67. díl

133 19 6
                                    

Pomalu jsem se začal probouzet a nemohl jsem se zvednout. Otevřel jsem oči pořádně a pak si všiml, že na mě leží DaeHyun. "Bože..." řekl jsem a opatrně ho ze sebe sundal a položil na postel. Vypadal hrozně nevinně. Jeho rty byly lehce oddělené od sebe a já už to prostě nemohl nevydržet. Lehce jsem ho políbil a pak ještě jednou. Dae se usmál a pomalu otevřel oči. "Ayo lásko." pohladil mě po tváři. "Ayo." políbil jsem ho znovu. Dae se usmál a pak mě začal vášnivě líbat. "Dae..." usmál jsem se a odtáhl se od něj. "Co?" zeptal se mě "Dneska ne." zašeptal jsem. "Ale vynahradíš mi to." našpulil rtíky. "Jo. Neboj." zasmál jsem se a políbil ho. Pak jsem šel do koupelny se osprchovat a upravit se. Vycházel jsem v ručníku kolem pasu a něco jsem hledal ve skříni. Ani jsem si toho nevšiml a Dae byl natisklý na mě. "Vážně nic nebude?" zeptal se mě zvědavě. "Až zítra." pousmál jsem se. "Tak dobře." políbil mě lehce na rameno a pak šel také do koupelny. Já sešel pomalu dolů a YongGuk dělal snídani. "Ahoj" usmál se na mě. "Ayo." mávl jsem k němu rukou. "Někdo tu má dobrou náladu, co? Ahoj." zavěsil se na mě JongUp. "Ahoj. Docela i jo." řekl jsem. "Docela?" změřil si mě pohledem. "No dobře, mám se bezvadně." zasmál jsem se. "A...proč?" zazubil se na mě YongGuk. " protože mám nejlepšího manžela na světě, nejlepší přátelé a rodinu dohromady." řekl jsem. "Ještě aby ne..." uchechtl se JongUp. "Velký oči, velký ego." řekl HimChan. "What?" zeptali jsme se ho nechápavě. "No...taky to nechápu." pokrčil Channie rameny. "Hm...tak to jsi na tom vážně dobře." poplácal jsem ho po zádech a šel do obýváku, protože tam dávali Útok Titánů. Četl jsem jen mangu a to mě zaujalo, tak jsem se díval i na film. Po chvíli přišel i Dae a sedl si vedle mě. "Taky vám Eren příjde tak hrozně k sežrání?" zeptal se nás Dae. "Ani ne." řekli kluci. "Náhodou...." řekl jsem. "Neříkej, že tobě se líbí..." podíval se na mě HongBin. "Docela i jo." pokrčil jsem rameny. "Tak my spolu skončili." řekl HongBin a hrál uraženého. 'A kdy jsme spolu začali?' pomyslel jsem si a dál se díval na film...alespoň jsem se snažil, protože Dae mě lehce líbal na krku. "Lásko..." pousmál jsem se a podíval se mu hluboko do očí. "Já to prostě nevydržím." pošeptal mi do ucha a lehce ho skousl. "Dobře...ale až v noci." řekl jsem tiše. Dae se usmál a přitulil se ke mě. Omotal mi ruce kolem pasu a políbil mě. Já se usmál a majetnicky ho objal. "Vy jste krásný hrdličky..." zasnila se Sabi. "Ale nám to sluší víc." řekl YongGuk a omotal jí ruce kolem ramen. "Nefandi si." řekl HimChan a políbil Ilwooa na rty. "Lidi, všichni přeci víme, že nejkrásnější jsme tu my." řekl Jae a omotal Sayuri ruku kolem pasu. "No...podle mě jsou nejroztomilejší Daelo." řekl JongUp. "Daelo? Vážně?" změřil jsem si JongUpa pohledem. "Ale no tak...mě se to líbí." řekl Dae a políbil mě na tvář. "No...ale jsem až druhý." našpulil jsem rtíky. "Jenže kdyby jsi byl první ty, tak by to nebylo tak dobrý." řekl JongUp. "To je taky pravda." zamyslel jsem se. "Nemusíš být vždy první." dal mi pusu na tvář JongUp a odeš do kuchyně. "Nemohl byste mi někdo udělat něco k jídlu?" zeptal jsem se roztomile. "Zapomeň." řekl mi HimChan. Já se znovu roztomile zaculil. "Ale...vždyť se podívej, jak je roztomilej." řekl Jae a zatahal mě za tvářičky. "Já ho tak miluju." vyjekl YongGuk a začal mě mačkat ve svém silném objetí. "No jo." řekl přejetě HimChan. "Nechcete mi někdo pomoct?" zeptal jsem se. "Ani ne." řekl Jae. "Gukkie, ještě ho budu potřebovat." řekl Dae. "Jeho? Nebo jeho kamaráda." zasmál se Jae. "Obojí." řekl Dae. "Projednou..." řekl Gukkie a pustil mě. Hodil jsem na DaeHyuna pohled /jako vážně?/. "No co?" zeptal se nechápavě. "Radši nic..." řekl jsem. "Nechtěl byste někdo jít se mnou ve tři tancovat?" zeptal se nás Jae. "Já půjdu." ozvala se Sayuri a JongUp s HimChanem. "No...a co my?" zeptal se mě Dae. "Já nevím...nechtěl bys jít do kina?" zeptal jsem se ho. "Dobře...zbytek už nech na mě." řekl Dae a políbil mě. "Dobře." usmál jsem se. "Tady máš jídlo." řekl HimChan a dal mi na stůl sladkokyselé kuře. "Děkuju." zaculil js se a vlípl mu pusu na tvář. Hned jsem začal jíst a Dae po chvíli někam odběhl. Když jsem to dojedl, dal jsem bádobí do myčky a šel nahoru do našeho pokoje, kde jsem na posteli našel DaeHyuna a něco dělal na notebooku. "Copak děláš?" zeptal jsem se zvědavě a lehl si na jeho záda. "Nic moc...důležitýho." usmál se a notebook zavřel. "Co?" zeptal jsem se zvědavě. "To neřeš." zasmál se a notebook dal na stůl. "Řekni mi to." zaškemral jsem. "Já tě zlechtám..." řekl vážně. "Nevadí." řekl jsem. "Nevadí?" zeptal se mě svůdně Dae. "Ne." zamlel jsem hlavou. "Fajn.." řekl Dae a povalil mě na postel. Hned mě začal lechtat a já se musel smát jako idiot. "Prosím už...už nemůžu." dostal jsem ze sebe a pořád se smál. "Ne." řekl a pokračoval. "Potřebuju na...záchod." jestli mě nepřestane lechtat, vážně se asi počůrám. "Tak fajn." řekl a sklonil se ke mě. 'To vydržíš Choi. Nenech se. To zvládneś.' pomyslel jsem si. "Jsi tak roztomilý, když uvnitř se sebou bojuješ." pošeptal mi Dae do ucha. Soustředil jsem se jen na jeho rty. Hned jsem ho začal dravě líbat a já si ho strhl pod sebe. "Zase začínáš zlobit." pošeptal mi do ouška a lehce ho skousl. Já se pousmál a sklonil se k němu. "A to je jen začátek." řekl jsem svůdně a zase ho začal líbat. Po chvíli jsem mu sundal tričko a líbal ho na hrudi. Dae tiše vzdychal a já s mými rty sjel až k jeho lemu kalhot. Rukou jsem mu zajel pod kalhoty a vášnivě ho líbal na rty. Po chvíli jsem přestal a stoupl z něj.

"Nechceš mi doufám říct..." zadrhl se. "Jo. Promiň." škodolibě se usmál a letmo ho políbil. "Bože..." zasténal zoufale Dae a zaklonil lehce hlavu dozadu. Svůdně jsem se usmál a sedl si obkročmo na jeho pas. "Baví mě si s tebou hrát." pošeptal jsem mu do ouška a lehce ho skousl. Dae vzrušeně vzdychl a skousl si spodní ret. "Jen si nemysli..." zašeptal Dae a políbil mě. "Jenže...nic bys mi neudělal." polrčil jsem jedním ramenem. "Jen se neboj." řekl Dae a ulradl si ode mě polibek. "Hele..." našpulil jsem rtíky. "Copak?" zasmál se Dae a dal mi ruce na boky. "Ty víš." řekl jsem a políbil ho na ty jeho krásné rtíky. "Možná." usmál se a strhl mě pod sebe. Přitiskl mi ruce nad hlavu a očima těkal po mém obličeji. "Znamenáš pro mě vše." zašeptal a pohladil mě po tváři. "Miluju tě." dodal. "Já tebe víc." zašeptal jsem a políbil ho. Dae se usmál a po chvíli mi sundal tričko. "Nemohli bychom jen tak ležet a...líbat se." navrhl jsem. "To není špatný..." usmál se Dae a lehce mě políbil. Takhle to bylo ještě docela dlouho, dokud nebylo kolem osmé hodiny. "Měli bychom se pomalu připravit." řekl tiše Dae. "Dobře." řekl jsem a oba jsme pomalu vstali. "Uff...mám docela popraskaný rty..." řekl Dae, když se podíval do zrcadla. "..ale stojí to za to." řekl a políbil mě. Já se usmál a šel jsem do koupelny, abych se trochu upravil. Měl jsem hodně rozcuchané vlasy a taky popraskané rty. Vlasy jsem si musel vyžehlit, učesat a přelakovat. Pak jsem se oblékl do upnutých džín a volnějšího trička. "Tak...můžeme?" zeptal se mě Dae. "Jenom...pár vteřin." řekl jsem a rty jsem si přejel leskem na rty. Možná si někteří myslíte, že jsem vypadal spíš jako holka, ale vůbec ne. "Můžem." řekl jsem DaeHyunovi a pomalu jsme sešli dolů se obléct a obout. "Kluci, už jdeme." křikl z chodby Dae. "Okey. Užíte si to." řekl HimChan. "To se neboj." řekl Dae. "Tak zatím." řekl jsem. Kluci mi odpověděli a my pomalu vyšli z baráku. Dae si se mnou propletl prsty na ruce a přitáhl si mě k sobě blíž. Po chvíli jsme byli u kina, ale Dae mi pořád nechtěl říct na co jdeme. "Myslím, že se ti to bude líbit." políbil mě a šli jsme do sálu, kde zatím nebylo tolik lidí. "Notak...už mi to prosím řekni." našpulil jsem rtíky. "Titanic." řekl. "Co?" vyjekl jsem. "Neboj. Titanic ne." zasmál se a pohladil mě po ruce. "Uff..." oddychl jsem si. Po chvíli začal film a já na Dae nahodil pohled /jako fakt?/
"No co? Není to tak špatný." pokrčil rameny. Ten magůrek vedle mě vybral texaský masakr motorovou pilou. Občas jsem se lekl a přitiskl jsem se k DaeHyunovi. 'Tak proto tu není tolik lidí.' pomyslel jsem si. V polovině filmu mě to ale začalo docela bavit.

***
"Tak co? Nebylo to hrozný ne?" zeptal se mě. "Ne. Vlastně to docela i šlo." řekl jsem. "Aspoň, že tak." řekl a přitáhl si mě blíž k sobě. Omotal jsem mu ruku kolem pasu a on taky. "Co kdybychom se šli ještě někam najíst?" zeptal se mě a já přikývl. "Kousek odtud je restaurace, tak půjdeme tam." řekl a šel jsem tam, kam mě vedl Dae. Po chvíli jsme doratili do zmiňované restaurace a i když už bylo skoro jedenáct, bylo docela plno. Sesli jsme si ke stolu a po chvíli k nám přišel mladý kluk. "Dobrý večer. Co si budete přát?" zeptal se slušně s úsměvem. "Um...jednou sladkokyselé kuře a jednou smaženou rýži s kimchi prosím." řekl Dae. "Ano...a něco k pití?" zapsal si naší objednávku na papírek. "Dvakrát vodu." řekl Dae. "Dobře. Hned to bude." řekl kluk a Dae na něj mrkl. Když odcházel, tak jsem ho lehce bouchl do ramene. "Ale...můj manžílek žárlí?" zasmál se. "Nežárlím. Proč bych měl?" zeptal jsem se. "Lásko, tvoje oči hovoří ua vše." řekl Dae a já se lehce začervenal. "Aww...ty jsi tak sladký..." usmál se a políbil mě. Po chcíli nám ten kluk přinesl naší objednávku a my se do toho s chutí pustili.

***

"Už bych chtěl jít domů." řekl jsem. "Dobře." usmál se Dae a pomalu jsme odcházeli z parku. Dae mi omotal ruku kolem ramene a já mu omotal ruku kolem pasu. Domů jsme dorazili docela pozdě. Nebo bych měl říct brzy ráno. "Jsme doma." křikl Dae a vyzuli jsme se z bot. "Aaah...tak jaký bylo rande?" zeptal se YongGuk. "Nebylo to rande." řekli jsme s DaeHyunem. "Umm...budu dělat, že vám věříme." ušklíbla se Sayuri. "Co? Od kdy jsi na jeho straně?" zeptal jsem se překvapeně. "Od té doby, co se k němu přidal Jae." řekla. "Že jsem se vůbec ptal." zamumlal jsem si pro sebe. "A...co máme v plánu zítra?" zeptal se YongGuka Dae. "Máme schůzku s ředitelem TS a musíme něco podepsat a koncem roku bychom možná měli comeback." řekl YongGuk. "Tak to je docela dobrý." řekl jsem a unaveně jsem si sedl na gauč. "Víte co? Jděte si lehnout. Vždyť je půl druhé ráno." řekl JongUp. "Uh...no jo." s těží jsem se zvedl a s Daem jsme šli do pokoje.

Ayo :)
Dokopala jsem se k dalšímu dílu :)
No..je sice tak trochu o ničem, ale snad ujde 0:)
Snažila jsem se
Saranghae :*

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat