37. díl

159 21 2
                                    

"A komu by se to asi tak líbilo?" podíval se na mě Ilwoo. "Holkám." konstatoval jsem. "Možná, ale já myslím z kluků." řekl. "Renovi." ozval se Zelo. "Musíme ho zabít." řekl jsem. "To už tady taky jednou bylo, ne?" uchechtl se Zelo. "To byla nehoda." bránil jsem se. "Jasně. Až na to, že si nám málem zapíchl leadera, tak to byla uuuplně běžná nehoda." řekl sarkasticky. "Neměl tam stát." řekl jsem. "Neměl si s tím nožem máchat ze strany na stranu." bránil YongGuka. "Nezměníme téma?" snažil jsem se z toho vykroutit. "Mám hlad." řekl Zelo a my s Ilwooem vybuchli smíchy. "Plně tě lituji." poplácal jsem ho po rameni. "To není vtipný." zabil mě pohledem. "Vždyť si před pár hodinami jedl." uchechtl jsem se. "Jo, to je možný." pokrčil rameny. "Kluci, maknae dostal hlad." řekl jsem HimChanovi, YongGukovi a JongUpovi. "Hold to musíš vydržet." řekl Up. "Ale já mám hlad." nafoukl roztomile Zelo své tvářičky, tak jak to on umí. "No a chceš pomoct?" zlomyslně jsem se na něj usmál. "Jo." řekl tiše. Naklonil jsem se k němu a začal ho vášnivě líbat. Po chvíli jsem se odtáhl, protože nám docházel kyslík. "Lepší?" zeptal jsem se zvědavě. "Spíš horší." postěžoval si. "Co já pro tebe neudělám?" zeptal jsem se spíš sebe a znovu začal Zela hladověji líbat. "Je to lepší, ale tímhle to dneska nekončí." pro sebe jsem se musel usmát. Po chvíli mě to hodně začalo nudit, tak jsem si vytáhl mou oblíbenou manga a začal si číst. Po hodině jsem se podíval na Zela a ten v klidu spal. Pro sebe jsem se usmál a pohladil ho po vlasech. Odložil jsem knihu a začal si prohlížet Zelovu tvářičku. Měli jste ho vidět. Byl roztomilejší než kdy dřív a já si pomyslel, že mám kurva velký štěstí, protože zbouchnout tohohle andílka je až nadlidský. 

"Můžu se tě zeptat, jak jste se dali dohromady?" zeptal se Ilwoo. "Klidně...Asi pět dní před tím, než jsme spolu začali chodit, přiznal se mi na dance Battle s Exo a Got7, že mě miluje. Měl jsem to lehký, protože jsem ho taky miloval, ale čekal jsem až do soboty, kdy byl ten Battle s Exo a VIXX. Přiznal jsem se a v tu noc jsme spolu i poprvé spali." usmál jsem se. "A ty jsi všeobecně na kluky nebo jsi se zamiloval jen do něj?" rozzářily se mu oči. "Ne ne, jen do něj. Kromě Zela se mi jiní kluci ani holky nelíbí." pohladil jsem Zela po tváři. "Vy jste tak roztomilý, až z toho brečím." a vážně brečel. Vytáhl si kapesník a hned si slzy setřel. "Tak to tak neprožívej." poplácal jsem ho po rameni. Věřte mi nebo ne, ale on začal brečet ještě víc. "Seš ty vůbec z naší rodiny?" zeptal jsem se ho zvědavě a slzy mu setřel. "No, když se nad tím tak zamyslím...myslím, že jo." řekl jistě. "No to bych ti taky radil." pevně jsem ho objal. "OMG, právě mě znova objal můj idol. To je-to je..." začal panikařit a potom omdlel. "Hej Ilwoo..si v pohodě?" nadzvedl jsem obočí. "Víš co se mi právě zdálo? Že si mě objal. No chápeš to?" vybuchl smíchy. Ty vole, zabijte někdo toho retarda vedle mě. Pomyslel jsem si. "Ty, Ilwoo? Je ti dobře?" zeptal jsem se ho zvědavě. "Řekl bych, že dostal úpal." řekl starostlivě JongUp. "HongBie, nechceš si ho vzít na starost ty?" zeptal jsem se roztomile. "Tohle ti v dětství pomohlo, ale teď ne. A navíc...i ty by jsi mohl mít nějakou zodpovědnost." řekl mi. "Ale já ji mám." bránil jsem se. "Fakt? A jakou?" zeptali se sborově HongBin, YoungJae, JongUp, YongGuk a HimChan. "Noo...Amm...Jo, musím se starat o Zela." Ty vole, DaeHyune, ty jsi takovej vůl. Pomyslel jsem si. "Až na to, že Zelovi bude za chvíli 19, tak výmluva dobrá." řekl YongGuk. "A navíc...Ilwoo k tobě vzhlíží a taky se chce stát zpěvákem. Takže ne." řekl mi HongBin. "A už jsem ti řekl, že tě strašně moc miluju?" zeptal jsem se ho. "Co já si pamatuju, tak si mě pořád posílal do prdele." řekl. Už jsem se nadechoval, ale víc už jsem říct nemohl. "Neprojde ti to, brouku." mrkl na mě. Věděl, že to nesnáším, když na mě HongBin mrká. Já trochu nafoukl tvářičky a nechal jsem to být. 



Tak tady je další díl. Omlouvám se, že je krátký a je o ničem, ale příští díl by mohl být trochu delší a mohlo by se tam toho stát víc. A taky bych byla ráda, kdyby jste si přečetli mojí novou story o BTS a Nu'est, která se jmenuje Bad love. Děkuji za pochopení. ;)

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat