"Zlato, už jsem unavenej." řekl po pár hodinách Zelo a políbil mě. "A...nechtěl bys jít spát sám?" pohladil jsem ho po tváři. "No...jednou mě to nezabije." řekl a stoupl si. "Tak dobrou." řekl klukům. "Dobrou noc, lásko." řekl a políbil mě. "Dobrou zlato." řekl jsem. Zelo už chtěl odejít, ale já ho chytil za zápěstí. "Ne tak rychle." řekl jsem a přitáhl si ho blíž. Zelo si na mě obkročmo sedl. Začal jsem uždibovat z jeho rtů a bylo mi jedno, jestli by nás za to měli i klidně zabít, ale já prostě líbat budu. "Dae, notak." řekl tiše a smál se. "Co?" zeptal jsem se a podíval se mu do očí. Zelo jen zamlel hlavou a vášnivě mě políbil. "Tak já teda jdu." řekl Zelo. "Nee. Ještě chvíli." řekl jsem smutně. "Prosím." zatvářil jsem se roztomile. "Zlato, já už jsem vážně utahanej. Jestli chceš, tak můžeš jít se mnou." řekl s úsměvem. "Lásko." ohnul jsem spodní ret. "Ne, vážně. Já tě tam budu vidět rád kdykoliv." řekl. "To mi nedělej." řekl jsem smutně. "Sorry." řekl a políbil mě. Já ho pleskl přes zadek. Zelo se jen zaculil a odešel nahoru do svého pokoje. JongUp a BaekHyun se na mě překvapeně dívali. "Co?" zeptal jsem se jich. "Nic, jen jste hrozně roztomilý." řekl Up. "Jenže to už dávno víme." řekl jsem. "Já vím. Ještě řekni, že to není pravda." řekl mi Up. "Je. JongUpíčku můj." zatahal jsem ho za tvářičky a šel jsem k HongBinovi do pokoje. "Můžu na chvíli?" vešel jsem do jeho pokoje. "Jo, jasně." řekl s úsměvem a odešel od notebooku. "No...copak potřebuješ." sedl si na postel. "No...nic moc velkýho. Jen se nudím." řekl jsem mu. "Tak...chceš si povídat nebo něco jinýho?" zeptal se mě zvědavě. "Mě je to jedno." řekl jsem a sedl si vedle něj. "Chováš se divně." řekl. "Hodně?" zeptal jsem se. "No...docela i jo." řekl a já se uchechtl. "Tak...o čem si chceš se mnou povídat?" zeptal se zvědavě. "Prostě o čem koli." řekl jsem a položil si hlavu na jeho rameno. "Dobře, tak...co jste dneska všechno dělali?" zeptal se mě zvědavě. "Já a Zelo?" zeptal jsem se ho. "Um, jo." řekl. "No...byli jsme se projít, pak jsme zašli na oběd, pak jsme šli na hřiště, povídali jsme si o dětech, šli jsme na BubbleTea a pak jme už jen tancovali." řekl jsem. "A líbali jste se?" zeptal se zvědavě. "No...jen dvakrát a pak už jsme se jen drželi za ruce." řekl jsem mu. "A nic víc?" zeptal se mě. "Ne. A co ty?" zeptal jsem se ho. "Nic. Byl jsem v městě s Ilwooem a pak jsme šli zase domů, protože Ilwoovi se stýskalo po HimChanovi." řekl.
***
"Baví tě to?" zeptal se HongBin. "Ne." řekl jsem a dál se díval na film. "Tak proč se na to díváme?" zeptal jsem se do obrazovky. "Hm, netuším." řekl HongBin. "A...co takhle si pustit porno?" zeptal se HongBin. Oba jsme se na sebe podívali. "Ne." řekli jsme spolu. "Nezahrajeme si něco?" zeptal se dál. Jen jsem zamlel hlavou. "Kluci, já se tak děsně nudím." přišel za námi Ilwoo a lehl si na nás. "Super. Teď se dá hrát aspoň flaška." řekl HongBin. "Která mě nebaví." dodal. "Co si zahrát...třeba..kdo doflusne nejdál?" zeptal se nás Ilwoo. Všichni tři jsme protestovali. "Co takhle jít špehovat Upa a Baeka?" zeptal jsem se. Všichni jsme byli pro. Potichu jsme se vyplížili z pokoje a šli do chodby. Tam jsme se schovali za roh a všichni jsme na ně perfektně viděli. "Co když nás tu najdou kluci?" zeptal se tiše BaekHyun. "Prosím tě...HimChan a Ilwoo jsou spolu, Zelo a Dae taky, Jae je se Sayuri, YongGuk něco zařizuje a HongBin určitě dělá něco zajímavějšího než aby sem chodil." řekl JongUp a dál BaekHyuna líbal. Sundal mu tričko a přemotal si BaekHyuna pod sebe. Líbal ho na krku a pokračoval dál na hruď až k jeho lemu kalhot, které mu stáhl a i se spodky od Gucciho a asi je jasný, co dělali dál. Pak jsem dostal hodně velkou chuť na Zela. "Děje se něco?" zeptal se tiše HongBin. Prsty jsem ukázal na svůj rozkrok, Zelův pokoj a pak naznačil, že ho chci ohnout. HongBin málem vybuchl smíchy a já běžel potichu do Zelova pokoje. Uslyšel jsem hlasy a dost unavenej hlas Zela. "Hmm, cože si to říkala?" zeptal se unaveně. "Víš, Krystal ti to asi neřekla, ale...já už s někým chodím. Je to ten nejlepší kluk na světě a jo, je to kluk." řekl. "Normálně."konstatoval. "Hele, Jessico, já o ní už prostě nemám zájem přes dva roky. Ať si zvykne, že jsem si někoho už našel a přiznávám se, že nikoho lepšího jsem si přát nemohl." řekl trošku naštvaně. "Ne, právě, že zrovna s ním jsem si přál chodit. Hele, prostě Krystal má smůlu, měla šanci, je to kráva, lituju jí i tebe, čau." řekl stručně a položil to. "Ty vole. Ještě jednou mi zavolej a já ti ten tvůj hroznej obličej vymáchám v záchodě. Krávo jedna." řekl naštvaně i unaveně. Po chvíli jsem vstoupil do pokoje a šel jsem za Zelem. "Ty už jsi tu?" zeptal se s úsměvem. "Zelo, nebudu ti lhát. Poslouchal jsem. Co se děje?" zeptal jsem se ho. "Ale...Jessica mi volala, že má o mě Krystal zájem, tak jsem jí řekl všechno, co by měla vědět." řekl a políbil mě. "Ty se nebojíš, že by to někomu vyslepičila?" zeptal jsem se ho. "Popravdě? Čím víc lidí to bude vědět, tím líp." řekl a já chtěl skákat metr vysoko. Hned jsem se vrhl na jeho rty a povalil jsem ho na postel. "D-Dae, co se s tebou stalo?" zeptal se trochu překvapeně. "Jen mám radost, že jsi změnil názor." řekl jsem a dál jsem ho líbal. Zelo si mě přemotal pod sebe a obkročmo si sedl na můj pas. Začal mě dravě líbat a já mu jazykem vnikl do pusy. Zelo to nenechal jen tak a vznikla z toho válka, kterou kupodivu vyhrával. Zelo na to šel tentokrát opravdu rychle. Sundal si všechno oblečení a mě taky. Naráz do mě pronikl a skoro hned začal přirážet. Bylo to o hodně lepší než minule. Hlasitě jsem sténal, že to museli určitě slyšet přes půlku Soulu.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...