"Zlato, vstávej." vyjekl nadšeně Zelo. "Uh...co se děje?" zeptal jsem se rozespale. "Zaprvé...pěkně mě bolí zadek, zadruhé...já si vzpoměl." vypískl. "C-cože?" zeptal jsem se v šoku. "Lásko to je....úžasný." vykřikl jsem s radostí a objal ho. "Co se zase děje?" přišel sem YongGuk. "Zelo si vzpoměl." řekl jsem. "Aha. Tak to je fajn." řekl lhostejně a unaveně. "Cože?! To je úžasný." vyjekl a Zela začal mačkat ve svém objetí. "Gukkie....trochu mě...škrtíš." řekl Zelo. "Neodmlouvej." řekl mu Gukkie naštvaně, ale pak ho zase s úsměvem objímal. "Bang YongGuk....já ti ty ruce uříznu." řekl jsem a byl rudej vzteky. "To radši riskovat nebudem..." řekl a Zela pustil. "Jo, to by bylo fajn." ironicky jsem se ušklíbl. "Co se tu děje?" vřítil se sem JongUp. "Zelo....náš Choi Jun Hong..."
"Všichni víme, kdo je Zelo, tak už se vymáčkni!" vyjel JongUp na Gukkieho. "Zelo...Choi JunHong...maknae...on...vzpoměl si." řekl Gukkie. "To je úžasný." vypískl Up a objal ho. "Ehh, kluci? Víte, že jste vůbec v naší posteli?" zeptal jsem se jich. "Ale no taaak....nebylo by to poprvý...a ani naposled." řekl YongGuk a lehl si vedle mě. Hlavu si položil na mojí hruď a Zelo s JongUpem si taky lehli. "Nechcete zavolat ty další dva? Je to takový...divný." řekl Gukkie. "Jdu tam..." řekl Up a šel z pokoje a zavolal Jae s Himem. "Jo...jako za starejch časů." zasmál se Jae a lehl si k nám. Nějak jsme se tam poskládali a bavili se o úplných kravinách, dělali selfie a prostě jsme jen tak blbli. Pak za námi postupně přišli ostatní. První přišla Sabi, pak Ilwoo a HongBin se Sayuri. Jo, prostě nejlepší ráno. Pak jsme několik fotek i dokonce dali na fb, insta, twitter a tak dále.
***
"Hele, já nechci nic říkat, ale asi bychom měli jít cvičit, ne?" řekl JongUp. "Ne, užívej si tuhle chvíli." řekl YoungJae a objal ho. Ještě chvíli jsme takhle leželi, než leader rozhodl, že už půjdeme zkoušet. Oblékli jsme se, upravili a nasnídali se. Holky se rozhodly, že půjdou do města nakupovat a kluci šli zase nakupovat videohry. Obuli jsme se a šli jsme si sednout do dodávky. Neobvykle řídil YoungJae a bral to zatáčka nezatáčka a...má on vůbec řidičák? Teď mi došlo, že on ho vlastně ani nemá. Dojeli jsme ke studiu a někteří z nás, hlavně já, jsme hned začali zvracet. "Příště řídí někdo jinej." řekl JongUp a pak jsme šli ke vchodu. Vyjeli jsme výtahem do patnáctého patra. Šli jsme do šatny a rychle se převlékli. Pak jsme šli do tanečního sálu a trochu se rozcvičili. Strávili jsme tam něco kolem čtyř hodin a pak jsme si zašli na oběd do KFC. Bylo to vážně zajímávý s těmi čtyřmi debily a jedním možná občas trošku hloupoučkým sexy klukem. No, jako vždy jsme se začali bavit o něčem, pak jsme se hádali, nakonec jsme po sobě házeli hranolky a tlemili se jak úplný dementi. "Kluci, víte, že takhle na sebe strháváme pozornost, že jo?" zeptal se jich Jae. "A že to říkáš zrovna ty." řekl mu JongUp. "Jo no." přidal se HimChan. "Oke. Už mlčím." řekl Jae. Když jsme odcházeli, což bylo asi hodinu po tom blbnutí, tak nejspíš museli být hrozně rádi, že už jsme konečně vypadli. Nebo je možný, že si ten stůl vezme někdo z fanoušků domů. Ale co je ještě divnější, tak Gukkie nám vůbec nic neřekl...spíš se přidal mezi prvníma. Šli jsme k autu a pak Jae napadla taková menší kravina. Řekl, že chce BubbleTea, ale že je línej si pro něj dojít sám. Pak jsme se s JongUpem, Jaem a HimChanem dohodli, že donutíme YongGuka, aby nám pro něj došel. "Gukkie, já nechci nic říkat, ale...já, Dae, Jae a Him máme chuť na BubbleTea a....nemohl bys nám pro něj skočit?" zeptal se roztomile Up. "Ne, dojděte si pro něj sami." řekl Guk. "Fajn, Jaei..." podíval jsem se na Jae. Ten se naklonil ke Gukkiemu. "YongGukkie....vím, že hrozně moc nesnášíš, když ti kluk dává pusu." řekl Jae a prstem mu přejel po tváři. "To je vydírání." řekl Guk. "Ne, to je realita zlato." řekl Jae a ukazováčkem mu přejel po rtech. "Nesahej mi na rty." sykl Guk. "Až vstaneš a dojdeš nám pro Bubble." řekl Jae. "Fajn fajn fajn, hlavně už na mě přestaň sahat." řekl Guk a Jae se vítězně usmál. "Na tebe bych nesáhl, kdyby to nebylo tak důležitý." řekl Jae a přestal si ho všímat. Gukkie zastavil a vystoupil z auta. "Opovažte se tu dělat bordel. To auto musí přežít ještě nejmíň pět let." řekl Guk a pak odešel. "Jo." plácli jsme si s Jaem. §"Když se daří, tak se daří." zaradoval se JongUp. "Ale taky jste mohli přemluvit Zela místo mě." řekl HimChan. "Ale problém je v tom, že já nechtěl, víš." řekl Zelo. "Ale chtěl nebo nechtěl...měl si se přidat." řekl Up. "Lidi, hlavní je, že jsme ho přemluvili ne?" zeptal jsem se jich a podíval se na Jae. "Ale musím uznat....umíš to dobře." řekl Zelo YoungJaeovi. "To já vždycky." řekl Jae a zaculil se. "Jsem zpátky. Tady to je." řekl Guk a podal nám velké kelímky s pitím. "Díky." řekli jsme mu a převzali si to od něj. "A Zelo, tobě jsem musel vzít taky." řekl Guk a HimChan si všiml, že toho má víc než my. "Hele, to není fér." řekl Jae. "Ale je. Narozdíl od vás ani nepípl." řekl Gukkie a políbil ho na čelo. "Počkej až přijedeme domů. Tohle si dělat neměl." zabil jsem ho pohledem. "Ale no taaak....byla to jen jedna pusa." řekl Zelo a políbil mě. "Nežárli hned." pohladil mě po tváři. "Ale..." než jsem stačil cokoliv jiného říct, umlčel mě dlouhým polibkem. "Nebudeš vyšilovat, že ne?" zeptal se mě Zelo. "Ne...pro tebe." usmál jsem se. "Dobře." letmo mě políbil na tvář. Gukkie dal klíčky do zapalování a pomalu jsme vyjeli k našemu domu. HimChan se málem zadusil ovocným želé, protože Gukkie málem sejmul popelnici. "Ty si vůl." řekl HimChan a dal mu pohlavek. "A já můžu za to, že mi ta popelnice stojí v cestě?" zeptal se ho Gukkie. "A až ti v cestě bude stát zeď, tak jí taky sejmeš?" zeptal se ho HimChan. "A proč by mi jako měla stát zeď v cestě?" zeptal se ho nechápavě YongGuk. "Jen tak. Kdyby náhodou si usmyslela, že ti chce stát v cestě." pokrčil Him rameny. "No...ale jo, sejmul bych jí." řekl lhostejně Gukkie. "No...tak se jde zabíjet popelnice." povzdychl si HimChan a vystoupil z auta. Já jsem taky vystoupil a pomohl jsem Zelovi. "Lásko, je to od tebe hezký, vážně, ale...nejsem princezna." řekl mi Zelo. "Ale já nechci, aby se ti něco stalo." řekl jsem a šli jsme ke dveřím. "Dělej." řekl Up a různě se kroutil. "Že by nová sestava?" zeptal jsem se ho. "Ne ty debile, potřebuju na záchod." řekl a dál se kroutil. "Jéje...já ty klíče nejspíš ztratil." řekl škodolibě YongGuk.
"Nedělej si prdel a odemkni." řekl Up naštvaně. "Ale vážně...klidně mě prohledej, ale já je vážně nemám." řekl. "Jdu se podívat do auta." řekl Gukkie. JongUp se čelem praštil do dveří. Gukovi to trvalo skoro deset minut a pak si prošmátral kapsy. "Hele já je našel." řekl YongGuk a šel ke dveřím. "Tak už dělej." řekl JongUp. "Jo." řekl YongGuk a ještě mu ty klíče 'omylem' spadli. "YongGuku koukej otevřít ty podělaný dveře nebo je rozkopnu." řekl naštvaně Up a držel se za rozkrok. "Jo, v klidu." řekl Gukkie a HimChan v sobě dusil smích. "Přestaň se smát." řekl naštvaně Up. YongGuk otevřel dveře a Up se vřítil dovnitř. "Nesundal sis boty." křikl Gukkie, aby ho Up slyšel. "To mi je jedno." křikl nazpět a já se zezul. Šel jsem do obýváku a lehl si na gauč. "Nespinkej." řekl Zelo, když jsem zavřel oči. "Jezisi...DaeHyunie chce pinkat." šišlal Jae. "Nechci." řekl jsem. Zelo si lehl na mě a omotal mi ruce kolem pasu. "Zlato nějak si přibral." řekl jsem. "Spíš jsem zhubl...a ty mi ještě řekneš, že jsem těžkej." řekl. "Cože?! Kdy a kolik kilo? Koukej se hned najíst." řekl jsem mu. "Klid. Zhubl jsem jen tři kila, tak se prosím uklidni." zasmál se a políbil mě. "No jen aby..." změřil jsem si ho pohledem. "Co jako?" zeptal se mě nechápavě. "Ale nic..." usmál jsem se a shodil jsem Zela pod sebe. "Saranghae..." pošeptal jsem mu do ouška a jemně ho políbil na krk. "DaeHyun..." vzdychl Zelo a omotal mi ruce kolem krku. "Kluci...jestli to chcete...ehm...to...tak jděte laskavě do svého pokoje. Vážně nemusím vidět vaše...to..." řekl HimChan. "Fajn...ale pak si nestěžujte, že jsme byli moc hluční." pokrčil jsem rameny. Vzal jsem Zela do náručí a šli jsme do pokoje. Tam jsem ho jako porcelánovou panenku položil na postel a já se lokty podepřel nad jeho krásným tělem. Začal jsem ho vášnivě líbat na rty a Zelo vzdychl do polibku. Jazýčkem jsem se probojoval přes jeho bílé zuby do pusinky. Nebylo to moc lehký. Pak jsem pokračoval k jeho krku, který jsem olízl a následně lehce políbil. Zelo znovu vzdychl. Sundal jsem mu tričko a začal ho líbat na hrudi. Lehce jsem ho kousl do klíčních kostí a pak jsem sjížděl pomalu níž. Jazýčkem jsem mu tvořil různé cestičky po jeho hrudi. Obkroužil jeho pupík jazykem a pak do něj vnikl. Zelo vzdychl a pousmál se. Pokračoval jsem k jeho lemu kalhot, ale Zelo mě zastavil. "Děje se něco?" podíval jsem se mu do očí.
"Ani ne, ale...víš...po tom včerejšku..." řekl. "Chápu tě." usmál jsem se a pohladil ho po tváři. Chtěl jsem se zvednout, ale Zelo si mě strhl pod sebe. "Slyšel si něco o tom, že bych se nechtěl líbat?" zeptal se mě. "Ne." zamlel jsem hlavou. "Tak vidíš..." ušklíbl se a políbil mě. Já se usmál a Zelo mi tak mohl líp vniknout jazykem do pusy. Pak se odtáhl, aby mi sundal tričko. Poté mě lehce políbil na krk a postupoval níž.
"Kluci...nechci vám nic říkat, ale...zaprvé je večeře, zadruhé, mohli byste se zamykat a...pojďte prostě dolů." řekl HimChan mezi dveřmi. Zelo na něj hodil vražedný pohled a já se musel zasmát. Pak jsme na sebe hodili trička a Zelo ho měl obráceně. "Počkej...máš obrácené triko." zasmál jsem se. Zelo se na mě podíval a pak na tričko. Povzdychl si a už si ho chtěl sundat, ale já byl rychlejší. Otočil jsem mu ho a pak zase oblékl. "To už je lepší ne?" zeptal jsem se ho. "Jo...jako od maminky." řekl. Šli jsme ke stolu, kde byli i Ilwoo, HongBin, Sabi a Sayuri. "Tak...jak jste se dneska měli?" zeptal se jich Jae. "Ušlo to..." řekl HongBin. "A vy, holky?" zeptal se jich prozměnu Him. "Bylo to úžasný. Prošly jsme milion obchodů a všude nám dali slevy." řekla nadšeně Sayuri. "Tak ještě aby ne, když jim tam přišly dvě nejkrásnější holky v Korei." zasmál se Jae a YongGuk ho propálil pohledem. "Hele...neboj se. Sabi se nedotknu." řekl Jae se strachem. Všichni přeci víme, že Gukkie si své věci střeží jako oko v hlavě....no...až na mozek. "To bych ti taky radil." řekl přísně Guk a pak letmo políbil Sabi. Jako jo, slušelo jim to, ale....tolik mi schází BangHim... I když jsem kdysy dával přednost HimUp. YongGuk před nás dal talíře s Kimchi a my začali hned jíst. I když bylo něco kolem sedmé, měl jsem hlad. Naštěstí nádobí zůstalo na Upovi, takže jsem byl happy. Šel jsem za kluky do obýváku a zrovna se čučeli na Titanic. "Kluci, vy máte smrtelnou nemoc, že jo?" zeptal jsem se jich. "A...proč bychom měli?" zeptal se mě nechápavě Jae. "Díváte se na Titanic...a Gukkie pláče." řekl jsem v šoku. "Ššs...neruš." řekl Him. Já se praštil čelem do dlaní...nebo dlaní do čela? "Super, už mi hrabe taky." řekl jsem si pro sebe a najednou jsem čuměl na tu obrazovku jako přikovaný.
***
"Co? To už to skončilo? Bude dvojka?" zeptal se Jae. "Je jen jednička." řekl mu Him. "Ahaaa." řekl smutně Up. Zelo usnul uprostřed filmu. Aspoň někdo tu má rozum.
Ayo ladies and gentleman
Další díl je zde. Nevím proč, ale chcou se psát kraviny, takže to raději ukončím :)
Votujte a komentujte, děkuju :)
Saranghae :*
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...