80. díl

113 19 23
                                    

"Z-zelo....jsi si tím jistý?" zeptal se mě s pochybami YongGuk. "Gukkie...byl to můj bratr...chci jet." řekl jsem. "No...tak dobře. Ale pojedeme tam všichni." řekl YongGuk rozhodnutě. "Saranghae Gukkie." vypískl jsem a objal ho. "A my jsme skočili." řekl vážně Dae. "Ale no taaak...víš, že miluju víc tebe." řekl jsem a omotal mu ruce kolem krku. Dal jsem mu pusu na tvář, ale Dae hrál pořád uraženého. "Zlatoooo..." zatahal jsem ho za tvář. "Ne..." řekl a našpulil rty. "Lásko..." usmál jsem se a dal mu pusu na nos. "Ne..." zamlel hlavou. "Víš, že tebe miluju víc, kotě." řekl jsem a obkročmo si sedl na jeho klín. "Umm...ne." řekl. "Tak už nebuť uražený babe." pošeptal jsem mu do ucha a lehce ho políbil na krk. "Jen, že jsi to ty." řekl Dae a dlouze mě políbil.

***

"Zlato, dávají star wars, chceš se dívat?" přišel za mnou Dae. "No...asi spíš ne." řekl jsem a dál kreslil. "Jak to? Něco se děje? Někdo ti ublížil? Řekni mi jména a já se o to už postarám." řekl přísně Dae a prokřupl si prsty na rukou. "Ne...nic se nestalo, ani mi nikdo neublížil." zasmál jsem se. "Tak co se děje?" pohladil mě po vlasech a dal mi ruku na rameno. "Nic se neděje...jen se teď snažím něco kreslit." řekl jsem. "A..daří se?" zeptal se mě. "Vůbec ne." uchechtl jsem se a papír zmačkal. "Co se snažíš kreslit?" zeptal se mě zvědavě. "No...něco, co se tomu rozhodně nepodobá." řekl jsem. "Ale no taaak...třeba by to chtělo menší relax." řekl a položil mě na postel. Já si dal hlavu na jeho klín a zavřel oči. "Dae?" zeptal jsem se ho. "Ano?" pohladil mě po čele. "Zazpíváš mi něco?" zeptal jsem se ho. "A...co bys chtěl?" zeptal se mě zvědavě. "To je jedno." pokrčil jsem rameny. "Tak dobře..." zamyslel se a pak se usmál. Začal zpívat první slova písničky Take You There. Bylo to vážně krásný, slyšet to jen od něj. Měl dokonalý hlas. I když...kdyby to bylo bylo to jediný, co je na mém DaeHyunniem dokoné. On má dokonalé ÚPLNĚ všechno. "To bylo krásný." po tváři mi stekla slza. "Ale no taaak...neplakej." usmál se a lehce mi slzu setřel. "Bylo to vážně dokonalý." usmál jsem se. "Ale to ty říkáš u mě pořád." zasmál se a rozcuchal mi vlásky. "Protože to je taky pravda..." našpulil jsem tríky. Dae se usmál a lehce mě políbil. Propletl jsem si s ním prsty na rukou a zavřel jsem oči. "Si ospalý?" zeptal se mě DaeHyun. "Tak trochu." zamumlal jsem. "Tak klidně spinkej." usmál se a políbil mě na čelo. Zakryl mě do pasu dekou a já se k Daemu natiskl ještě víc. DaeHyun mě lehce hladil po paži a já pomalu usínal.

***

"Maknae...vstávej." řekl někdo tiše. "Hnn...co?" protřel jsem si oči. "Vždyť je noc..." zamumlal jsem. "No jo, máš pravdu. Je jedenáct dopoledne. Tak to dobrou." řekl ongGuk. "Cože?! Já zaspal!" vyjekl jsem a hned vyskočil na nohy. "Prosím tě klid...dneska se to zrušilo." zasmál se HimChan. "Haha...velice vtipné hyungs." řekl jsem a vybíral jsem si oblečení. Vzal jsem si jen boxerky a volnější tepláky. Šel jsem do koupelny, kde jsem se přeclékl a vykonal jsem ranní hygienu. "Hele...ty vlasy už by sis taky mohl obarvit aspoň na hnědo..." řekl HimChan. "Ne....mě se to tak líbí." řekl jsem mu. "Fajn fajn...nemusíš mě hned ukřižovat." řekl HimChan. "Ale musím." řekl jsem a prošel kolem něj. "Kurva..." vzdychl. "H-hele....vem si na sebe aspoň tričko." řekl a zavřel oči. "Channie...nemusíš mi závidět." pohladil jsem ho po tváři a pak jsem se smíchem sešel dolů. Jediného, koho jsem neviděl, byl Dae. "Kde je..."

"Šel něco zařídit." řekl Up a kluci se začali smát. "Tak tohle vtipný nebylo." řekl jsem s nafouknutýma tvářičkama a sedl si vedle něj. "Ale notaaak...všichni ví moc dobře, že bez sebe nemůžete být." řekl Jae. "Ale..." zamyslel jsem se. "Čo? Čopak ši nám chtěl žíčť?" zašišlal JongUp a hrál si s mými tvářemi. "JongUp..." podíval jsem se na něj, ale dělal to pořád. "JongUp.....JongUp.....Moon JongUp!" zabil jsem ho pohledem. "Už je mi devatenáct." řekl jsem mu. "Kámo....mě bude za tři měsíce 21." poplácal mě po zádech. Kluci se jako vždy začali smát. "Tohle NENÍ vtipný!" řekl jsem. "Smutný, viď?" uchechtl se Up. "Chcípni." zavrčel jsem uraženě. "Junnie..." dal mi Guk před obličej mobil a na tapetě jsem jsem měl DaeHyuna. "Jůůů...Dae Dae Dae Dae..." rozzářily se mi oči a já se začal mazlit s mobilem. "Takhle se na něj musí..." řekl YongGuk a já se dál mazlil smobilem a sem tam jsem olízl display. "Uhh...Zelooo?....hrabe ti?" zeptal se mě zpomaleně Jae. "Ne..." řekl jsem a dál se věnoval své velice zajímavé činnosti. Po chvíli cvakly dveře a já schoval mobil do kapsy, kdyby náhodou to byl DaeHyun. "Ahoj lásko." řekl Dae a políbil mě. "Ahoj zlato." usmál jsem se. "Řekl jsem si, že...když už jsem byl v tom městě a...máme 3. měsíc výročí..." řekl a za zády cosi držel. "To je pro tebe." vytáhl krásně rudou růži. "Dae...je krásná, děkuju, ale...já pro tebe nic nemám." řekl jsem zklamaně. "Junie...pro mě jsi největším dárkem ty a tvá láska, kterou mi dáváš." pohladil mě Dae po tváři a přitiskl své rty na mé. Já se pousmál a Dae mi jazykem vnikl do pusy.

"Kluciiii..." povzdychl si YoungJae. "My tu jsme taky." ozval se HimChan. "No nepovídej." řekl Dae a pak se zase věnoval mě. Naposledy mě políbil a pak se odtáhl. Já jsem tu růži dal do vázy s vodou a pak se na ní pořád díval. Uslyšel jsem za sebou kroky a pak mě někdo objal zezadu kolem pasu. Poznal jsem, že je to DaeHyun. "Děkuju ti Dae. Je vážně krásná." usmál jsem se. "Hmm...ale já vím o někom daleko krásnějším." pošeptal mi Dae svůdně do ucha a otočil si mě čelem k sobě. Byl jsem hrozně rudý v obličeji. "Awww...moje zlatíčko se červená." rozplýval se nade mnou Dae. Přitiskl své rty na mé a začal jimi pomalu pohybovat. Mě to nestačilo, tak jsem se probojoval jazykem do jeho pusinky. Dae mi dal ruce na zadek a pak mě posadil na linku. Omotal jsem mu nohy kolem pasu a přitáhl si ho k sobě. Dae mi dal ruce na boky a hladil mě na bříšku. "Kluci...kolikrát vám mám říkat, že na to je tu postel?" přišel k nám YongGuk. "Ach jo..." povzdychl si Dae. "Ano tatínku." zazubil jsem se na YongGuka. "Nebuď drzý synáčku." oplatil mi gesto Gukkie. Pak jsme se na sebe zubili ještě chvíli, dokud YongGuk neodešel.

Ayo ladies and gentleman :)

Další kratší díl je na světě. Chcíli mi to trvalo, protože jsem nevěděla jak dál, tak se snad nezlobíte. I když...na takovýho andílka jako jsem já, se zlobit nedá 0:) xDDD

No...nevím, kdy bude další díl, orotože teď to mám se školou dost blbý a navíc i problémy doma, takže...ale myslím, že by další díl mohl být příští víkend ;)

Myslím, že nemusím říkat, kdo je na fotce xD Ještě aby taky jo :D Ale nejlepší na tom je Zelo, jak se dívá na Daeho. Prostě...Daelo 4ever <3

Tak...doufám, že se vám díl o ničem líbil :)
Votujte a komentujte, děkuji ;)
SARANGHAE :*

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat