"Au...moje hlava..." zaskučel jsem bolestí.
Rozhlédl jsem se kolem sebe. Všude byl bordel. Poházené věci kolem a oblečení na zemi. Nemohl jsem uvěřit, že tohle je můj pokoj. Oblékl jsem si jen roztrhané džíny a sešel jsem dolů.
"Ahoj." usmál se na mě YongGuk.
"Ahoj. Co se včera sakra stalo?" zeptal jsem se ho a opřel se o linku.
"To nechceš vědět." řekl mi YongGuk.
"Co. Co se včera dělo?" zeptal jsem se ho rychle.
"No...vypil jsi hrnek kávy, pak sis vzal lízátka, red bull a už to bylo." řekl jsem.
"Co jsem všechno dělal?" zeptal jsem se ho.
"Hrál sis s Chanovýma tvářema a rukama. Pak...sis z něj dělal koníčka. Z Jae sis udělal panenku na hraní a mě si zkoušel učesat vlasy. Pak si po mě chtěl pusy. No...dostat tě do vany bylo teprve něco." řekl.
"To stačí. Vís vědět nechci." řekl jsem a chytil se za čelo.
"Děje se něco." pohladil mě Guk po pažích.
"Ne, jen...už jsem myslel, že to přestane." povzdychl jsem si.
"Vždyť to bylo sladký." dal mi pusu na nos.
"To možná jo, ale je mi už devatenáct." řekl jsem.
"Ald pořád jsi Maknae. A víš, že Maknae dělá různý věci." řekl YongGuk.
"Jo...a dělal jsem ještě něco jinýho?" zeptal jsem se ho.
"Jo...pořád si se ke mě tiskl." usmál se a přitáhl si mě k sobě.
Na nic jsem nečekal a začal jsem Gukkieho líbat. Jenže k mému neštěstí přiše JongUp a viděl nás.
"Kluci...jinak jste v pohodě?" vykulil oči.
"To...to není, jak si myslíš." snažil se z toho Guk vykroutit.
"No...řekl bych, že vím, co vidím..." změřil si nás pohledem.
"Fajn...líbali jsme se a co? Jo a...chodíme spolu už trochu dýl." řekl mu Guk.
"Ale nikomu to prosím neříkej." řekl jsem.
"Nebojte. Vždyť mě znáte." řekl Up.
"No právě..." zamumlal Gukkie.
"Nikomu to neřeknu." řekl JongUp a běžel nahoru.
"Myslíš, že to vážně nikomu neřekne?" zeptal se mě Guk s pochybami.
"Znám ho. Tohle by nikomu neřekl." ujistil jsem ho.
Guk se usmál a znovu mě začal líbat. Přemístil své ruce na můj zadek a vysasil mě na linku. Vmísil se mi mezi mohy a já mu svými prsty zajel pod tričko. YongGuk vzdychl do polibku a přitáhl si mě blíž. Své ruce mi omotal kolem krku a vnikl mi jazykem do pusy. Prozkoumával každé místo.
"Baví vás to?" zeptal se nás HimChan.
S Gukem jsme se od sebe rychle odtrhli.
"C-co tím myslíš?" poškrábal se Guk na zátylku.
"Neříkej mi, že JunHonga uštkl had do rtů a do jazyku. To už jsem od tebe taky slyšel." řekl HimChan.
"Um..no...já...tak moment...leader jsem já, tak proč bych ti měl o všem říkat? A navíc jsem nejstarší." řekl muGuk.
"Tak tohle je zatím ta nejlepší výmluva, která z tebe vypadla." řekl mu HimChan a šel dál.
"Už to ví dva...Možná bychom to měli přiznat." řekl jsem.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...