"Proč myslíš?" zeptala jsem se nechápavě. "Ty budeš chodit se Suhou, protože tu sázku vyhraje a tenhle chudáček se na vás bude muset dívat." "Tak moment...jak víš, že jsme se se Suhou vsadili o tohle?" Dae se roztomile usmál. "Tak...já už radši půjdu za...."
"Tak to ne. Prvně mi řekneš jak to víš." chytila jsem ho za ruku. "Na mě se nedívej." tak dobře. Otočila jsem se k JongUpovi, který neudrží jazyk za zuby. "Tak povídej." řekla jsem a JongUp se rozkecal. "No...Jae s Daem vás pořád sledovali a dozvěděli jsme se víc, než jsme chtěli." vyhrkl ze sebe, ale potom si rychle zakryl pusu. "Na JongUppieho je aspoň spoleh." vítězně jsem se usmála a otočila se na Dae. "Ale bylo to jen pro tvoje dobro." vložil se do toho Jae. "No a? Stejně se nezmění, takže co." pokrčila jsem ramenem. "Opak. On se mění...už nepije a neflirtuje s každou holkou tady, jak je jeho zvykem." ukázal na něj YongGuk. "Ne...sakra." šeptla jsem pro sebe a kluci se uchechtli. "Uží si EXO." poplácal mě po rameni Zelo. "Neboj, dlouho mu to nevydrží." pousmála jsem se a šla za ním. "Nechceš pít něco alkoholickýho?" zeptala jsem se. "Ne, chci tě dostat, takže těžko." chytil mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. "Dlouho ti to nevydrží." pochybovala jsem. "Copak? Bojíš se snad, že vyhraju?" svůdně se usmál. "Já se nebojím ničeho." oddálila jsem se. "Ani mě?" přiblížil se ke mě a já se opřela o stěnu. "Ne, ani tebe." pousmála jsem se. "A když se tě zeptám, jestli bys se mnou šla na záchody...šla bys?" hrál si s mojí rukou a díval se na ní. "V žádným případě." uchechtla jsem se. "Ale, ty se mě bojíš?" pohladil mě po tváři a natiskl se na mě.
"Ne a víš, co jsem ti řekla, viď?" zkoušela jsem ho a oddálila od sebe. "Že mě miluješ, hrozně mě toužíš políbit a chceš moje tělo?" zase to zkoušel. "Ne, to, že se k tobě takhle zítra chovat nebudu." řekla jsem mu. "To kvůli lidem?" zeptal se. "Ne. Kvůli tomu, že mě dneska bolí polovina těla a jsem unavená." postěžovala jsem si. "Tak to by ses mi nemusela brínit, viď?" šibalsky se usmál a chytil mi i druhou ruku. "Něco zkusíš a příjdeš o to svoje nagelovaný háro." pročísla jsem mu vlasy a všimla si, že je má obarvený na světle hnědou a teď je nagelovaný měl. "Máš pravdu, teď jo." uchechtl se. "Nechceš si popovídat s nějakýma jinýma holkama?" zeptala jsem se. "Mám chuť, ale taky tě chci konečně dostat." přitáhl si mě k sobě. Lehce mě políbil a já se ani nebránila. "Zatím se ti daří." usmála jsem se na něj a šla za klukama. "Všechno jsme viděli a sháněl tě Baekhyun, tak jsme mu řekli, že seš se Suhou a asi ho to trochu zasáhlo." řekl HimChan. "A kde je?" zeptala jsem se trochu starostlivě. "Je támhle, ale bejt tebou si někoho vezmu sebou." ukázal na něj Jae. "Tak pojď." vzala jsem Jae za ruku a šli jsme k Baekhyunovi. "Počkej." zastavil mě a přitáhl blíž k sobě. "Odpustíš mi?" zeptal se trochu sklesle. "YoungJaei, bylo to už dávno." pohladila jsem ho po tváři. "Já vím, ale nechtěl jsem ti ublížit ani trošičku." bylo mi ho celkem líto, když se mi pořád omlouval. "Notak...už se tím netrap." dala jsem mu pusu na tvář a Jae přikývl. "Fajn." pousmála jsem se a objala ho. "Sayuri, můžeš na chvíli?" zeptal se za mými zády Baek. "Jo, ale bude tu i YoungJae." Baekhyun ho přejel pohledem a přikývl. "Chci se ti omluvit." sklopil pohled. "A taky máš za co." YoungJae mi dal ruku na rameno, což znamenalo, že mám trochu ubrat. "Já vím...moc mě to mrzí." řekl sklesle. "Tak dobře, ale musíš prostě pochopit, že teď budu se Suhou trávit víc času a slib mi, že už mě nikdy nepolíbíš." Baekhyun zvedl hlavu a chvíli si to promýšlel. "Ale proč?" zeptal se se slzama v očích. "Protože jsme se se Suhou vsadili a jestli to dodrží, tak mě dostane." tiskla jsem Jaeovi ruku. "Dobře, budu tě respektovat." přikývl. "Fajn...jo, a bylo by dobrý, kdyby si to nechal bejt, jo?" dala jsem mu ruku na rameno a Baekhyun přikývl. Já YoungJae táhla zas zpátky ke klukům, kde byli jenom HimChan, JongUp a DaeHyun a tvářili se dost divně. "Ce se vám stalo?" DaeHyunovi steklo pár slz po tváři a šel na záchody. "Zelo mu konečně řekl, že ho miluje, ale...nevypadá to na opětovanou lásku." povzdychl si JongUp. "Moment...jak konečně?" zeptal se nehápavě YoungJae. "Už ho má rád přes dva roky a řekl to jen mě. Proto se hned musel s ním usmířit, když se pohádali." řekl jim JongUp, ale já se moc překvapeně netvářila jako ostatní. "Ty si o tom taky věděla?" podíval se na mě HimChan a propaloval nás dva pohledem. "Jo, vím to už od začátku." přikývla jsem. Někdo k nám přišel a já poznala jen Suhu. "Tohle je Luhan." představil mi dalšího člena Suho. "Ahoj." já mu odpověděla a otočila se k Suhovi. "Proč si se vlastně dala zase k B.A.P?" zeptal se Suho. "Protože jsem ti chtěla dokázat, že taky umíme vyhrávat a chtěla jsem tě porazit." pravda, trochu jsem se chvástala. "A podařilo se ti...já pořád nemůžu uvěřit, co jsi tam dělala...byla si vážně nepopsatelně dobrá." já se lehce začerenala, ale nebylo to vidět. "Díky, ale nebyla jsem na to sama." připoměla jsem mu. "Jo, kluci byli taky dobří." řekl. "Prosím o pozornost...mám tu požadavek na další souboj mezi GOT7 a B.A.P, tak prosím udělejte prostor a pojďte sem." Přišli jsme tam jen YoungJae, HimChan, JongUp a já. "Bez nich to nedáme." řekl HimChan a Dae se k nám ještě přidal.
"To to nemohl bejt YongGuk?" zeptal se trochu otráveně Jae. "Buď rád, že aspoň někdo." podívala jsem se na něj. "Máte deset sekund, aby jste se rozhodli." poívala jsem se na kluky a oni přikývli. "Tak...vaše rozhodnutí?" zeptal se DJ. "Budeme takhle." rozhodla jsem a GOT7 přišli před nás. My ustoupili a oni začali tancovat na jejich písničku "Girls, girls, girls". Měla jsem chuť zvracet, když tam dělali ty svoje gesta. Byli hnusní...teda až na jednoho s tmavýma vlasama a blond ofinou. Jmenoval se BamBam, nebo jak. "No holky, co na to říkáte?" uchechtl se DJ. GOT7 dali prostor nám a ten, co se mi celkem líbil mi dal imaginární pusu. Já protočila oči v sloup a stoupla si k nim zády. "Jsou nechutní." řekla jsem klukům a oni se uchechtli. "Ale BamBamovi se celkem líbíš." řekl mi JongUp a já se otočila ke GOT7.
BamBam se na mě pořád díval a my vymýšleli strategii. "My dva uděláme salta a backflip a vy udělejte zase něco po svým, ale nemůžeme znovu prohrát." ukázal na mě JongUp. Všichni jsme kývli, šli doprostřed a uviděla EXO. Spustila se hudba, kluci začali tancovat a stoupli si tak, abychom mohli přes ně udělat salta. JongUp na mě kývl a já taky a vyhodil mě do výšky. Udělala jsem salto a dopadla na nohy. Kluci se dali do takové sestavy, abychom to s JongUpem taky mohli odtancovat. Nakonec jsme s JongUpem udělali backflip a nechali prostor GOT7. Zase tancovali na svojí písničku a hodně pozměnili sestavu. "Nerad to říkám, ale tohle bez těch dvou nedáme." ušklíbl se HimChan. "Aspoň na remízu to dotáhnem." řekla jsem a kluci nervozně přikývli. "B.A.P to s těmahle machrama budou mít těžký." uchechtl se DJ. A má pravdu, když nám chybí leader a náš roztomilej maknae.
"B.A.P, máte to volný." všichni jsme se nadechli a šli doprostřed. Udělali jsme takovej trojúhelník a já byla úplně vepředu. BamBam se díval pořád jen na mě a Suho taky, ale odtancovat jsem musela. YoungJae se podle JongUpa začal "válet po zemi" a já s DaeHyunem jsme udělali pár salt a JongUp sem tam nějaej backflip. Naštěstí tím tohle všechno končilo. Šli jsme ke GOT7 a čekali na výsledky. "Ani jednu skupinu to nepotěší, ale...vypadá to na remízu." řekl DJ a já se unaveně opřela o HimChana, který mě objal. "No, vypadá to, že budete muset zatancovat ještě jednou, jestli chcete vyhrát." GOT7 šli s úsměvem na parket. Znovu tancovali na tu hroznou písničku a pozměnili sestavu. "To nemúžem vyhrát." zamlel hlavou Jae. "Hele kluci, jednou jsme je porazili a uděláme to znovu, jasný?" DaeHyun se ke mě přiblížil a silně mě objal. Po chvíli jsme šli na řadu, tak jsme ze sebe vydali všechno. Všichni jsme udělali nejmíň jedno salto a nejmíň jeden backflip. Všichni nadšeně křičeli a pískali.
Omlouvám se, že jsem napsala další díl tak dlouho, ale byla jsem na prázdninách u babičky, která mi zakazovala internet. Fakt nejlepší prázdniny na světě. No snad se líbilo. Ti, kteří neznají GOT7, tak na obrázku je BamBam. Vote a koment potěší :-)
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...