Zela to očividně nebavilo, protože si hrál s vlasy, se spodním rtem, s bříškem, s lemem trička nebo i dokonce s lemem kalhot. Jedna činnost mu nevydržela ani pšt minut a pořád dělal něco jinýho. "Zlato klid. Nebo se mi tu ještě zblázníš." uchechtl jsem se. "Ale mě to zabíjí." postěžoval si. Chvíli jsem se zamyslel a potom jsem si vzpomněl na Zelovu oblíbenou hru v mobilu, který jsem mu musel před týdnem zabavit. Vytáhl jsem jeho mobil z kapsy a zlomyslně se na něj usmál. "Co pro to uděláš?" zkoušel jsem jeho výdrž. "Co budeš chtít." sápal se po mobilu. Nastavil jsem rty a Zelo mě lehce políbil a jemně mi skousl spodní ret. Mobil jsem mu tedy vrátil a Zelo mě letmo políbil. "Dámy a pánové, hovoří k vám váš kapitán...bla bla bla bla..." ten jeho proslov trval dalších pět drahých minut. Po chvíli se konečně hodlal rozjet a Zelo se přestal trošku nudit. Bohužel ani s mobilem nevydržel moc dlouho. "Brouku, ty jsi vážně hiperaktivní jak nikdy." pohladil jsem ho po vlasech. "Já vím. Potřeboval bych zklidnit." řekl smutně. Odpoutal jsem se a naklonil se k němu. "Za chvíli přijď na záchod." šeptl jsem mu do ucha a mrkl na něj. Odešel jsem na záchod a Zelo asi po minutě přišel za mnou. Okamžitě jsem za sebou zamkl a Zela přirazil ke zdi. "Hlavně ne sex." řekl tiše. "Dobře, jak chceš." natiskl jsem se svým tělem na to jeho a začal ho dravě líbat. Moje ruka sklouzla z jeho hrudi k jeho rozkroku, kde jsem ho začal hladit. Zelo několikrát tiše vzdychl do polibků a omotal mi ruce kolem krku. Přestal jsem ho na rozkroku hladit a rukou jsem mu vklouzl rovnou pod spodky. Zelo zavřel oči a potichu vzdychal a sténal do polibků. S rukou jsem hýbal prvně pomalu a potom postupně přidával na tempu. Zelo se s hlasitým vzdechem udělal a já z mé ruky všechno slízal. Ten kluk mě překvapoval čím dál víc. "Tak co? Budeš moje hodný zlatíčko nebo chceš víc?" palcem jsem ho pohladil po spodním rtu. "Jo tak to nevím." šeptl. "Bože, zlato." zasmál jsem se a objal ho. "Ale uvidíme, co se s tím dá udělat, hmm?" lehce jsem ho políbil. "Chvilku zase počkej." řekl jsem a šel si sednout vedle Sayuri, která už byla vzhůru. "Děje se něco?" zeptal jsem se zvědavě. "Ne, nic." schovala si mobil. "Co se děje?" zeptal jsem se znovu. Sayuri jen sklopila pohled dolů. "Víš, že mi můžeš říct všechno." pohladil jsem jí po ruce. Sayuri vytáhla mobil a ukázala mi fotku BTS a Nu'est. "A co je s nima?" zeptal jsem se nechápavě. Sayuri na mě nahodila pohled /Si děláš prdel?/ a já pochopil. "Na jak dlouho?" zeptal jsem se s nadějí, že by to mohlo být jen na pár hodin. "Na neurčito." řekla smutně. "Dobře, tak jestli tam máš idoly, kteří jsou normální, tak to přijmem." řekl jsem. Zelo se právě vrátil a moc nevěděl o co go."Tak z BTS to je JungKook a J-hope a z Nu'est..." zadrhla se. "A z Nu'est?" najednou Zelo věděl o co jde..jako vždy. "To je jedno. Nechte to být." když tohle řekla, napadl mě jen jeden kluk. "nechceš nám doufám říct, že..." nemohl jsem pokračovat, prostě nemohl. "Jo, je to Ren." řekla rychle. "Ten buzík?" vyjekli jsme se Zelem. "To říkají ti pravý...a není to buzík. Co na tom, že dřív vypadal jako holka, mě se to šíleně líbí. A jestli vás to uklidní, tak Ren není jediný." fakt uklidňující, Sayuri. Pomyslel jsem si. "Kdo to je?" teď už zbývá doufat, že řekne JR a je mrtvá na místě. "JR." řekla. "Tak a dost...proč to říkám sobě?" zařval jsem v duchu. "Tak a dost. Dejte mi bazuku." řekl jsem pořád rozdýchávajíc ten šok. "Na co jí potřebuješ, zlato?" zeptal se nechápavě Zelo. "Abych tohle mohl zabít, ty čtyři taky a potom najít tvojí roztomilou sestřičku." řekl jsem a zavraždil Sayuri pohledem. "Obávám se, že tohle je bohužel má roztomilá sestřička." uchechtl se Zelo. "Co řešíte?" zeptal se YoungJae za námi. "Sayuri se nám zabouchla z BTS do sušenky a kšiltovky a z Nu'est do rapera na hovno a do blonďatýho buzíka." řekl jsem. "NENÍ. TO. BLONĎATEJ. BUZÍK." řekla se zatnutými zuby. "Vy myslíte do Kookieho, J-hopea, JRa a Rena?" uchechtl se Jae. "Už nikdy předemnou neříkej ty jména. Je to sušenka, kšiltovka, raper na hovno a blonďatej buzík." řekl jsem nasraně. "Ten blonďatej buzík je teď hnědovlasý a nevypadá jako holka...a J-hopea bys urážet nemusel." pokrčil Jae rameny. "A teď musím něco zařídit." řekl a někam odběhl. Sakra, jestli se ten kluk pokusí o to, aby ty čtyři Sayuri viděla, tak je zabiju na místě...a všech šest...no, možná až na sušenku. S tou je aspoň prdel. Pomyslel jsem si. Sayuri si po chvíli vytáhla mobil a začala projíždět nějaké stránky. "T-to snad..." začala koktat. "Co?" vzal jsem jí mobil. Jak jsem si myslel. Ten idiot zařídil, aby se viděla s tím větším idiotem a se třema ještě většíma idiotama, kteří dohromady tvoří ty největší idioty na světě. (Je mi líto tak nazývat ty čtyři, ale jak byste se chovali být DaeHyunem?) "Tak jakej jsem?" uchechtl se Jae. "Ten nejlepší. Si poklad, Jaei." dlouze ho políbila. Konečně to bylo takový, jaký jsme chtěli...až na pár drobnůstek, pochopitelně. "To my už víme." uchechtl se HimChan. Pak jsem si toho všiml...YongGuk spal s hlavou na jeho rameni a měl omotaný ruce kolem Chanieho pasu a HimChan ho hladil po vlesech.
"Chanie, vy spolu chodíte?" zeptal jsem se zvědavě. "No...dá se to tak říct." podíval se na Gukkieho a políbil ho na čelo. MNusel jsem si je vyfotit, prostě musel. "Byli by jste proti, kdybych vám sem dal Ilwooa?" zeptal se Jae. Se Zelem jsme zamleli hlavou. "Fajn." pokrčil rameny. Ilwoo se vyměnil se Sayuri. "Dělá si ze mě srandu? Ona má vážně ráda toho buzíka z Neu'est?" šeptl nasraně Ilwoo. "Jo, ale četl jsem, že má přítelkyni, takže v pohodě." pokrčil Zelo rameny. "Řeknu ti to takhle...vem si Sayuri a Renovu přítelkyni, a teď....co má Sayuri a ta jeho čúza ne." řekl Ilwoo. "A kurva." poznamenal Zelo. Právě...Sayuri je chytrá, velice hezká, zábavná, má krásný hlas a umí tancovat, což by se tomu buzíkovi mohlo líbit. "No právě. Ren by se nám do ní mohl zamilovat, Sayuri to samý, nechala by Jae a potom by s tím buzíkem měla dítě." řekl Ilwoo. "To se mi nelíbí." řekl jsem.
Tak, tady je další díl. Je mi to hrozně líto, nazývat Renieho buzíkem a JRa raperem na hovno, protože rapuje až moc dobře a oba dva hrozně miluju, ale kdyby jste byli DaeHyunem, tak byste jim říkali stejně a o to víc, když Nu'est vyhráli nad B.A.P. Very sad :(. Na obrázku je Ren a prosím neurážejte ho jen kvůli tomu, že vypadá jak holka. Mě to navíc přijde sexy, jen nechápu, proč se ostříhal.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...