"Tobě už vážně hrabe. Měl ses s JunHongiem klidně i vyspat, ale neměl si ho pouštět." řekl mi YongGuk. "A i kdyby...zítra je Battle a bez Zela to projedem." Jo, zítra je Battle s Exo-K a VIXX. "A jo...ale taky máme Sayuri." připomněl mi YoungJae. Poslední dobou mele jen o Sayuri, ale že by na ní něco zkusil dřív než Suho, ne to on ne. "Tak už Sayuri konečně něco řekni, jenže ty bys zase místo toho seděl se založenýma rukama a čekal, až jí Suho přejde, co?" trošičku jsem zvýšil hlas. "Ale slyšel jsi ji jasně...má Suhu čím dál radši a..."
"Nesahej na mě." otevřela dveře a práskla s nimi. "A co jsem mohl dělat?" Byl to Suho a jestli jí ublížil, tak se má na co těšit, hlavně od YoungJae a Zela. "Hm, třeba mě nechat, abych ho nakopla a utekla?" oba šli za námi do obýváku. "To bych ti přece nemohl udělat." sklopil hlavu. "Dotaz...co se stalo?" zeptal se YoungJae. "Byli jsme po škole s tím uchylákem a on ho málem znásilnil." řekl JongUp. "Jako učitel Suhu nebo naopak." zeptal jsem se nechápavě a Suho mi věnoval /I kill you/ pohled. "Učitel Suhu." řekla Sayuri se slzama v očích a omotala Suhovi silně ruku kolem pasu. "A teď, kde je ten s prominutím pubertální harant, co myslí Bůh ví co?" podívala se na mě. "JunHongie spinká." podíval jsem se na klidně spícího Zela. "Tak ať se JunHong probere a já ho zabiju." když trochu zvýšila hlas, tak jsme trochu nadskočili. Přišel jsem k Zelovi. "Zelo, je tu Sayuri." Zelo se rychle posadil a rozešel se do kuchyně. Sayuri šla za ním a natiskla ho ke zdi. Chytila mu ruce a ty mu taky přitiskla vedle hlavy. "Tak povídej, co se stalo?" její hlas byl klidný. "HimChan říkal, že ses líbala se Suhou a tak jsem prostě...rozdrtil skleničku, promiň mi." sklopil hlavu. "A ta žiletka jako co?" najednou se YoungJae začal chovat, jakoby nic. "Kdo ti to řekl?" zeptal se smutně. "YoungJae mi volal a asi tě svážem." řekla vážně. "To bych nedělal. Málem mě znásilnil." upozornil jsem jí. Sayuri táhla Zela do obýváku. "Zůstaneš tady." řekla výhružně a potom šla ke mě. "Tak hele, ty teď budeš chodit všude se Zelem, jasný?" Sayuri se na Zela podívala. "Už to ví?" otočila se ke mě. "Ne, zítra mu to plánuju říct." povzdychl jsem si. "Fajn, ale budeš ho hlídat i v noci, jasný?" řekla vážně. "Tak to nebude problém, ale to s ním mám jako chodit i na záchod." zeptal jsem se nevěřícně? "Jo, ale myslím, že ti to vadit nebude." uchechtla se. "Přál jsem si s ním trávit minutu co minutu, ale i na záchodě? Co když bude proti?" letmo jsem se na Zela podíval. "Tak má prostě smůlu a teď...mazej za ním." Popostrčila mě k němu a nemusela to říkat dvakrát, abych šel. "Tak co ses dozvěděl hezkýho?" tomu pohledu se nikdy nedalo odolat, takže mu musím všechno vyklopit. "Od teď tě budu pořád hlídat a chodit všude s tebou." přitáhl jsem si ho k sobě blíž. "Nic nenamítám, ale na záchod se mnou chodit nebudeš." vztyčil ukazováček. "Hm, tak tím bych si nebyl tak moc jistej, zlato." škodolibě jsem se usmál a omotal mu ruce kolem pasu.
Omlouvám se, že jsem nepřidala hned včera a omlouvám se taky, že jsem toho napsala tak málo a asi jste očekávali konečně něco víc, ale to bude možná v příštím díle, tak se snad moc nezlobíte a děkuju za přečtení. Vote a koment potěší. :*
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...