27. díl

264 27 13
                                    

Dole byl Zelo a YongGuk s HimChanem. Sedl jsem si vedle Zela. "Ahoj, lásko." dlouze jsem ho políbil. "Ahoj, zlato." polibek mi oplatil a pohladil mě po zádech.


"Tak povídejte." řekl nedočkavě YongGuk. "Noo...chodíme spolu." omotal jsem Zelovi ruku kolem pasu a on si položil hlavu na mé rameno. "Ohh, tak jaká byla noc? Spali jste spolu?" vyzvídal dál. "Jo. Bylo to...kouzelný." zasněně jsem se podíval na Zela. "Kluci já jsem tak šťastnej jak nikdy." vyjekl YongGuk a začal dusit HimChana ve svém velice silném silném objetí. Zelo vstal a táhl mě za ruku ruku do kuchyně. Tam si sedl na linku a já se mu vmísil mezi nohy. "Moc pro mě znamenáš, DaeHyunie." šeptl a omotal mi nohy kolem pasu. "Ty pro mě taky, Choi...miluju tě." opřel jsem si čelo o to jeho. "I já tebe." usmál se Zelo a políbil mě. Já mu polibek oplatil a jazyk jsem mu vnikl do pusy. Po minutě jsem se oddálil, abychom se oba mohli nadechnout. "Zelo, já vím, že na mě budeš asi hodně naštvanej, ale musím ti něco říct." podíval jsem se mu do očí, které znovu zdobily ty jeho krásné jiskřičky, kterými mě vždy ohromí. "Poslouchám." řekl a pousmál se. "No...já se ti k tomu měl přiznat dřív, ale...miluju tě už přes dva roky." řekl jsem nejistě. "A to ses mi přiznal teprve včera?" nevěřícně i trošku naštvaně se na mě podíval. "Noo...jo."

"Jung DaeHyune, já tě asi zabiju. Tak já se přes dva roky stresuju, jestli to cítíš stejně a dvou letech mi řekneš, že to bylo vzájemný?" já začal utíkat a Zelo za mnou. "Ale já nevěděl, že to cítíš stejně." jako dva idioti jsme obíhali stůl a YongGuk s HimChanem se na nás jen dívali. Pořád jsme obíhali stůl dokola, dokud se Zelo nezastavil. "Fajn, já se s tvou smrtí nějak vyrovnám." pokrčil rameny Zelo a zase jsme obíhali stůl. HimChan lehce Zela povalil na zem a já si na Zela lehl. "Tak fakt promiň." letmo jsem ho políbil. "Jsem docela naštvanej...přešťastnej, že to takhle dopadlo." přemotal si mě pod sebe, což se mi moc nestává, abych hrál roli druhého. Spiklenecky se usmál a ruce mi přitiskl vedle hlavy. Zelo mě velice něžně políbil a já mu to oplatil, ale s lehkým skousnutím dolního rtu. Zelo zavřel oči a sladce vzdychl. "Oh, já z vás nemůžu." umíral štěstím YongGuk v HimChanově objetí. Se Zelem jsme se na ně podívali a potom zase na sebe. "Miluju tě."já se usmál a pohladil Zela po tváři. "I já tebe." šeptl jsem a Zelo se usmál. Stoupl si ze mě a podal mi ruku, čímž mi pomohl vstát. Já si teprve teď všiml, že Zelo nemá tričko. Šli jsme si sednout vedle kluků a samozřejmě, že Zelo mi musel sedět na klíně. Já se usmál a nechápavě zakroutil hlavou. "Co?" zeptal se nechápavě. "Ale nic." uchechtl jsem se a políbil ho na krk. "Kde jsou vůbec ostatní?" zeptal jsem se kluků. "Sayuri je s YoungJaem a...JongUp spal s BaekHyunem." vybuchl smíchy YongGuk a my tři taky. Se Zelem jsme si tleskli. "Tak ten kluk už má vážně dost." dál jsem se se Zelem smál. "A, Sayuri se stalo co?" zeptal se zvědavě Zelo. "Ta spala zase s YoungJaem...Jae byl happy, ale...o Sayuri se říct nedalo." se Zelem jsme si znovu tleskli. "Když se daří, tak se daří." zaradoval se Zelo. "Jo, ale Sayuri stejně půjde za Suhou, takže to není moc dobrý." řekl jsem, aby se všichni smířili s pravdou. "Jo, bohužel. Když to zjistila, tak ho chtěla hned zabít, ale potom se rozhodla, že na něj bude křičet." řekl nám YongGuk. "Zelo, nepřipomíná ti to někoho?" zavěsil jsem se na něj a podíval se na Chanieho. "Amm...ani ne." zamyslel se, ale moc dobře věděl o čem mluvím. "Tak hele, nevím jak se s tím vyrovnáváš ty, ale já budu se Suhou a ty si dělej co chceš." přišla k nám Sayuri a YoungJae.

"Takže tobě to je vlastně jedno." konstatoval Jae. "Jasně, že ne. Ale ty si prostě dělej co chceš a já si budu taky dělat co chci, takže, bye bye, zlato." zvedla ruku na pozdrav a odešla z vily ani nemusím říkat za kým. "Tak jo, já už toho mám dost. Co so o sobě vůbec myslí? Ta holka je na zabití a začíná se hodně chovat jako Suho. Vždyť ještě nedávno to bylo moje zlatíčko a dneska...? Musíme se Suhy zbavit." řekl Zelo. "Jenže to by se potom zabila taky." řekl YongGuk. "BaekHyunie, počkej!" slyšeli jsme JongUpa. "Co?" zeptal se nechápavě Baek. "Na něco jsi zapomněl." řekl JongUp. "Aha, promiň." uchechtl se Baek a přišel k JongUpovi blíž. Vášnivě ho políbil a potom oba přišli za námi a dělali jakoby nic. "Takže...kde jsme skončili?" originálně se zeptal Chanie. "U Suhy a...Baek!" vykřikl YongGuk. Baek se na něj nechápavě podíval. "Využijeme tě." řekl YongGuk. "A k čemu, proboha." trochu se bál. "Poradíš nám se Suhou, ty perverzáčku." řekl Chanie. "Aha, tak to jo." oddychl si. "Máš ho rád jako kamaráda?" zeptal se YoungJae. "Nemáme k sobě přátelský vztah, ale mám." řekl. "A byl bys pro, aby si jemu a Sayuri překazil vztah?" zeptal se YoungJae znovu. "Já nevím. Když je se Sayuri, tak se mi zdá, že je víc šťastnej, ale...nejradši bych ho za to zabil." nahodil /I kill you/ pohled. "Tak to už je Zelo, Baek, já a potřebujem ještě aspoň jednoho." řekl YongGuk. Na to jsme já, Jae a Chanie zvedli ruku. "Tak fajn...zabijeme Suhu." rozhodil ruce do stran YongGuk. "V jeho případě stačí jen tma...místnost bez oken, s dveřmi na milion zámků a vlhké prostředí." řekl Baek. "Sklep!" řekli jsme se Zelem sborově. "jo, to je perfektní místo." usmál se Baek. "Ale pořád nemáme tu jistotu, že se Sayuri přestane chovat jako Suho." řekl zadumaně JongUp a potom se podíval na Baeka. "Nebojte, však já to zní vytluču." řekl vážně Baek. "Hlavně nebuď na mého andílka ostrej." řekl Zelo. "Neboj, už jen v mém zájmu...minule mě na kopala...hmhm." dvěma prsty ukázal na svůj klín a s klukama jsme tam chytili záchvat smíchu. "Aspoň někdo je toho schopnej." řekl Zelo a opřel se o mě. "Pojď!" chytl mě za ruku a vtáhl mě za roh do chodby, kde na nás nikdo neviděl. "Co blbneš, zlato?" uchechtl jsem se a prohrábl mu vlásky. "Dostal jsem na tebe chuť." pokrčil rameny a lehce mě přitiskl na zeď. Ruce mi taky přitiskl ke zdi a spojil je nad hlavou, takže měl jednu ruku volnou.


Omlouvám se, že končím tak blbě, ale potřebuju si to zase promyslet a v těhle věcech se ne mě nesmí spěchat. V tomhle díle se toho zas tak moc nedělo, až na to, že Zelo chce oddělat Suhu, tak nic moc, ale to se taky konat nebude. Bohužel žádná vražda, ale v příštím díle to bude doooost zajímavý...jen to ještě vymyslet :D. Vote a koment potěší. Děkuju za přečtení :D

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat