Osprchoval jsem se a oblekl si na sebe boxerky a svoje džíny. Vrátil jsem se k Zelovi do pokoje a ten malej nebyl ani trošku unavenej. "Zlato, víš, že tohle nemám rád." Řekl Zelo a přišel ke mně blíž. "A co?" hrál jsem blbého. "Tak já ti to připomenu." Za boky si mě přitáhl co nejvíc k sobě. "Klidně." Svůdně jsem se na něj podíval a Zelo si mě stáhl do postele. Dal jsem mu ruce vedle hlavy i když stejně nebylo potřeba, ale člověk nikdy neví. Díval jsem se mu do očí a Zelo mi z čela odrhnul pramínek vlasů. Přitiskl jsem lehce své rty na ty plné Zelovi a začal jsem je vášnivě líbat. Zelo mi omotal ruce kolem pasu a odmítal mě pustit. Jeho ručičky sjížděli trochu níž. "Neposlušný koťátko." Řekl jsem tiše a ruce mu dal zpět k hlavě. "Hmm, už to tak bude." Pokrčil svůdně rameny. Já se usmál a znovu jsem ho políbil. Zelo mi omotal nohy kolem pasu a přitáhl si mě k sobě blíž. Ještě chvíli jsme se takhle líbali dokud jsme se toho oba nenabažili. "Zelo, za chvíli tu budou ostatní." Řekl jsem, když si sedl obkročmo na můj pas. "Tak tohle mi doma stokrát vynahradíš." Řekl vážně a slezl ze mě. "Klidně milionkrát." Usmál jsem se na něj a políbil ho. "Hmm, tak to bych si nechal líbit." Řekl zamyšleně. Zasmál jsem se a postavil se na nohy. Chtěl jsem jít do kuchyně, ale Zelo mě chytil za zápěstí. "Copak?" otočil jsem se k němu. "Ty víš dobře co." Řekl vážně a rozepl mi kalhoty, které stáhl trochu níž, aby mi byl vidět lem mých boxerek a pak mi je zase zapnul. "A není jedno, jestli mi je vidět lem trenek nebo ne?" zeptal jsem se nechápavě. "Je to sexy." Řekl Zelo a políbil mě. Pak udělal něco nečekanýho...ten prcek mi sáhl na zadek. On mi sáhl na MŮJ zadek bez dovolení. "Hmm, pevnej." Řekl Zelo a olízl si rty. "Ou, radši zdrhej, zlatíčko." Řekl jsem a rozběhl se za ním. Zelo začal utíkat a jako idioti jsme obíhali stůl. "Tak fajn...chvíli se zastavíme." Řekl Zelo. "Jo...hned po tom, co tě zabiju." Řekl jsem a znovu se rozběhl. Zelo mě najednou povalil na zem a vítězně se usmál. "Dae, ty bys dřív zabil sebe, než mě." Začal se smát. "Proč myslíš?" zeptal jsem se ho nechápavě. "Všude házíš huby." Řekl s úsměv. "Hele, to ne..." umlčel mě dlouhým polibkem. "Jak moc by vadilo, kdybych tě líbal níž?" svůdně se na mě usmál. "Kdybych řekl jo, tak bys to stejně udělal, takže nevadilo." Uchechtl jsem se a Zelo se znovu vítězně usmál. Začal mě líbat na krku a pomalu zacházel se rty níž. Zavřel jsem oči a vyžíval se v tom. Zelo mě líbal na bříšku a přidal k tomu jazyk. Tiše jsem zasténal a dal jsem si ruku přes pusu. Zelo jazykem sjížděl až k mému podbřišku a mě se to nějak nebezpečně zalíbilo. Najednou jsme uslyšeli zašramocení klíčů v zámku. Zelo rychle vstal a pak mi pomohl na nohy. "Ahoj, tak jak na tom jste?" zeptal se nás YongGuk. "Ahoj, jak bychom na to měli být?" zeptal jsem se nechápavě. "Vy jste ale zlobivý kluci." Řekl HimChan, když přišel do ložnice, ale nikdo se netvářil moc překvapeně. "Co? Vy jste o tom věděli?" poškrábal jsem se na zátylku. "Dae, to by věděl úplně každej. A vím, že i kdyby byl Zelo sebevíc nemocný, tak by jste spolu spali i tak." Zasmál se YongGuk. "No jo, to máš asi pravdu." Řekl jsem klidně a šel jsem si pro něco k jídlu. "Jé, díky." Řekl Zelo a vzal si ode mě jednu palačinku a dal mi pusu na tvář. Už jsem chtěl něco namítnout, jenže je to Zelo...co bychom od našeho maknae chtěli? "Kde je Sayuri, Jae, HongBin a JongUp?" Zeptal jsem se zvědavě. "Museli si něco zařídit." řekl HimChan a sedl si na pohovku naproti mě. "Vážně tu musíš chodit bez trika?" zeptal se Chan a pořád se díval na mojí hruď. "Promiň, ale pro Zela všechno." řekl jsem a políbil Zela, který nevěděl o co go. "Co?" podíval se na nás tázavě. "Ale nic, brouku." uchechtl jsem se. Zelo jen pokrčil rameny a dál si povídal s Ilwooem. "Dae, to ti nevadí, že si Zelo povídá s někým, kdo ti ho může přebrat?" zeptal se mě YongGuk. "Je to můj bratr. Ten by nic takovýho neudělal. A dost silně pochybuji, že by byl bisexuál." řekl jsem. "Náhodou, já jsem bisexuál. Ale víš to jen ty." pošeptal mi Ilwoo do ucha, aby ho nikdo neslyšel. Šel do kuchyně a já šel po chvíli za ním. "Děláš si ze mě srandu?" zeptal jsem se ho šokovaně. "Ne. Proč bych si dělal srandu zrovna z tebe?" zeptal se mě Ilwoo. "Nevím, ale...jen mi prosím řekni, že se Zelem neflirtuješ a nechceš mi ho přebrat, že ne?" málem jsem i klečel na kolenou. "Dae? Hrabe ti? Asi jo, protože ti ho nechci přebrat. Jo, zkouším se Zelem flirtovat, abych to pak mohl na někom vyzkoušet oficiálně, ale rozhodně nechci, abys byl pak nešťastný." řekl a objal mě. "Díky za upřímnost." také jsem ho objal. "Jo a mimochodem...tohle sis vydřel poctivě, nebo to jsou nějaký chemikálie?" sáhl mi na bříško. "To je jen moje práce. Taky bys to měl občas zkusit." usmál jsem se a svůdně na něj mrkl div, že se nesložil. Uchechtl jsem se a šel za Zelem. "Tak co?" zeptal se mě s tajemným úsměvem Zelo. "Div se nebo ne...ale moje gesta, který jsem používal v B.A.P ještě fungují." řekl jsem. "A neměly by snad?" uchechtl se a přitiskl si mě k sobě. Omotal jsem mu ruku kolem pasu a políbil jsem ho. Zelo udělal to samé a takhle jsme si ještě chvíli vyměňovali polibky.
ČTEŠ
Don't shout I love you ✔
FanfictionPříběh vypráví o slavné korejské skupině B.A.P. Zelo je vášnivě zamilovaný do Jung DaeHyuna, ale často se hádají. Jediný JongUp ví o tom, že Zelo miluje DaeHyuna a bude se mu snažit v jeho štěstí pomoct. Po nějaké době se však přistěhuje k nim do vi...