsem ho. "Hm...to už známe....Junie se nám zamiloval do YongGuka." řekl HimChan. "Gukkie, radši bych zdrhal." řekl mu JongUp. "Nezamiloval jsem se do něj." řekl jsem a úplně zrudl. Jo, mám ho rád, ale...logika lidi. "No...je pravda, že se ho zastáváš nějak často." změřil si mě pohledem Dae. "Co?!" vypískl jsem. "Pojď sem ať tě můžu zabít." rozběhl jsem se a DaeHyun taky. "Jung DaeHyun...pojď okamžitě sem!" dupl jsem si. "Takhle to nefunguje." řekl Dae a raději šel ode mě dál. "No...jak myslíš. Tři měsíce žádnej sex." řekl jsem výhružně. Je jasný, že to nedá. "A-a-ale t-t-to..." začal koktat. "To mi neuděláš?" zeptal se mě zoufale. "Jo, když mě neposlechneš." řekl jsem mu a Dae šel poslušně ke mě. "Hodnej kluk." přitáhl jsem si ho za boky blíž k sobě a dlouze ho políbil. "Stejně bys to neudělal." řekl s jistotou Dae. "Neudělal." nevinně jsem se na něj zaculil. "Já....to snad....agghr." řekl a chvíli se tak uklidňoval. "Tak...my už půjdeme." řekl Dae. "Za tohle si týden nesedneš." pošeptal mi do ucha a já si skousl spodní ret. "Dobře tedy." řekl nenadšeně YongGuk a přistoupil ke mě. "Budeš mi hrozně chybět. Kdyby to byl YoungJae nebo JongUp tak mi to nevadí, ale...přijít o Maknae je na mě moc." řekl YongGuk a hned mě přidusil ve svém velice pevném objetí. JongUp a YoungJae nafoukli tvářičky a já YongGukovi obětí s radostí opětoval. "Ty mi taky budeš chybět...Oppa." zdůraznil jsem. YongGuk mě pustil a já viděl v jeho očích slzy. Dae se tam zase snad hodinu musel loučit s Jaem a pak ještě s Ilwooem a HongBinem. Já pak přistoupil k Jaeovi. "Řeknu ti jedno...mám tě rád, jo, ale jestli se Sayuri něco stane, zaplatíš mi svým tělem, jasný?" řekl jsem mu. "Neboj se. Nic se jí nestane." řekl a já se usmál. Pak jsem přistoupil k Sayuri a pevně jí objal. "Budeš mi chybět bro." řekla a pohladila mě po zádech. "Ty mě taky. Dávej na sebe pozor." řekl jsem a odtáhl se. "Říkáš to, jako bych to ještě nikdy nedělala." řekla a našpulila rty. "Tak promiň no, ale nechci, aby se ti něco stalo." řekl jsem jí. "Já vím." pousmála se. "Tak...my teda jdeme." řekl Dae. Kluci náš šli vyprovodit před bránu, kde čekala větší dodávka a my si nastoupili do auta. Bylo to docela i daleko. I když to bylo v Soulu, tak všichni ví, že Soul je hodně velkej. Bylo to skoro přes půlku města. Pomalu jsem začal usínat, ale naštěstí jsme dorazili dřív, než jsem vůbec stačil úplně vypnout...jak se mi párkrát už stalo 0:).
"Tak...jsme tady." řekl Dae a vyndal klíčky ze zapalování. "Už?" podivil jsem se. "To víš..." usmál se a oba jsme vystoupili. "Wow" řekl jsem udiveně na tu krásnou vilu. "Páni..." řekl Dae a šli jsme pomalu dovnitř, kde nás uvítal jeden muž. "Dobrý den. Tak...dům je váš a...tady jsou klíče." usmál se a dal je DaeHyunovi. "Děkuju mockrát." usmál se Dae. "Není za co. Jo, a ještě potřebuji podepsat jednu smlouvu..." řekl a vytáhl dva papíry. "Jeden mi dáte a druhý si necháte vy." řekl chlap a Dae mu to podepsal. "Tak...ať se vám tu líbí." řekl chlap a odešel. "Byl divnej." poznamenal jsem a Dae vybuchl smíchy. "Co?" zeptal jsem se nechápavě. "Ale nic...půjdeme se porozhlédnout kolem." řekl Dae. Chytili jsme se za ruce a pomalu jsme si procházeli barák. "Víš...není to tu přeci jen moc velké?" zeptal jsem se ho. "Není. Nemusíš se bát." políbil mě. Pomalu jsme si procházeli spodek a po hodině jsme byli úplně nahoře. Byl to vážně...nejen luxus. To si člověk ani neumí představit. "Wow...to je úžasný." vydechl Dae a porozhlédl se kolem. "Asi jsem se nově zamiloval..." řekl jsem tiše. "To já taky." řekl bez mrknutí oka. Pal jsme museli zase sejít, abychom si vybalili věci a dali dohromady nábytek. "Tak...teď ty poličky dej sem." řekl Dae a pomohl mi je zasunout do skříně. "No...zdá se mi to tu pořád nějaké prázdné." zamyslel se. "Já ti ríkal, že normální domeček by nám stačil." řekl jsem a políbil ho. "No...tak to si povíme o...tři roky později..." konstatoval. "Proč?" zeptal jsem se nechápavě. "Protože tu nebudeme navždy sami." pošeptal mi do ouška. "No...s tím taky počítám." usmál jsem se a omotal mu ruce kolem krku. Dae mě lehce políbil a pak jsme pokračovali v montování nábytku. Do večera jsme to měli sice všechno smontované, ale...neměli jsme pro to vybrané místo a Dae se rozhodl, že stejně budem malovat. Pak jel koupit několik bílých, červených, šedých, světle hnědých, béžových a fialových barev. Chtěli jsme to tu mít barevné a každou místnost jinou. Něco jsme začali dnes a druhý den do čtyř odpoledne jsme to dodělávali. Já se pak šel do koupelny osprchovat a strávil jsem tam víc jak půl hodiny. Vzal jsem si na sebe jen trenky a pak jsem se podíval z balkonu. Dae seděl dole a byl po pas ve vodě. Sešel jsem k němu dolů a sedl si hned vedle DaeHyuna na kraj toho krásného jezera. "Ah...už jsi tu." usmál se Dae. "Jo..." řekl jsem tiše a lehce ho políbil na rameno. Dae se spokojeně usmál a položil si hlava na mou hruď. "Miluju tě...hrozně moc." řekl tiše a políbil mě. "Já tebe taky." pohladil jsem ho po pažích. Dae se mi chvíli díval na rty a pak je lehce políbil. Já mu polibek oplatil a pak to došlo až k vášnivým polibkům, kterých jsem se nikdy nemohl nabažit. "Miluju tě." opřel si Dae čelo o to mé. Políbil mě a lehce mi skousl spodní ret. Za boky jsem si ho přitáhl k sobě co nejblíž to šlo. "Co říkáš na menší sex ve vodě?" pošeptal mi nadrženě do ouška a lehce skousl. "To nezní špatně." řekl jsem. Dae si mě stáhl k sobě do vody a přitiskl mě ke kraji. Hned mě začal hladově líbat a chtěl se mi jazýčkem dostat do úst, ale tentokrát jsem ho nenechal. Vznikla z toho válka o dominaci, kterou jsem vyhrál. "Tohle potřebovat nebudeš." ušklíbl jsem se a DaeHyunovi jsem sundal spodky a stejně tak i mě. Trntokrát to byl on, kdo byl natisklý na zdi. Omotal jsem si jeho nohy kolem pasu a opatrně do něj pronikl. Dae lehce zaklonil hlavu a vzdychl. Hned jsem se v něm začal pohybovat, ale ne tak, abych mu ublížil. Po chvíli jsem začal zrychlovat a Dae docela hlasitě sténal. "Zelo...už bu...du." řekl stěží Dae a já ještě o něco zrychlil. DaeHyun hlasitě zasténal a oba jsme se udělali. Vyklouzl jsem z něj a Dae si hned přivlastnil mé rty. Jazýčkem se dostal skrz mé zuby a já ho tedy nechal. Po několika minutách jsme se oddálili kvůli kyslíku. "Už je pozdě. Mělibychom jít spát." pošeptal mi do ouška a lehce mě políbil na krk. "Dobře." pousmál jsem se a oba jsme si na sebe oblékli spodky. Šli jsme dovnitř a Dae pomalu ani nemohl chodit, tak jsem mu pomohl do ložnice. Můj největší poklad jsem položil na postel a pak jsem si lehl vedle něj. "Miluju tě." pošeptal mi do ucha. "Já tebe." pohladil jsem ho po tváři a pak jsme oba usnuli.
Ayo lidičky :)
Ano Sabi má hrozně dobrou náladu a...prostě všechno je úplně úžasný 0:)
Tak snad se díl líbil :)
Vote a koment potěší ;)
Saranghae :***
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...