49. díl

211 18 4
                                    

Probudil jsem se kolem půl jedné ráno. "Blbá Amerika, blbá Korea, blbá Čína, blbý Japonsko a blbá Asie." řekl jsem, když jsem zjistil čas. Na všechno jsem chtěl nadávat...teda až na jedno. Zelo krásně spinkal, tak jsem si ho přitiskl víc k sobě jako mého medvídka. Políbil jsem ho na čelo a hned jsem zase usnul. 

"Lásko, vstávej. Bude už jedenáct." řekl někdo velice jemným hlasem. Jen jsem něco nespokojeného zamumlal a stáhl si ho k sobě. Otočil jsem se na bok a tiskl jsem Zela k sobě. "Zlato, nemůžeš se celej den válet v posteli." řekl mi. "Pšš." řekl jsem mu a ukazováčkem jsem mu přejel po rtech. "Nech toho nebo tě tu osobně vysvleču do naha a vystrčím tě před barák." řekl výhružně. Já okamžitě otevřel oči a sedl si. "Huráá." vydechl Zelo a svalil se na postel. "Hele, tak mě říkáš, abych stával a ty se tu rozvaluješ sám." nafoukl jsem tváře. Zelo se jen zlomyslně usmál a za triko si mě přitáhl k sobě. "Tak se můžeš rozvalovat se mnou." řekl tiše a začal mě líbat. Jeho ruce sklouzly z mích boků na můj zadek, ale nebyl bych to já, kdybych to nechal jen tak. Ruce jsem mu spojil jednou rukou nad hlavou a vášnivě jsme se líbali. Tou volnou rukou jsem si dělal cestu od Zelovi hrudi až po lem kalhot. Rukou jsem mu přejel po rozkroku a Zelo párkrát vzdychl. Ale znáte mě. Po chvíli jsem toho nechal a naposledy ho políbil. "Měli bychom jít." řekl jsem a stoupl si. Zelo jen zoufale zaskučel a já ho za ruku táhl dolů. Kluci byli už víceméně vzhůru, ale taky v polospánku. Nechápal jsem, jak to ten kluk dělá, že má energie vždycky dost. "Ahoj." zívl YongGuk. HimChan měl pod hlavou misku s vločkami a mlíkem a hlavu měl podepřenou rukou. Ruka mu sklouzla a HimChanův obličej skončil v jeho snídani. S kluky jsme se začali hned smát a vyfotili jsme si to. Po chvíli, když Chan nijak nereagoval, tak mu YongGuk vyndal hlavu z misky a otřel mu jí utěrkami. "Co ste pro Boha dělali?" zeptal jsem se nechápavě. "Já? Já se díval na telku a tenhle....se dal dohromady s Ilwooem." řekl YongGuk. "No bezva." řekl jsem bez jakéhokoliv náznaku radosti. "Vždyť mohlo být i hůř." řekl Zelo a letmo mě políbil. "Ahoj všichni." řekl YoungJae a šel k lednici. "Ahoj." řekli jsme mu sborově. "Co HimChan dělal?" zeptal se nechápavě YoungJae. YongGuk prsty naznačil, že to s Ilwooem dělali. "S Ilwooem?" zeptal se nechápavě. "A s kým jiným asi." řekl YongGuk. "Ou, chudák kluk." řekl a ušklíbl se. Já šel do kuchyně za Jaem a společně jsme bílili lednici. "A co vy dva?" zeptal se mě YoungJae. "Já a Zelo? Nic." pokrčil jsem rameny. "Počkat... Chceš mi říct, že VY DVA jste včera nic nedělali?" zeptal se mě šokovaně. "Jaei, my byli rádi, že jsme se vůbec dostali domů...ale dneska jsme se trochu líbali." řekl jsem mu, mezitím co jsem jedl zmrzlinu. "A to je všechno?" zeptal se zvědavě. "Jo." pokrčil jsem rameny. "Hele, kdo pak jako zase chodit na nákup, vy volíci moji." založil si ruce na hrudi YongGuk. "Ty." konstatovali jsme s Jaem. "No jasně, že jo? Všechno sežerete, ale leader vám bude chodit nakupovat. Na to jsem vám dobrej, že jo?" s Jaem jsme pokývali s úsměvem hlavou a hned se rozběhli pryč. "Vy hajzlíci, pojďte sem." řekl YongGuk a běžel za námi. S Jaem jsme se schovali za gaučem a YongGuk běhal po bytě. "Gukkie, Jae si klidně zabí, ale DaeHyunieho mi prosím tě nech v celku. Děkuji pěkně." řekl mu Zelo. "A může přijít o to nic co má dole?" zeptal se ho a já byl rudej vzteky a Jae se mi chichotal. "To vůbec ne! Právě, že to dole je nejzajímavější část a nemá ho zas tak malýho. Troufal bych si i říct, že ho má většího než ty." vyplázl na něj jazyk. "Nemusíte tu rozebírat mojí dýlku, díky." houkl jsem na ně. "A navíc jsi mě ještě nikdy nahýho neviděl." bránil se Gukkie. "Víš...Když ti bylo deset tak jo." řekl Zelo. "Máš ty to zapotřebí Gukkie. Nemáš. Kde bys asi pak hledal novýho maknae a přítele pro DaeHyuna?" říkal si pro sebe. "Hele, tak to bylo hnusný." řekli jsme se Zelem. "Ne, nemám to zapotřebí." řekl s úsměvem a šel si sednout k telce. Já se vrátil k MOJÍ ledničce a vzal jsem si kýbl zmrzliny a šel si sednout na gauč. "Co budeme dneska dělat? Vypadá to, že asi bude pršet." zeptal se nás YoungJae. "Nepůjdeme ven?" zeptal jsem se Zela. "Jo. S tebou kamkoliv." řekl a sedl si vedle mě. "A můžeme jít s váma?" zeptal se nás YongGuk. "Hele, nic proti, ale nechcu mít na krku ještě čtyři další děti." řekl jsem jim. "Haha, nechtěj mě rozesmát. Pokud já vím, tak jsem nejstarší." zasmál se Gukkie. "A nejblbější." dodal jsem. "Kurva DaeHyune, neser mě, povídám ti neser mě." řekl a trošku si odsedl, aby po mě nevystartoval hned. Vyplázl jsem na něj jazyk a dál si jedl MOJÍ čokoládovou zmrzlinu. "Dej mi taky, pls." řekl mi Zelo. "Jo neboj." usmál jsem se. Nabral jsem na lžíci zmrzlinu a strčil mu jí do pusy. "Pane Bože. Ta je výborná." vyjekl Zelo. "Tak to zabolelo." řekl jsem a chytil se na místě, kde mám srdce. "No jo, ty jsi lepší." řekl a políbil mě. "No proto." řekl jsem a dal mu znovu trochu zmrzliny. "Jen taková menší otázka...jak chutná Daeovo sperma?" zeptal se Zela YongGuk. "Je to...takový hořký i sladký." pokrčil rameny. "Hele, nemusel by ses zajímat zrovna o tohle." řekl jsem YongGukovi. "Ale jo, musel. Musím bejt připravenej na všechno." řekl mi. Pár lidí se dokopalo z postele za námi. "Ahoj." řekl Ilwoo s kruhy pod očima, bílý jak stěna a blbě chodil. "Ahoj." řekli jsme mu a šel za HimChanem. "Nespi." naklonil se k němu, ale to už pomalu usínal sám. 

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat