„Zelo, počkej." Vydechl jsem a Zelo se mi podíval do očí. „Hlavně žádný sex, jinak mi to nevadí." Řek jsem. „Tak dobře." Pohladil mě po tváři a rukou mi přejel po mém rozkroku. Zavřel jsem oči a tiše zavzdychal. Zelo mi po chvíli stáhl trenky a vzal si mou chloubu do úst. Nechápal jsem, proč je to jiný než obvykle, ale bylo to hezčí. Začal hlavou pohybovat prvně kurva pomalu, až mě to dohánělo k šílenství, ale potom přidal na svoje maximum a pár stenů mi uniklo. „Oh, Bože." Skoro jsem vykřikl a udělal se Zelovi do pusy. Zelo všechno spolykal a potom si lehl vedle mě. „Překvapuješ mě čím dál víc, lásko." Přitáhl jsem si ho do polibku a Zelo se usmál. „Miluju tě." Pohladil jsem ho po tváři. „Já tebe taky." Usmál se a políbil mě na čelo. Přitáhl jsem si ho blíž k sobě a omotal mi nohu kolem těch mých. Oba jsme zavřeli oči a nějak rychle usnuli.
***
Ráno jsem se probudil dřív než Zelo a to bylo co říct, protože právě Zelo je ten, kdo se probouzí z nás dvou první. Vypadal dost sexy. Šibalsky se usmíval a měl na sobě jen džíny. Myslel jsem si, že se toho pohledu snad nikdy nenabažím. Lehce jsem ho políbil na jeho růžovoučké rtíky a opatrně jsem vstal. Nebyl jsem jediný vzhůru. V obýváku seděli YoungJae, Ilwoo, HongBin a Sayuri. „Ahoj." Pozdravil jsem je. „Ahoj." Řekli sborově. „Zajímavá noc, co?" šťouchl do mě Ilwoo. „Absolutně nevím, o čem to mluvíš." Hrál jsem si na blbého. „Ale no tak. Někteří ví moc dobře." Uchechtl se YoungJae. „Nespali jsme spolu." Řekl jsem. „To taky nikdo neříká." Zaculila se Sayuri. „Vy jste...?" nemohl jsem dál mluvit. „Kámo, byl jsi slyšet docela dost." Řekl tiše HongBin. „No a?" pokrčil jsem rameny. „Vzbudilo to i YongGuka." Dodal Jae. A jsem v prdeli. Pomyslel jsem si. „Nepřejdeme na jiný téma?" trochu jsem se začervenal. „Oh, Dae, ty jsi tak roztomilej, když se z toho snažíš vykroutit." Uchechtla se Sayuri. „Ahoj." Zívl si JongUp. „Ahoj." Odpověděli jsme mu na pozdrav. „Hele, Dae...nic mi do toho není, ale co jste dělali v noci, hmm?" zeptal se zvědavě. „Jak říkám, vzbudilo to i YongGuka." Řekl znovu Jae. „Jinak...nedělali jsme nic, jen...vždyť víš." Řekl jsem a Jae to naznačoval. Otočil jsem se k němu a to hned dělal největší neviňátko. „Jasně." Řekl pochybně JongUp a odešel někam kamsi. Najednou mě někdo zezadu objal a díky té jemné pleti jsem poznal, kdo to byl. „Ahoj, zlato." Lehce si položil bradu na mé rameno. „Ahoj, lásko." Otočil jsem si ho k sobě a vášnivě ho políbil. „Proč ještě nespíš?" zeptal jsem se zvědavě. „Probudím se a jedna mocinky důležitá věc mi tam chybí." Řekl smutně. Oba jsme se usmáli a já ho znovu políbil. „Hele, vy hrdličky, nechcete toho náhodou nechat?" zeptal se nás YoungJae. „Věříš, že ani ne." Ušklíbl jsem se na něj. Omotal jsem Zelovi ruku kolem pasu a tou rukou jsem mu sjel až k jeho zadečku. Překvapeně se na mě podíval, ale nijak neprotestoval. „Moje hlava." Zaskučel bolestí YongGuk a chytil se za čelo. „Tak se div, když jste s HimChanem vypili skoro celej bar." Uchechtl se YoungJae. „Vážně?" padl na pohovku a znovu usnul. „Hmm, tak ten je teda dobře jetej." Uchechtl se JongUp. „No nic, jdu do sprchy." Řekl jsem a šel k ložnici. Tam jsem si vyndal bílý volný tričko, spodky a tmavé upnuté džíny. Zelo za mnou přišel a opřel se o zeď. Podíval jsem se na něj a usmál se. „Copak?" přišel jsem k němu srovnal mu pramínek vlasů. „Nic." Pokrčil s úsměvem rameny. „Nepovídej." Uchechtl jsem se a přitáhl si ho za pásek u kalhot blíž. „Dae? Už zas?" podíval se na své kalhoty. „Buhužel pro tebe." Zlomyslně jsem se usmál a rukou jsem mu lehce přejel po rozkroku. Zelo lehce zaklonil hlavu a zavřel oči. Lehce jsem ho políbil a s úsměvem se od něj oddálil. „DaeHyune, já tě jednoho dne zabiju." Vykřikl a skočil po mě. Chtěl jsem utýct, ale hodil jsem nádhernou čuňu, takže Zelo ke mně přiběhl a obkročmo si sedl na můj pas. „Udělej to, prosím." Řekl trochu naštvaně. „Ale je tu problém." Řekl jsem. „A jakej?" zeptal se nechápavě Zelo. „Líbí se mi tě takhle týrat." Ušklíbl jsem se. „Tohle je mučení." Řekl zoufale. „Jo. Zvykej si, brouku." Poslal jsem mu vzdušnou pusu. „Prosím." Zoufale zaskučel. „Někdy jindy, jo?" zeptal jsem se ho. „Teď." Trval na svým. „Zítra." Řekl jsem. „Dneska." Řekl. „Večer." Zeptal jsem se. „Teď." Pořád si za tím stál. „Odpoledne." Zeptal jsem se dál. „Ráno." Řekl. „Za půl hodiny." Udělal jsem poker face, ale na to jsme se oba začali smát. Zelo ze mě slezl a pomohl mi na nohy. Políbil jsem ho na rty a šel do té koupelny. Svlékl jsem si kalhoty a podíval se do zrcadla na všechny mé modřiny na krku. Hmm, fakt ti to sluší, ale na Zelovi ti záleží o hodně víc. Pomyslel jsem si. Vlezl jsem si pod sprchu a pustil na sebe teplý proud vody. Rychle jsem se umyl a osušil. Učesal jsem si vlasy a vyčistil si zuby.
Hodil jsem na sebe jen boxerky od Calvina Kleina a cestou z koupelny jsem si oblékal svoje džíny. Když jsem si chtěl obléct i tričko, něčí ruce mě zastavili. „Kolikrát ti to mám říkat? Máš sexy tělo a já ho chci vidět." Řekl tiše Zelo a zezadu mě objal. „Když si to přeješ..." šibalsky jsem se usmál a tričko odhodil na postel. Zelo mi jednou dlaní pomalu přejížděl po hrudi a bříšku a já zavřel oči. Trochu se mi podlamovaly kolena z jeho doteků, protože byly hrozně příjemné. Zelo rukou sjel až k lemu mých kalhot a lehce mě bříškem prstu hladil na podbřišku. Tiše jsem vzdychl a Zelo mi rukou zajel pod kalhoty. Tohle už na mě vážně bylo moc. Zelo po chvíli ruku vyndal a otočil si mě k sobě. Dlouze mě políbil a potom se ode mě oddálil. „Nechceš mi doufám říct...?" nedokončil jsem myšlenku. „Tomu se říká odplata, lásko." Pošeptal mi do ucha, které lehce skousl. Potom odešel za ostatními. Ten kluk má fakt kliku, že tu jsou kluci, protože bych ho jinak okamžitě ohnul a nejmíň měsíc by si nesedl. Pomyslel jsem si. Zelo mi poslal vzdušnou pusu a tím tě malinko provokoval. Přišel jsem k ostatním a pošeptal Zelovi do ucha: „Máš štěstí, že tu jsou ostatní, jinak by sis hooodně dlouho nesedl, zlato." Taky jsem ho lehce kousl do ucha a pak se trochu odtáhl. „Co si to tam šuškáte?" zeptal se nás JongUp. „Nic, co by?" Pokrčil Zelo rameny. „Určitě zase nějaký úchylárny." Řekl s jistotou YoungJae. „Jaei, bylo by dobrý, kdybys někdy neměl pravdu." Ušklíbl jsem se. „Yes, I'm master." Pochlubil se a kluci ho zabíjeli pohledy. „No co? Občas je dobrý mít pravdu, ne?" zeptal se nechápavě. „Ale ne pořád." Řekl dramaticky JongUp. „A jen tak pro info...co jsi mu říkal?" zaculil se JongUp. „Že á štěstí, že tu jste, jinak by si hodně dlouho nesedl." Řekl jsem s šibalským úsměvem. „Aha...tak jestli chcete, tak vám to tady můžeme vyklidit a vrátíme se večer." Nabídl Jae. Chtěl jsem říct, že jo, ale můj Hyung mi zakryl pusu. „Ne ne, není třeba." Řekl s úsměvem. „Něco řekni a je po tobě." Pošeptal mi do ucha a pořád mi držel ruku na puse. Po chvíli mě pustil a já se k němu otočil „Jenže to by jsi neudělal." Dal jsem mu ruce na boky. „Myslíš?" zeptal se mě pochybně. „Jo." Řekl jsem s jistotou. „Proč si to myslíš?" zeptal se mě s úšklebkem. „Protože tě muluju a ty mě taky." Konstatoval jsem. Zelo se na mě podíval, abych pokračoval. „Protože...by jsi neměl koho objímat. Neměl by ses s kým líbat. Neměl bys s kým spát a...už mě nic nenapadá." Řekl jsem. „Kéž bys neměl pravdu." Usmál se a vášnivě mě políbil.
Tak tady je další díl...konečně. Byla jsem trošku lazy. Moc se mi do toho nechtělo, ale hlavní je, že je, ne? :) Myslela jsem si, že to bude končit 40. dílem, ale ono se to vyvinulo tak trochu jinak, než jsem chtěla. Ale zase čím delší tím lepší, že? Na obrázku je Dae. Vote a koment potěší ;)
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...