15. listopadu
"Kluci, vstávejte, dnes se vracíme na stage." vypískl JongUp a začal pobíhat po baráku. "Upe, klidni hormon. Ono tě to dneska přejde hned po comebacku." řekl mu YongGuk. "Má pravdu. Pak nás ještě čeká rozhovor." dodal HimChan. "To nevadí...ale už vstávejte." vyjekl znovu a běžel do koupelny. Já s nechutí vylezl z mé bývalé postele a všiml si, že DaeHyun ještě spí. "Lásko, vstávej." řekl jsem a políbil ho na tvář. "Umm..." zamumlal a protřel si oči. "Ahoj." usmál jsem se na něj. "Ahoj lásko." šeptl a políbil mě. Pak si mě stáhl zpět k sobě a začal mě vášnivě líbat. Já se usmál do polibku a Dae mi vnikl jazýčkem do pusy. "Já vás chápu kluci, ale přestaňte si tu laskavě vyměňovat sliny a pojďte se připravit." řekl nám Jae. "No jo." řekl Dae otráveně a já z jeho obličeje vybuchl smíchy. "Čemu se tady směješ můj Maknae?" zeptal se Dae a začal mě lechtat. "P-prosím....já už....nemůžu." dostal jsem ze sebe a pořád jsem se musela smát. "A..?" zeptal se mě. "Omlouvám se..." konstatoval jsem. "A...?" zeptal se dál. "A...mám štěstí, že mám nejlepšího manžela na světě." řekl jsem a políbil ho. "No proto." usmál se a pustil mě. "Jdu do sprchy." řekl jsem mu. "Jdu s tebou." řekl a šel ke dveřím. "Tak to ne-e... Ty zůstaneš hezky tady." řekl jsem mu a shodil ho na postel. "A nechtěj vědět co by se stalo, kdyby si za mnou přišel." obkročmo jsem su sedl na jeho klín. "A-ale..." začal koktat. "Žádné ale...zůstaneš hezky tady...a v noci pak něco bude." mrkl jsem na něj a šel jsem do koupelny. Ale asi jsem se měl zamknout. Svlékl jsem si tričko a trenky, které jsem používal na spaní a pustil jsem na sebe příjemně teplý proud vody. Po chvíli se otevřely dveře a slyšel jsem kroky. Ani jsem nemusel hádat, co, nebo kdo to byl. "Jung DaeHyun, říkal jsem ti, abys počkal někde jinde." řekl jsem tak, aby mě slyšel. "A ty si myslíš, že když mi to jen řekneš a k tomu si necháš nezamknuté dveře, že tě poslechnu?" ironicky se zasmál. "Vlastně...proč bych měl čekat, když mám tak krásného manžela...a jen pro sebe..." řekl a natiskl mě na zeď. "Ty to chceš dělat teď? Jako vážně?" zeptal jsem se ho nevěřícně. "Věříš mi?" zeptal se mě a já kývl. "Tak mi prostě jen věř." usmál se a lehce mě líbal od krku níž. Bylo mi hned jasný, co chce udělat, ale...nemohl jsem protestovat. Pomalu sjížděl čím dál níž a na podbřišek mi rozdal pár velice jemných polibků. Pak mě dráždil na špičce mé chlouby svým jazykem a já se lehce prohl v zádech. "Da-e...prosím." dostal jsem ze sebe a viděl jsem, jak se DaeHyun škodolibě ušklíbl. Vzal si celou délku do pusy a pomalu hýbal s hlavou. "Dae..." vzdychl jsem a vjel mu prsty do jeho tmavě hnědých vlasů. DaeHyun zrychlil na své maximum a já se mu po nějaké době s hlasitým zasténáním udělal do pusy. DaeHyun vše spolykal a pak se přisál na mé rty. "Doděláme to v noci, hm?" svůdně na mě mrkl a s ručníkem kolem pasu odešel. Já si skousl spodní ret a pak jsem se rychle osprchoval a oblékl jsem se. Pak jsem sešel dolů a udělal jsem si snídani.
"Co jste tam pro boha dělali?" zeptala se mě Sayuri. "K-kde?" zakoktal jsem se. "Ve sprše." řekla a založila si ruce na hrudi. "Nic...co bysme tam měli dělat?" dělal jsem jakoby nic. "Hm...jasně. To už známe." ironicky se ušklíbla a sedla si na barovou židli. "Kde máš manžela? Už tu jsme všichni, ale on se místo toho v koupelně určitě dělá se svými vlasy." řekl YongGuk. "Ale no tak...jen ho nech." dal jsem mu pusu na tvář a šel jsem do pokoje. A co nevidím? DaeHyun, jak spokojeně spinká. "Lásko, musíme vstávat." řekl jsem mu a políbil ho na krk. "Hm...ještě neeee." zamumlal. "Jak myslíš." řekl jsem a vzal si ho do náručí. "Um...nemělo by to být spíš naopak?" zeptal se nás HimChan. "Nechtěl vstávat, tak co s ním jinýho?" pokrčil jsem rameny a položil ho v kuchyni na vážně ledovou zem. Dae se okamžitě probral a začal na sebe házet teplé oblečení. "Copak? Nelíbí se ti to snad?" zasmál jsem se a políbil ho. "Nelíbí." řekl a objal mě. "Ale tohle jo." řekl a natiskl se na mě ještě víc. "Krásně hřeješ." řekl a zabořil mi obličej do hrudi. Já se pousmál a pohladil jsem ho po vlasech. "Lidi, jsme tu všichni?" zeptal se nás JongUp. "Ne, Sabi je ještě nahoře." řekl nám Ilwoo. "Půjdu za ní." řekl YongGuk. "Tak to teda ne. Nakonec bychom museli čekat ještě na vás, než...." řekl Jae a naznačoval cosi rukama. "Tsss..." řekl YongGuk a hrál si na uraženého. "Já tam jdu." řekl HongBin a vyšel po schodech. Dae mě lehce políbil a já mu to oplatil. Pak jsme si tam vyměňovali pusy jako malý....ale nemůžu říct, že by se mi to nelíbilo. "Kluci, přestaňte si laskavě říkat sladký řečičky a líbat se a raději běžte do auta." řekl YongGuk. "Hm...v autě se toho dá taky hodně dělat." zamyslel se HimChan a schytal od Sayuri pohlavek. "Ale polohu 69 v autě nedoporučuji." řekl Jae. "Vlastní zkušenosti?" zasmáli jsme se. "Co já vím? Jen vím, že to docela bolí." pokrčil rameny Jae a šel do auta aniž by se obul. "Nezapomněl si na něco?" zasmála se Sayuri a nesla jeho boty. "Možná..." řekl Jae, když se podíval na své nohy. Ostatní se obuli před domem a sedli jsme si do naštěstí prostorného auta. Dae byl zase unavený, tak si složil hlavu do mého klína a zavřel oči. Já se pro sebe usmál a hladil jsem ho po čele a vlasech. "Můžete vy bez sebe vůbec vydržet půl minuty?" zeptal se HongBin. "Um...ne." řekl jsem a políbil Daeho na tvář. HongBin se usmál a já DaeHyunovi sjížděl trošku níž po těle. Dae se pousmál a pomalu otevřel oči. Jeho úsměv se zvětšil a hned mě začal líbat. Já se usmál do polibku a Dae mi jazykem vnikl do pusy. Já mu rukama sjel k jeho krásnému zadku a lehce ho zmáčkl. "Začínáš zlobit..." řekl Dae a dal mi ruce k tělu. "Kluci...vím, že auto je ideální místo na.... ale jsme tu i my." řekl YongGuk. "Radši řiď." řekl jsem mu a kluci se začali smát.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...