"Zaprvý nejsem princeznička a zadruhý já se nudit nebudu." odtáhla jsem se. "Tak dobře, ale o to víc mi to vynahradíš pozítří." šibalsky se usmál a já šla za Zelem a Bambamem. "Co jsem ti říkal?" ušklíbl se Zelo, když jsem si sedla na lavici vedle Bambama. "Asi máš pravdu." položila jsem si hlavu na Bambamovo rameno. "Já mám vždycky pravdu." hrál uraženého, ale dlouho mu to nevydrželo. Já se pousmála a Bambam mě jednou rukou objal kolem ramen a já se k němu přitiskla o něco víc. "Ty vážně chodíš se Suhou?" přišla za mnou Eunji. "C-co? Ne!" pustila jsem Bambama a seskočila z lavice. "On říká, že jo, a navíc jsem vás viděla, jak se líbáte." založila si ruce na hrudi a usmála se. "No...možná, že něco mezi náma asi bude, ale není to oficiální." řekla jsem a ona se podívala na Naruko. "Naruko bude zuřit." taky jsem se na ní podívala. Naruko se na mě vražedně dívala. Já od ní odvrátila pohled a podívala se na ty tři vedle mě. "Koukám, že to nemáš jednoduchý." dal mi ruku na rameno Bambam. "Rozhodně těžší než před tím." uchechtla jsem se a zvonilo na hodinu. Teď jsme měli mít hodinu hudby s mladým a sexy učitelem. Konečně hodina zábavy. Šli jsme do zkušebny, kde byly snad všechny hudební nástroje. "Jelokož jsme slečnu Sayuri ještě neslyšeli zpívat, tak nám zazpívá s panem Suhou." Suho se na mě svůdně usmál a šli jsme za panem učitelem. "Zazpíváte just a dream...kdo z vás umí hrát na klavír?" zeptal se potichu a já pozvedla ruku. "Dobře, tak běžte." popostrčil nás ke klavíru a já si nejistě sedla na dřevěnou lavičku a Suho se lokty opřel o klavír. Pořád se na mě díval a já se snažila soustředit se na hudbu. Zahrála jsem předehru a Suho začal zpívat.
SUHO:
I was thinking about you, thinking about me. Thinking about us, what we gonna be? Open my eyes, it was only just a dream.
Sayuri:
I trawel back, down that road. Will you comeback? No one knows. I realize, it was only just a dream.
I was at the top I was like I'm in the basement. Number one spot now you found your own replacement. I swear now that I can't take it, knowing somebody's got my baby. And now you ain't around, baby I can't think. I shoulda put it down. Should have got that ring. Cause I can still feel it in the air. See you pretty face run my fingers trough you hair. My lover, my life. My baby, my wife. You left me, I'm tied. Cause I know that it just ain't right.
(Písničku nebudu vypisovat celou. Ten kdo neumí anglicky to má dost blý, ale přiznávám...já taky nejsem žádnej mistr, ale mám čtyři až tři a dokázala jsem to přeložit, tak snad to zvládnete taky)
Když jsme začali zpívat oba dva, tak si ke mě Suho sedl a pořád se díval na moje ruce, nebo na obličej. Všichni včetně učitele měli pusy otevřené. Od některých jsem i dokonce zaslechla, že nám to spolu sluší. Ano, na ty čtyři minuty jsem se dokázala na Suhu usmívat, ale tím se nic nemění. Když jsme dozpívali, tak všichni strnuli na místech, ale potom se vzpamatovali a dost hlasitě tleskali. "Zítra vás chcu vidět na soutěži...jako pár a vyberte si jakou koliv písničku chcete." řekl učitel a Suho mi omotal ruku kolem pasu a já se usmála. "Můžete jít domů, až na vás tři." podíval se na nás učitel a udešel. My tři jsme šli do třídy. "Můžu tě prosím chytit za ruku?" zaškemral Suho děsně roztomile. "Ne, až zítra." Suhovi se vykouzlil úsměv na tváři a přikývl, ale i tak se na mě natiskl. Já nic nenamítala, protože jsem byla šťastná, ale i šokovaná, že Suho předvedl něco tak božskýho. "Překvapilo tě to, viď?" zeptal se, když jsme byli u třídy. "Celekm hodně." otevřela jsem dveře a my tři vešli do třídy. "Už jsem se bál, že naše tři hvězdičky nedorazí." uchechtl se učitel a já s Bambamem jsme nad tím prokroutili očima. "Tak si nějak posedejte a si musím něco zařídit, takže tu pět minut budete sami." učitel odešel Suho se uchechtl. "Když musí, tak musí...uspokojení neporučí." s Bambamem jsme se uchechtli. "Na co ty hned nemyslíš." dala jsem mu ruku na rameno. "V podstatě jen na dvě základní věci." svůdně se na mě podíval. "Tu první ani nemusíš říkat...a ta druhá?" zeptala jsem se zvědavě. "Ty." pošeptal mi do ucha a sedl si. Já se chtěla sednout vedle něho, ale strhl si mě na klín. Aspoň se Bambam posadil vedle nás. "Víš co nechápu?" zeptal se mě a já zamlela hlavou. "Proč si odešla a máš hezčí hlas než předtím." nechápavě zamlel hlavou. "Ten první důvod znají snad všichni, ale v Česku jedu solo, takže..asi tak, no." povzdychla jsem si. "Žeby mu pět minut nestačilo?" podíval se na hodinky Suho. Najednou přišel učitel. Byl rozcuchaný, trochu červený v obličeji a neměl zapnutý poklopec. My tří hned vybuchli smíchy a on se na nás nechápavě díval. "Pane Sasuke, jak se vám dařilo?" zeptal se Suho. "Velice dob...zítra jste po škole a ve stejnou hodinu...pokud nemáte na prácí něco lepšího." usmál se učitel. "Mám...zítra budem se Sayuri zpívat na soutěži." zase mi omotal ruku kolem pasu, ale nijak jsem se nebránila. "Dobrá, tak to vynahradíme pozítří, když teda nemůžete." Suho hlasitě polkl. "Co se děje?" zeptala jsem se tišše. "Když tohle řekl naposled, tak mě málem znásilnil." objevily se mu slzy v očích a silně mě objal. "Pane učiteli, já budu potřebovat ve čtvrtek..." Suho mi dal ruku přes pusu. "Prosím nedělej to, nebo ti ublíží." pošeptal mi do ucha a pár slz mu steklo po tvářích. "Jak chceš, tak si to s tebou vyměním." vyhrožovala jsem mu, a taky bych to pro něj udělala. "To neuděláš." podívala jsem se na učitele a zase na Suhu. "Udělala, ale ne pro učitele." zašeptala jsem mu do ucha. "Pro mě?" zeptal se nechápavě. "Jo, pro tebe." potrvdila jsem mu. "Ale...co když tě znásilní?" zeptal se se strachem v hlase. "Neboj, já to nějak okecám." Suho si povzdechl. "Dávej pozor...už jen kvůli tobě." pohladil mě po tvářia já nenadšeně přikývla. Stoupla jsem si a nasadila svůdný pohled. Bambam se na mě nechápavě podíval a já šla k učiteli, který se pousmíval. "Pane učiteli...já bych ve čtvrtek potřebovala něco vysvětlit, tak bych tu potřebovala taky být a...Bambam taky." řekla jsem tišše a učitelův úsměv se zvětšil. "Aspoň se trochu pobavíme." uchechtl se a já si šla s nechutí sednout. Suho zvedl hlavu a Bambam taky. "Budem tu všichni tři a uděláme to tak, že ho budu chtít políbit, ale místo toho ho nakopnu a když se to nepodaří, tak pořád jste tu vy." kluci pokývali a Bambam se chvíli zamyslel. "Co když bude chtít, abychom šli za dveře?" zeptal se potichu. "Tak prostě nepůjdete a pomůžete mi." sedla jsem si znovu na Suhův klín. Omotala jsem mu ruce kolem pasu a hlavu si položila na jeho rameno. Bambam se na nás usmál. "Proč spolu nemůžete chodit? Jste hrozně roztomilý a sluší vám to spolu." zeptal se nás. Já pokrčila rameny a Suho si mě přitáhl blíž. "Ale do toho není moc daleko, ne?" já unaveně pokývala hlavou a zavřela jsem na chvíli oči.
Tak tady je další díl. Omlouvám se, že píšu taklhe pozdě, ale byla jsem na Hatích...znáte to-nákupy - boty, oblečení, parfémy...a k tomu ještě ta výprodej...no prostě hrůza, než to tam projdete celý. Snad se vám líbil a přístí díl by mohl být víc zajímavej...jestli mi rozumíte. Za každý vote a koment děkuji. :*
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...