71. díl

127 17 5
                                    

"Bože...já jsem vyřízenej." padl jsem na gauč, když jsme přijeli domů. "I ty? To se divím..." zasmál se DaeHyun. "No jo, už je to tak." zasmál jsem se. "A...nemáš chuť na...menší...sex?" zeptal se mě. "Na ten vždycky." skousl jsem si spodní ret a obkročmo si sedl na DaeHyuna. Hned jsem si přivlastnil jeho rty a rukama jsem mu zajel pod tričko. Dae se usmál do polibku a já tak mohl vniknout jazykem do jeho pusy. Ruce mi různě bloudili po jeho hrudi a bříšku. Po chvíli jsme se odtáhli a sundal jsem mu tričko. "Tak to ne-e." řekl a položil mě na gauč. "Začínáš pěkně zlobit kotě." lehce mě kousl do ouška a já vzdychl. Políbil mě na rty a pak se přesunul k mému krku. Lehce líbal mou rozpálenou kůži a občas mě i lehce kousl. Pak se odtáhl, aby mi sundal triko a pokračoval až k mému bříšku. Dal jsem mu ruce na záda a lehce jsem mu do nich zaryl nehty. Dae mi přitiskl zápěstí vedle hlavy a lehce mě líbal na podbřišku. Prohl jsem se v zádech a po chvíli mi Dae sundal i kalhoty. Sobě je taky sundal a i s trenkami. Přisál se na mé rty a rukou mi zajel pod spodky. Tiše jsem zasténal a prohl se v zádech. Dae mi sundal poslední kus mého oblečení a pomalu do mě pronikal. Chvíli počkal než si zvyknu a pak začal opatrně přirážet. "Chci víc." zasténal jsem. "Vážně?" zeptal se. Já jen kývl hlavou. "Dobře." řekl tiše a políbil mě. Pak o něco zrychlil, ale pořád mi to nestačilo. "Víc." řekl jsem. Daeho to zaskočilo, ale nakonec přidal na své maximum. "Da-e." zasténal jsem a DaeHyun ještě o trochu zrychlil. Oba jsme se mohli zbláznit. "Junie." zasténal dost hlasitě a po chvíli jsme se udělali. DaeHyun mi zabořil obličej do hrudi a oba jsme těžce oddychovali. "Saranghae." šeptl a políbil mě. "Saranghae." pohladil jsem ho po vlasech a trochu jsem se už uklidnil. "Nepůjdem spát?" zeptal jsem se ho. "Asi ano." řekl. "Ale ještě se skočím vykoupat." dodal. Letmo mě políbil a odběhl už z poloviny oblečený nahoru. Já si dal kolem pasu ručník a vyšel jsem ven. Ta voda mě hrozně moc lákala. Šel jsem k okraji jezírka a namočil jsem si prsty na noze, abych zjistil teplotu. Byla možná trošku studenější, ale i tak jsem si tam vlezl. Zaklonil jsem hlavu dozadu a opřel si ji o dřevěný okraj. To se mi tak moc líbilo. Zaposlouchal jsem se do těch krásných zvuků přírody a zavřel jsem oči. Hlavou se mi honilo tolik myšlenek...ale jako vždy to skončilo u DaeHyuna. Z obýváku jsem uslyšel DaeHyunův hlas a s někým telefonoval. "JongUp-shi." vykřikl a ja se pro sebe musel zasmát. 'Ja toho kluka jednou zabiju.' pomyslel jsem si. Jen JongUp dokázal naštvat lidi, jako nikdo jinej. "Lásko, řekni svému hyungovi něco..." přišel za mnou zoufalý Dae. "A co?" zeptal jsem se ho zvědavě. "Pff...hlavně aby mě dál neprovokoval." pokrčil rameny. "Tak jo." převzal jsem si od něj mobil. "JongUpe, jestli nechceš nakopat do tvýho zadku, tak přestaň provokovat lidi kolem tebe." řekl jsem mu. "Ale já nic nedělám...ono samo." bránil se JongUp. "Tak ať se to tvoje ono samo laskavě uklidní nebo k vám přijedu a vlastníma rukama tě uškrtím." řekl jsem mu. "A ty ještě znáš cestu?" podivil se. "Já mám velký nervy...mě jen tak nenasereš." řekl jsem. "To bych si musel ten zadek roztrhnout." řekl škodolibým hlasem. "JongUp-shi." vykřikl jsem a Dae se začal smát. "Ano?" zeptal se mě Up. "Nepřes si mě, až tě uvidím." řekl jsem se zatnutými zuby. "Ale já si nepřeju tebe." řekl. "Ty...ne...agghr....přestaň mě konečně provokovat nebo k tobě naklušu a skopu tě dokulata." řekl jsem mu. "Tak to si ještě dlouho počkáme." řekl. "Já raději končím....tak čau zítra." řekl jsem. "Ahoj ahoj ahoj." řekl a já to položil. "Bože...jak vy dva můžete být nejlepší kámoši...nechápu." smál se Dae. "Já taky ne." pokrčil jsem rameny a vylezl z vody. "Pojď už spinkat. Zítra toho bude víc než dost." řekl Dae a motal mi ruku kolem pasu. Pak si mě vzal do náruče jako princeznu a odnesl mě do ložnice. "Dobrou noc princezno moje." políbil mě na čelo a lehl si vedle mě. "Dobrou noc." řekl jsem nazpět a zavřel oči.

***

"Lásko musíme vstávat." pohladil mě Dae po rameni. "Uh...kolik je?" protřel jsem si oči. "Půl sedmé." řekl. Já s nechutí vstal a šel jsek do koupelny. Když jsem se upravil, sel jsem si vybrat nějaké oblečení. Vzal jsem si na sebe volnější kalhoty, černý nátělník, šedou mikinu a kšiltovku s nápisem BOY. "Sexy." skousl si Dae spodní ret a za ruku si mě přitáhl k sobě. Začal mě lehce líbat a jeho ruce se dostaly na můj zadek. "Ne zlato. Soukromej majetek." řekl jsem mu a ruce mu dal k tělu. Naposledy jsem ho políbil a šel ke dveřím. "Volno." ukázal jsem směrem ke koupelně a odhopkal si dolů. Udělal jsem si kávu a zapl si nějaké písničky na svém playlistu. Udělal jsem ještě čtyři toasty a Dae se akorát vrátil ze sprchy. "Tady máš snídani." usmál jsem se a položil před něj talíř. Dae se usmál a dlouze mě políbil. "Děkuju zlato." usmál se a začal jíst. Já taky a když jsme dojedli, měli jsme to tak akorát, abychom přišli v čas. "Tak...jdeme?" zeptal jsem se. "Jo." řekl a já si vzal klíčky od auta. Nastoupili jsme si do mého Ferrari a pomalu jsme vyrazili k naší společnosti. "Uh...Zase nám chybí Leader." řekl Dae a já se podíval na kluky. "Jo, máš pravdu." usmál jsem se a zaparkoval. Když jsem vystoupil, Dae mě hned chyril za ruku a šli jsme ke klukům, kteří se bavili. "Ayo." zamával mi HimChan. "Ayo." usmál jsem se. "Tak...nakopeš mi prdel?" zasmál se JongUp. "JongUp...nes...štvi mě." řekl jsem. "Ale prosím tě. Nenaštvi se nám hned." řekl a zatahal mě za tvářičky. "Hyung.." zatahal jsem DaeHyuna za rukáv mikiny. "JonhUpe...dej ty ruce z MÉHO manžela." řekl mu Dae a přitáhl si mě do objetí. "Buďte rádi, že tohle nevidí YongGuk. Určitě by zase vytvořil milion pět set deset fotek." zasmál se Jae. "Ale...já tu jsem." ozvalo se za námi a já vyskočil DaeHyunovi do náručí. "Zlato, vždyť to je jen YongGuk." zasmál se DaeHyun. "Jen?! Pro mě to je Satan." řekl jsem a YongGuk si mě změřil pohledem. "Nechcete radši jít?" zeptal se nás HimChan. "Raději jo." řekl Up a šli jsme do tanečního sálu. YongGuk se chvíli dohadoval s HimChanem, na co budeme tancovat. "Kluci, není to náhodou jedno?" zeptal jsem se nechápavě. "Hm...asi máš pravdu." zamyslel se HimChan. "Jo. Ale Junie...pak si spolu musíme projet Never give up." řekl mi YongGuk. "Jojo." usmál jsem se a začali jsme se rozcvičovat. YongGukovi po chvíli někdo volal. "Ano?...Um...klidně....Jo...Nashledanou." řekl a položil to. "Kdo to byl?" zeptal se zvědavě Jae. "No...hned po našem comebacku máme mít interview s jedním časopisem, takže....asi tak." pokrčil YongGuk rameny. "Aha..." řekl Up a začali jsme tancovat.

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat