"Mě už to vážně nebaví." postěžovala jsem si. "Neboj, až vyhraju sázku, tak budeš trávit celý den s EXO." dal mi ruku na rameno. "Něco zkusíš a příjdeš o to svoje nagelovaný háro." pročísla jsem mu vlasy. "Neboj, tobě bych nic neudělal...nikdy." chytil mě za ruku. "To je fakt, ale taky by tě mohlo zajímat, že tvůj nagelovanej kamarádíček mě otravuje." otočila jsem se k němu. "Kai, Xiumin, nebo Sehun?" zeptal se. "Třeba mi nebudeš věřit, ale je to Baek." Suho se chvíli zamyslel. "A nevyřešili jste si to s YoungJaem?" zeptal se Zelo. "Jo, ale znáš tyhle kluky. Nedají si pokoj dokud nedosáhnou svýho." podívala jsem se na Suhu. "Tak se vsaď, že do tejdne se EXO-K zlepší." nějak jim věří, chlapeček. "Jak EXO-K, tak EXO-M. Bereš?" ušklíbla jsem se. "Jo, ale pod podmínkou, že se mnou budeš chodit." usmál se. "Sayuri, víš, že pro tohle bude dělat všechno." varoval mě Zelo. "Já vím, ale beru to, protože se určitě všichni nezlepší." podívala jsem se na Suhu. "My to dokážem...už jen kvůli tobě." přitáhl si mě za ruku blíž. "Seš fakt perverzní." poodstrčila jsem ho od sebe. "A ty zase krásná." protočila jsem oči v sloup a otočila se k mému učiteli. "To mu nemůžete něco říct?" ukázala jsem směrem k Suhovi. "Je to zajímavé, takže ne." usmál se. "Stejně to nedáte." řekla jsem Suhovi. "Neboj, já to klukům řeknu a oni proto udělají všechno...a já taky." chytil mě lehce za obě ruce a přitáhl si mě blíž k sobě. "Tak na to zapomeň." oddálila jsem se a prosebně se podívala na Zela. "Mám tě rád, ale všechno za tebe řešit nebudu." já se na něj překvapeně podívala. "Když mi pomůžeš, tak tu zůstanu o týden dýl." Zelo se chvíli zamyslel. "O měsíc." řekl rozhodně. "Fajn." Zelovi se rozzářily oči. "Tak jo...Sayuri má pravdu a ty jako obvykle, takže se hned přestaňte hádat." stoupl si mezi nás Zelo. "Začíná to být opravdu zajímavé, ale nemáme na to celou hodinu, takže máte za jenda a jděte si sednout." se Suhou jsme se na sebe nechápavě dívali, ale potom jsme si šli sednout. Suho mi dal jednu ruku přes rameno a já měla chuť pořádně mu jednu vrazit. "No, za chvíli stejně zvoní, takže máte chvíli volno a vy dva nezapomente, že jste dnes po škole." Suho se na mě svůdně usmál a dal mi lehce pusu na tvář. "Už se nemůžu dočkat." Najednou se v lavici za námi ozvala rána a vypadalo to, že Bambam se chtěl po včerejšku vyspinkat. Podepíral si hlavu rukou, která mu sjela a praštil se o lavici do obličeje. "Dobře, pan Bambam je dnes také po škole." na lavici mi po chvíli přistál papírek. Pochybuju, že GOT7 jsou tak dokonalí. Já se otočila a díval se na mě jeden sexy obarvený blonďák a poslal mi pusu. Já se otočila a trochu se zaksichytila. Jo, jsou. odpověděla jsem mu. Další člověk, který mě dokázal vytočit. Zvonilo na přestávku a já chtěla jít na chodbu, ale Suho mě chytil za ruku a přitáhl si mě nebezpečně blízko. "Já se snažím měnit, ale ty mi to neulehčuješ." já se uchechtla. "Máš na to ještě dnešek a zítřek." připoměla jsem mu. "Můžeš pro mě něco udělat?" trochu se naklonil a přikývla. "Můžeš mě políbit, nebo se mě jen trošičku dotknout?" já poodstoupila a zamlela hlavou. Najednou do mě někdo lehoulince narazil a oba jsme se otočili tak, že jsme se skoro políbili. Byl to Bambam a oboum se nám vykouzlil úsměv na tváři. "Celou noc jsem myslel na to, co jsi mi napsala." pošeptal mi do ucha. "Opravdu tě to tolik uvádělo do rozpaku?" pousmála jsem se. "Ani nevíš jak." objal mě a já si položila hlavu na jeho hruď. "Krásně voníš." zavřela jsem oči a potom mi došlo, že jsem to řekla nahlas. "Stejně jako včera?" zeptal se provokativně a já ho lehce bouchla do ramene. Oba jsme se usmáli. "Hádám, že jo." usoudil. "Hádáš správně...i když dneska to je takový...víc pestřejší." Bambam se usmál. "Ty se vážně chováš úplně jinak než tyhle holky." trochu jsme se oddálili. "Víš...já jsem spíš takovej typ holky, která se radši baví o hudbě a tanci než make-upu a oblečení." Bambam se znovu usmál, ale tentokrát měl v očích takové ty krásne jiskřičky a přiznávám, že byl trošičku svůdný. "Sayuri, proč se Suho baví jen s klukama?" přišla za námi Eunji. "Ne...ach jo." zabořila jsem obličej do Bambamovi hrudi. "EXO tě nemine." prošel okolo s poklidem Zelo. "Ale mine." odlepila jsem se od Bambama a šla za Suhou, který se bavil s klukama. Vzala jsem ho za ruku a odtáhla stranou. "Nechceš se bavit i s holkama?" zeptala jsem se ho zkušebně. "Ne, chci se bavit jenom s tebou." přitáhl si mě stejně blízko. "Co za to dáš? Je to jen jeden polibek." pohladil mě po předloktí. Já tam pořád stála a čekala, co udělá protentokrát. Pomali se přibližoval a lehce mě políbil na rty. Jeho polibek byl hlubší než minule a já se od něj odtáhla. "Ale princezničko, přece se nebudeš celou přestávku nudit."přitáhl si mě blíž. Chytil mě lehce za zápěstí a rukou mi zajel pod jeho tričko, takže jsem cítila jeho vypracované břicho.
Tak tady je další díl a snad se líbil. Na obrázku je Zelo, ale myslím, že tuhle boží andělskou tvářičku snad všichni znají. Je prostě k sežrání :*
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...