48. díl

157 16 0
                                    

"Kluci, teď mě jen tak napadlo...kdy to chcete nafotit?" zeptal se nás HimChan. "Ty jsi nějakej rozpálenej." uchechtl jsem se. "Baví mě to." nafoukl tvářičky. "Tak můžem klidně hned." pokrčil jsem rameny a tvářičky mu praskl. HimChan našpulil rtíky a se Zelem jsme se zasmáli. "Fajn." pokrčil HimChan rameny. "Jen...do čeho vás oblečem..." zamyslel se Chanie a táhl nás do pokoje. Otevřel naší skříň a začal se prohrabávat v oblečení. "Takže...tohle, tohle, tohle...to taky....a tohle....tohle a...to stačí." házel po nás kalhoty, trička, spodní prádlo a všechno nám to přistálo na hlavě. "HimChane, příště se dívej, kam to házíš volíčku malej." řekl jsem a sundal si moje trenky z hlavy. "Nemel a oblíkejte se." řekl a mezitím si připravil mobil. Oblékli jsme se a pak nás HimChan dal do nějaké pózy. Párkrát nás vyfotil a takhle to šlo do té doby, dokud jsme neskončili oba dva v posteli jen v trenkách. Po hodině jsme to zvládli a HimChan nám ty fotky ukazoval. Přeposlal nám je na naše mobily a my se zase oblékli, ale já musel mít jen spodky a kalhoty, které jsem musel mít stažené co nejníže to šlo. "Ty jsi vážně uchyl zlato." zasmál jsem se a trošku ho rozcuchal. Zelo hned nafoukl ty svoje dokonalé tvářičky. "Ale můj malej uchyl." zasmál jsem se a přitáhl si ho do obětí. Zelo se usmál a obětí mi opětoval. "Ale zase tak malej nejsem." řekl a našpulil rty. Já ho nečekaně políbil a Zelo se spokojeně usmál. Šli jsme za ostatními a Sayuri se zase někam vypařila s JungKookem. Se Zelem jsme si sedli vedle sebe a já hned vytáhl můj mobil. Začal jsem si prohlížet ty fotky a u jedné jsem se musel kousnout do spodního rtu. "Co tam máš, že se koušeš do rtu?" zeptal se mě Zelo. Jen jsem mu ukázal fotku a Zelo si mě přitáhl k sobě. Tu fotku jsem si nastavil jako tapetu a dál jsem si prohlížel ty fotky. Zelo nechápavě mlel hlavou  a hladil mě po paži. Po chvíli jsem schoval mobil do kapsy a začal jsem se nudit. Trochu jsem využil Zelovi blízkosti a začal jsem ho vášnivě líbat.Zelo se usmál do polibku a vnikl mi jazykem do úst. Tentokrát jsem to nenechal jen tak a vznikla z toho válka, kterou jsem vyhrával. "Ale notak kluci...na to máte ložnici." řekl zoufale YoungJae. "No...jak myslíš, ale pak si nestěžujte, že jsme byli až moc slyšet." zlomyslně jsem se na Zela usmál a odtáhl ho za ruku do pokoje. Zavřel jsem za sebou dveře a přitiskl ho ke zdi. Zelo zalapal po dechu a já si přivlastnil jeho rty. Jazykem jsem mu vnikl do úst a rukou mu sjel po bříšku až k jeho kalhotám. Rukou jsem mu pod ně zajel a Zelo tiše vzdychl. Zaklonil hlavu dozadu a já náš polibek prohloubil. Líbal jsem ho na krku a rukou jsem ho dráždil. Zelo tiše vzdychal, ale to mi jaksi nestačilo. "Chci tě slyšet víc." šeptl jsem a sundal mu kalhoty i s trenkami. Pomalu jsem ho položil na postel a nepřestával jsem ho líbat. Pomalu jsem mu jazykem vytvářel cestičky až k jeho chloubě, kterou jsem pojal do úst. Zelo zasténal a já začal docela rychle hýbat s hlavou. Zelo mi vjel svými šikovnými prsty do vlasů a lehce za ně zatahal. Pak si začal udávat tempo sám a krásně sténal. Hodně mě to rajcovalo. "Dae." zasténal a udělal se mi do pusy. Všechno jsem spolykal a pak se vrátil k jeho nejdokonalejším rtům. Zelo se na mě podíval a pak mě přetočil pod sebe. "Tak takhle by to nešlo." řekl a stáhl mi kalhoty. Já se kousl do spodního rtu a čekal jsem na to nejlepší. Pojal mou chloubu do úst a začal s hlavou pomalu hýbat. Já zavřel oči a vychutnával si to...nečekaně. Zelo tempo nezrychloval, ale spíš naopak. "Zelo." zaskučel jsem, když zpomaloval ještě víc. Trošku jsem i fňukal, protože tohle bylo týrání populární osoby. "Smůla." řekl a já se po docela dlouhé době udělal. Zelo mě přetočil na břicho a pomalu do mě pronikal. Nijak moc mě to nebolelo, ale pořád to bolelo. Vzdychl jsem a Zelo mi dal chvíli prostor a pak začal docela bolestivě přirážet. Skučel jsem bolestí a Zelo zrychloval tempo na maximum. Nečekal bych, že to někdy řeknu, ale...už začíná být pomalu lepší jak já. "Kurva...shit." zasténal jsem tak hlasitě, že to museli slyšet i vedle. "Fuck." vzdychl Zelo. Naposledy přirazil a oba jsme se udělali. Zelo se svalil vedle mě a oba jsme dost rychle dýchali. "Tak co?" zeptal se nejistě. "Bolelo to, ale...bylo to nejlepší." usmál jsem se a políbil ho. "Promiň a děkuju." polibek mi oplatil.  

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat