"To tu vážně všichni chcete jen pít?" zeptala se nás překvapeně Sabi. "Mají v sobě ještě zbytkovej alkohol." řekla jí Sayuri. "Ne ne." řekl jsem. "Zlato, právě ty jsi pil s DaeHyunem nejvíc." řekla mi. "No právě....a o tom to je." řekl YongGuk a vzal si z lednice mléko. "A teď když mě omluvíte...." řekl a šel na záchod. "Ale tam jsem chtěl jít já." pípl HongBin. Chvíli bylo ticho, ale nakonec jsme se smáli ještě hůř, než zhulený YongGuk. Po chvíli u nás někdo začal zvonit. "JongUpe, z tebe to nejmíň táhne. Jdi otevřít." řekl mu HimChan. JongUp jen něco zamumlal a pak s velkou 'radostí' šel otevřít. "Ahoj je tu Zelo?" zeptal se spěšně Sehun. "Jo, je..." řekl nechápavě JongUp a Sehun mě hned běžel obejmout. "Zelo, moc ti děkuju. Strašně moc. Jsi zlato." řekl celý šťastný Sehun a mačkal mě ve svém objetí. "P-počkej...Suho ti opětoval city?" zeptal jsem se zvědavě. "Ne jen to...ale...vlastně to celý začal on." řekl mi a stiskl mě ještě víc. "Já...nevím co říct..." byl jsem hrozně překvapený, ale byl jsem za ně rád. Objetí jsem mu opětoval. "Přeju vám to." řekl jsem a pak jsme se oba odtáhli. "Jsi vážně poklad." letmo mě políbil na tvář. "Tak já zase jdu. Čau." řekl šťastně a zamilovaně odhopkal. Já stál překvapeně uprostřed obýváku a díval jsem sed do blba. "Tak tohle bylo...hustý." vyjekl YongGuk a poposkočil. "OMG." řekl překvapeně HimChan a už chtěl sebou seknout, ale Ilwoo ho naštěstí včas chytil. "J-jak dlouho už má Sehun rád Suhu?" zeptal se nechápavě HongBin. "Mě se ptej. Já myslel, že chodí s Luhanem." pokrčil jsem rameny. "S Luhanem už se rozešel. To nevíš?" řekl mi JongUp. "Ne..." zamlel jsem hlavou. "Co se takhle podívat na nějaký film..." navrhl Jae. S YongGukem jsme hned vykřikli svůj oblíbený film. Můj je 2012 a YongGukův je Constantine, takže jsme se hned začali hádat. "Budeme hlasovat....kdo je pro 2012?" zeptal se Gukkie a skoro většina zvedla ruku. "Fajn." protočil Gukkie očima a šel pustit film. Když jsem si chtěl sednout vedle DaeHyuna, tak si mě hned strhl do klína. "Budeš u mě?" zeptal se mě roztomile. Já se jen usmál a kývl. Dae mě hned začal líbat a já se nesoustředil na nic jiného. "Um...kluci...já vím, že jste zrovna po svatbě, ale nemůžete se chovat se chovat stejně jako před tím?" zeptal se nás YongGuk. "Ne. Je to hodně velkej rozdíl. Možná to taky jednou poznáš." řekl jsem a DaeHyuna ještě jednou políbil. Pak už jsem se díval na film. Hrozně se mi líbil a ani nevím proč. Uprostřed filmu jsem ucítil lehké polibky na mém krku a doteky pod mým tričkem. "Dae..." pousmál jsem se a podíval se na něj. "To počká." řekl jsem a ruku mu dal k tělu. "Nepočká." smutně se na mě podíval. "Ale ne níž než po lem kalhot." řekl jsem. "Dobře. Dobře." řekl a já se opřel o jeho hruď. Dae mi oběma ručkami zajel pod tričko a já přivřel oči. Dae začal po pár minutách s rukami sjíždět níž. "Kluci, nechtěli jste se náhodou dívat na film?" zeptal se nás JongUp. "To chtěl Jae." ukázal jsem na YoungJae. "To je fakt." řekl JongUp a nechal nás být. Dae mi jednou rukou přejel po rozkroku a já vzdychl. "Dae...počkej ještě půl hodiny." pošeptal jsem mu do ucha. "patnáct minut." řekl. "Dvacet pět." navrhl jsem. "Dvacet." řekl. "Dobře." zamyslel jsem se. Dae se spokojeně usmál a po chvíli stejně pokračoval. "Prosím. Už to nemůžu vydržet." pošeptal mi do ucha. "Pět minut." řekl jsem. "To ujde." řekl a políbil mě. Dae počkal těch pět minut. "Junie, můžu si promluvit? O samotě?" zeptal se mě a vstal. "J-jasně." řekl jsem a snažil se to hrát s ním. "Užijte si to." řekl do televize HimChan. "A co?" zeptal jsem se nechápavě. "Ty víš co." šibalsky se na mě usmál. S DaeHyunem jsme šli nahoru a hned se na mě natiskl. Dal jsem mu ruce na boky a začal ho vášnivě líbat. "Chci tě." pošeptal mi Dae do ucha. "Jsem tvůj." svůdně jsem se na něj podíval. DaeHyun nám sundal oblečení a hned mě shodil na postel. Lehl si nade mě zapřel se lokty, aby na mě neležel plnou vahou. "Jsi tak krásný..." pohladil mě po tváři a díval se na můj obličej. "Ty víc." šeptl jsem a Dae se usmál. Pomalu se obličejem blížil k tomu mému. "Miluju tě." zašeptal a pak mě políbil. Přetočil mě na břicho a pomalu do mě vnikl. Já trochu zasyčel. Dae si se mnou propletl prsty na ruce a pomalu se ve mě začal pohybovat. Nevím proč, ale docela to bolelo. "Promiň." pošeptal mi do ucha a políbil mě. Dae po chvíli zrychlil a já si dal ruku před pusu, abych nebyl slyšet až dolů. S hlasitějším výkřikem jsem se udělal a Dae chvíli po mě. Vyčerpaně si lehl vedle mě a políbil mě. "Miluju tě." pohladil mě po zpocené tváři. "Já tebe víc." řekl jsem a usmál se. "Jdu se osprchovat. Hned jsem zpátky, hm?" letmo jsem ho políbil a chtěl jít, ale Dae mě chytil za zápěstí. "Pospěš si prosím." usmál se a dlouze mě políbil. Já mu úsměv oplatil a hned šel do koupelny. Zalezl jsem si pod sprchu a pustil na sebe příjemně teplý proud vody. Rychle jsem se osprchoval a pak se vrátil zpět do postele k DaeHyunovi. "Tak...jsi unavený?" zeptal se mě zvědavě. "Um...Ani ne. Proč?" zeptal jsem se ho nechápavě. "Mohli bychom si dát třeba...druhé kolo." prstem mi přejel po hrudi a svůdně si skousl spodní ret. "Dae..." povzdychl jsem si. "Prosím..." ohnul dolní ret. "To jsi říkal i naposled." řekl jsem. "Ale...tak tentokrát naposled." řekl mi. "Ne." řekl jsem. "Prosím..." zkusil to znovu. "Vážně ne." řekl jsem. "Ale..."
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...