57. díl

153 18 4
                                    

"Hele ty romantiku, jestli nechceš schytat jednu po hlavě od Chanieho, tak se uklidni." řekl mu HimChan. "A ještě mi řekni, že se ti nelíbí." řekl mu Gukkie. "Je krásná, ale...je z Česka a ty z Korei a...víš co to znamená, že?" zeptal se ho HimChan. "Hele, nemusíš závidět, že jsem se zamiloval do tak krásný holky, jasný." řekl Gukkie. "Nechcete toho nechat. Zase tu vznikne válka mezi Soulem a Incheonem." řekl YoungJae. "A doufám, že fandíš Soulu." řekl HimChan se zatnutými zuby. "J-j-j-já ne-ne-nevím." zakoktal se YoungJae. "Odvolej to." vyjekl HimChan a už chtěl na YoungJae skočit. "Chanie, nech ho." pleskl ho přes ruku Gukkie. "Ne!" řekl HimChan. "Pusťte mě na to Korejský nepovedený dítě." vyjekl a Chanie a opravdu vypadal, jakoby ho měl každou chvíli zabít. "Buď v klidu, jo?" řekl Zelo, ale moc to nepomáhalo. "Ty si na jeho straně?" zeptal se Zela. "Ne...jen nechci, aby sis ublížil." řekl Chaniemu Zelo. "No...aspoň někdo mě tu má rád." usmál se Chanie a objal Zela. "Hele, najdi si někoho jinýho." řekl jsem mu. "No jo." řekl a začal objímat mě. "Zrovna tak jsem to nemyslel, ale budiž." řekl jsem. "Hej, jak můžeš? Zradíš nejlepšího kámoše." řekl Gukkie a měl namále, aby se nerozbrečel. "Citlivko." řekl jen a dál se tulil ke mě. Mě se povedlo dostat se z jeho sevření a šel jsem k Zelovi blíž. "Béé, už ani ty mě nemáš rád." řekl HimChan  a schoval si obličej do dlaní. "Ty seš citlivej..." řekl Gukkie. "Kluci, měli byste jít spát. Zítra stáváte brzo." řekla nám Sabi. "A...mohla bys mi dát pusinku na dobrou noc?" řekl Gukkie a ukázal na svou tvář. "Ne. Třeba zítra." mrkla na něj a odešla k sobě. "Trošičku se ti nezadařilo, co?" uchechtl se JongUp. "Hm...zítra je taky den." řekl s úsměvem na tváři. Šli jsme pomalu ke mě a potkali jsme MinHyuka. "Dae, můžu s tebou mluvit?" zeptal se mě. "Ne." řekl jsem. "Nevím proč bych nemohl." řekl nechápavě. "To si jako až tak moc blbej nebo co?" zeptal jsem se ho. "Dae, opravdu s tebou potřebuju mluvit." řekl smutně. Já se chvíli zamyslel. "De, nebuď blbej...po tom, co ti udělal." pošeptal mi Gukkie do ucha. "Máš pravdu." řekl jsem. "Zapomeň." řekl jsem MinHyukovi a šli jsme dál. "Co na tom nechápe?" zeptal jsem se. "Zlato, teď se tím netrap." řekl Zelo a políbil mě. "Máš pravdu." usmál jsem se. "Už abychom byli zase doma." řekl jsem. "Co? To snad ne?" vyjekl Gukkie. "Co?" zeptal jsem se nechápavě. "Nemůžeme domů, dokud nesbalím Sabi." našpulil rtíky. "Máš na tom ještě skoro půl měsíce pabo." řekl HimChan. "No jo, ale i tak..." řekl Gukkie. "Pane Bože, tak za ním příjdu, řekneš miluju tě políbíš jí a buď tě pošle do prdele nebo ne, ne?" řekl JongUp. "Tak ty máš co říkat." ušklíbl se na něj Jae. "Já aspoň Sayuri nenabaloval i potom co jste se rozešli přes ty hezký dva roky." ušklíbl se Up nazpět. "Jdi někam." řekl mu Jae. JongUp mu jen poslal vzdušnou pusu. 

***

 "Lidi, jsem mrtvej." řekl Gukkie unaveně a padl na postel. "Nečekaně." řekl jsem si pro sebe. Šel jsem se vysprchovat a zase jsem se vrátil k ostatním. Gukkie měl v rukou můj mobil a něčemu se tam pořád tlemil. "Bang YongGuk! Co zase děláš na mém mobilu?" zeptal jsem se ho se zatnutými zuby. "Ale nic nic." řekl a mobil schoval. "Dělej." nastavil jsem ruku. Gukkie mi s nechutí mobil dal a podíval jsem se, co mi tam ten idiot všechno udělal. Bohužel si na mém fb vyhledal Sabi a poslal jí žádost. Pak si začali povídat, ale Gukkie hrál, že jsem já a nakecal jí o sobě Bůh ví co. "Já.Tě.Zabiju." řekl jsem naštvaně. "Pozdě." řekl. Hned jsme se začali prát jako blondýny.(Snad chápete) "Hyunie, nech toho. Chci spinkat." zívl si Gukkie. "Tím to nekončí." řekl jsem a šel jsem do postele za mým Maknaem. Zelo se otočil čelem ke mě a usmál se. Lehce mě políbil a zavřel oči. Pohladil jsem ho po tváři a políbil jsem ho na rameno. Přitulil jsem se k němu a taky jsem zavřel oči. 

***  

"Kluci, vstávat." zakřičel dívčí hlas. "Co?" promnul si Gukkie oči, když políbil zem. "Ne ne ne, nedívej se na mě, vypadám hrozně." vyjekl Gukkie a vběhl do koupelny. "Dae, proč si říkal, že mu nevadí, jak vypadá před lidma, když se teď vypařil?" zeptala se mě nechápavě Sabi. "No...nevadí mu to, ale...líbíš se mu." řekl jsem tiše, aby to Gukkie neslyšel. "Ale ššt." řekl jsem a Sabi kývla. "Tak...jak vypadám?" vyšel Gukkie z koupelny. "Hm...sexy." řekla Sabi a Gukkie se začervenal. "Dělej něco, vole jeden." řekl jsem Gukkovi tiše a šel jsem do koupelny. Po chvíli za mnou přišel Jae a to jsme se pak strkali do zrcadla, protože je pro nás oba životně důležitý. "Vypadni, máš tlustý sklo." řekl Jae. "Říká ten pravej. Já to potřebuju víc." popostrčil jsem ho na stranu. "To teda nene." řekl a vecpal se ke mě. Nakonec jsme dopadli tak, že nás HimChan z koupelny vyhodil a sám tam strávil půl hodiny. "Vidíš co děláš?" shodil to Jae na mě. "Já? To já jsem tady ten důležitější." řekl jsem. "Dovol, abych se zasmál." řekl JongUp. "Ty zmlkni." řekl jsem mu. "Nechte se." řekl Jae a po chvíli odešel. Já se rychle oblékl a pak jsem ještě čekal na ostatní, až budou připravení. "Můžeme jít." řekl Gukkie. Se Sabi jsme šli do studia, kde už byl WooBin a CN blue. "Dae, prosím potřebuju s tebou mluvit." řekl MinHyuk smutně. "Kluci, za minutu jsem zpátky....jestli se nevrátím dřív, spoléhám se na tebe." pošeptal jsem Zelovi a pohladil ho po tváři. Chtěl jsem jít, ale Zelo mě ještě chytil za zápěstí. "Dae...Dávej pozor." řekl a políbil mě. Já kývl a šel jsem s MinHyukem na chodbu. "Co zase potřebuješ?" zeptal jsem se nepříjemně. "Omlouvám se." řekl smutně. "Ne, už jsem ti řek....tak počkat...Cože jsi řekl?" zeptal jsem se ho. "Že se omlouvám...za to všechno." řekl smutně. "Um, otázka....co teď ode mě čekáš?" zeptal jsem se ho. "To, že na mě budeš křičet a bude ti to jedno...jen ti chci říct, že mě to mrzí a byla to chyba." řekl ztrápeně. "Fajn. Dám ti ještě jednu šanci." řekl jsem a pomalu odcházel. "Děkuju." řekl. Já se vrátil za kluky. "Tak co?" zeptal se mě zvědavě Gukkie. "Nic...jen se mi omluvil." pokrčil jsem rameny. "Hm...jen aby to s tebou nechtěl." řekl Gukkie. "Tak ho pošlu do prdele." pokrčil jsem rameny. "No...jak myslíš." řekl Gukkie. Kolem nás procházela Sabi a Gukkie za ní hned odběhl. "Hmm, tak to bude zajímavej návrat domů." řekl Zelo. "Viď...podle mě jí přemluví, aby jela s námi." řekl jsem. "To víš, že jo." řekl Jae s jistotou. "Aspoň si pak nebude muset stěžovat." řekl JongUp. Všichni jsme se podívali na Gukkieho a Sabi, která se smála. "Ty vole...co na něm vidí? Má na lepší." řekl HimChan. "A to jako na koho?" zeptal jsem se ho nechápavě. "Třeba...na HongBina, Ilwooa, WooBina, YongNama, MinHyuka, Lee Joona a...třeba i na BamBama." pokrčil HimChan rameny. "Takže jen na WooBina, YongNama, MinHyuka a Lee Joona." řekl jsem. "Proč tak málo?" zeptal se nechápavě Zelo. "Je jasný, že nikoho z rodiny jí nedám a...Sayuri jí BamBama nedá." řekl jsem mu. "No jo vlastně." zamyslel se. "Trošičku už zapomínám." zaculil se. "Prosím tě....si nejmladší z nás a už zapomínáš..." rozcuchal jsem mu jeho hodinovou práci s vlasy. "Heej, víš jak dlouho mi trvalo tohle učesat?" našpulil Zelo rty. "Ale notak." dal jsem mu letmou pusu a Zelo se usmál. "Odpuštěno." řekl. "Hele, Guk se k něčemu dokopal." řekl HimChan a podívali jsme se na Gukkieho a Sabi. Guk něco psal na papírek a pak jí to dal. Ještě od ní dostal pusu na tvář a mrkl na ní. Sabi se usmála a podívala se na papírek. "Co se dělo?" zeptali jsme se ho zvědavě. "Nic...dal jsem jí moje číslo." řekl. "Ooo, tady se někdo zamiloval." řekl Jae a dloubl YongGuka do žeber. "Je na tom něco špatně?" zeptal se nechápavě. "Ne...ale jak budete mít vztah na dálku?" zeptal se ho JungUp. "Však já jí přemluvím, aby jela s námi...to se neboj." řekl a skousl si spodní ret. "Hej, Zelo Dae dělejte." řekl WooBin a my přišli k němu. "Co?" zeptal jsem se ho. "Nafotíte spolu novou kolekci, kterou navrhla Sabi a potřebuje se trošku proslavit, takže dělejte." řekl WooBin a podával nám oblečení. 

Když jsme se oblékli, šli jsme si stoupnout před bílé plátno. "Fajn..." řekl WooBin. Se Zelem jsme udělali nějaké pózy a nebylo potřeba to fotit milionkrát. 

***  

"Hm...docela dobrý." řekl jsem u jedné fotky. "Tebe to očividně moc nebaví co?" uchechtl se WooBin. "Upřímně?...Ne." udělal jsem poker face. "Hele, ještě patnáct dní to vydržíš." řekl mi WooBin. "Jo, to jo." řekl jsem. "Fajn....dneska máte volno." křikl WooBin. Já jsem šel za Zelem a převlékli jsme se zpět do našeho oblečení. "Tak....co budeme dneska dělat?" zeptal se nás Gukkie. "Já bych šel ven." navrhl jsem. "Beru...pokud půjde i Sabi." řekl Gukkie. "Hele....ty jí znáš nejdéle, tak se jdi zeptat." řekl Gukkie. Já nechápavě zamlel hlavou a šel jsem za ní. "Sabi...můžeš na chvíli?" zeptal jsem se mile. "Jo." otočila se ke mě s úsměvem. "Víš....chceme jít ven a...Gukkie by byl rád, kdybys šla s námi." řekl jsem. "No...já nevím." zamyslela se. "Sabi...prosím. Jinak Gukkie nezavře celou cestu hubu. Please." klekl jsem si před ní na koleno. "Tak jo." řekla. "Hmm..." prošel kolem WooBin. "Bude svatba nebo co?" zeptal se nás. "Ne...jdeme jen ven." řekl jsem a vstal. "Jasně..." ironicky se ušklíbl. "Tak co?" zeptal se mě Gukkie. "Půjde." řekl jsem. "Jo!...Díky." řekl a dost pevně mě objal. "Gukkie, budu ho ještě potřebovat." řekl Zelo. "Jeho...nebo jeho kamaráda?" ušklíbl se Gukkie. "Obojí." řekl Zelo a já ho zabil pohledem. "Promiň." usmál se Zelo. "Bože....ne tebe se nedá zlobit." řekl jsem a dlouze Zela políbil. Gukkie si došel pro Sabi a pak jsme šli někam ven. Za ty dva měsíce jsem si Prahu prošel několikrát...samozřejmě ne celou, ale jednu mou oblíbenou cestu. Šli jsme pomalu do jedné cukrárny a Sabi se s Gukkiem pořád smála. "Bože...co na něm vidí?" zeptal se nechápavě Zelo. "Asi to samý co já na tobě." šibalsky jsem se usmál. "A co?" zeptal se, i když to věděl. "Máš krásný oči, krásnej hlas, krásnej úsměv, krásný tělo, ale hlavně ty nejkrásnější rty." řekl jsem mu a políbil jsem ho. Zelo se lehce začervenal a já se usmál. "Seš hrozně roztomilej." usmál jsem se a omotal mu ruce kolem pasu. 




Tak...napsala jsem další díl....což ostatně vidíte sami. 

No jo, logika blondýny nadevše.

Jen doufám, že se díl líbil a myslím, že jen tak hned to neskončí. Plánovala jsem to trochu jinak, ale nakonec to bude asi o třicet dílů delší. 

Vote a koment potěší :*

Miluju vás ;)

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat