70. díl

122 17 4
                                    

Pomalu jsem se probouzel. Rukou jsem se snažil nahmatat DaeHyuna, ale vedle mě nebyl nikdo. Otevřel jsem oči a pomalu se posadil. Nebudu lhát...zadek mě bolel docela dost. Oblékl jsem si jen kalhoty a otevřel jsem dveře od pokoje. Hned jsem uviděl krásné rudé květy růží. Usmál jsem se a šel tou rudou cestičkou. Na schodech bylo po každé straně pár svíček. Můj úsměv se zvětšil a já pokračoval. Vedlo to až do obývacího pokoje. Pak jsem ucítil něčí ruce na mých bocích. "Vše nejlepší." pošeptal mi Dae do ucha a políbil mě na krk. Já se s úsměvem otočil čelem k němu. "Tys nezapoměl..." řekl jsem překvapeně. "Jak bych mohl zapomenout na svého manžela?" usmál se Dae a dal mi rudou růži. "Snažil jsem se vybrat tu nejkrásnější růži, ale...když se na tebe podívám...tvé kráse se nic nevyrovná." řekl Dae a pohladil mě lehce po tváři. "Hrozně tě miluju." řekl jsem a lehce ho políbil. "Já tebe víc." řekl Dae a polibek mi oplatil. "A my nic?" ozvalo se za námi. Já se otočil a tam stáli kluci a Sabi se Sayuri. "Kluci..." řekl jsem překvapeně. "No...to ani neobejmeš svého leadera...?" zasmál se YongGuk. "Obejmu." usmál jsem se a objal ho. "Ahoj." řekl a hladil mě po zádech. "Ahoj." usmál jsem se. "Musíme ti něco ukázat." řekl Dae a JongUp mi zakryl oči. Pomalu jsme šli někam a já netušil kam. "Všechno nejlepší." řekli nadšeně a JongUp mi sundal ruce z očí. Před sebou jsem viděl červené ferrari. "T-to n-není moje, ž-že ne." zakoktal jsem se. "Jasně, že je." zasmál se HimChan a Jae mi podával klíčky. "K-kluci t-to...nemůžu si ho nechat. Je to...vážně nádherný auto, ale...nemůžu to přijmout." řekl jsem. "Ne, ty totiž musíš." řekl JongUp. "A-le..."
"Žádný ale...je tvoje." řekl HongBin vážně. "Kluci...proč mi to děláte..?" řekl jsem zoufale a převzal si klíčky. "Umíš řídit? Umíš, tak mlč a koukej ho vyzkoušet." řekl rázně YongGuk. Opatrně jsem otevřel dveře a nastoupil si. Strčil jsem klíčky do zapalování a...ten zvuk se nedal popsat. Prostě luxus. Kousek jsem se projel a...lepší auto snad ani neznám. "Tak..?" zeptal se mě nadšeně YpngGuk. "Asi jsem se zamiloval." řekl jsem a pohlédl na to auto. "Taky aby ne. Vybíral ho Dae a my se složili. Nebylo až tak drahý." řekl YongGuk a Dae mu dal pohlavek. "Páni...moc vam děkuju. Je vážně boží." řekl jsem. "Není za co." zasmál se Jae. Pak jsme šlo zase zpět dovnitř. "Ale...příště bych chtěl něco levnějšího, jo." řekl jsem. "Takže...porsche?" zeptal se HimChan. "Ne. Spíš mobil nebo něco ještě levnějšího, okey?" řekl jsem. "A já ti k vánocům chtěl koupit maserati..." řekl HimChan. "Ne, jen to ne." řekl jsem a praštil se dlaní do čela. "A co takhle mercedes?" zeptal se Up. "A co takhle rovnou lamborghini..?" řekl jsem. "No...to mě nenapadlo." zamyslel se HimChan. "Agghr....žádný auta jasný. Ja mám rád tamto." ukázal jsem rukou za sebe. "No...aspoň něco." řekl YongGuk. "Nechcete změnit téma?" zeptal se Ilwoo. "Um...ne." řekl HimChan a ušklíbl se na něj. "Toho budeš litovat." zavraždil ho Ilwoo pohledem. "Hm...sladký." řekl HimChan a chudák Ilwoo měl teď jeho jazyk v krku. "HimChane..." napomenul ho Gukkie. "No jo." řekl HimChan a pustil ho. "Jo a...zanedlouho máme ten comeback, takže...teď musíme makat jako nikdy. Jasný?" řekl YongGuk. "A...Sayuri jsme přibrali jako naši tanečnici." dodal. "Fajn." usmál jsem se. "Každý den kromě víkendu v sedm ráno ve společnosti a...práce nám končí v pět. A...14. máme interview pro....nějaký ten časopis, ale to bychom se vám ještě ozvali." řekl Guk. "Ale...není toho přecijen nějak moc..." zamyslel jsem se. "Víš...za měaíc se vracíme na stage, takže...myslím, že víš co to znamená." řekl mi Chan. "Hm...jo. Bohužel." řekl jsem. "Že jsem se raději nestal tím fotbalistou..." povzdychl jsem si. "Ale...byla by to škoda. Vždyť máš talent." řekla Sabi. "Občas až moc velkej." zavrčel Jae. "Hm...můžem si dát battle znovu." zasmál jsem se. "To víš že jo...a zase to projedu ne?" řekl Jae. "Nemusíš závidět, že jsem prostě nejlepší." řekl jsem. "Nechtěj mě rozesmát." řekl JongUp. "Náhodou..." řekl Chan a zamyslel se. "Děkuju. Aspoň někdo mě miluje." řekl jsem.

"Uff...konečně odešli." řekl Dae vyčerpaně a opřel se zády o dveře. "Asi tak." řekl jsem. "Ale...ještě to dneska není všechno." tajemně se na mě usmál a přišel ke mě blíž. Lehce mě políbil na rty a pak na krk. "Dae...dneska ne, prosím. Jsem unavený." řekl jsem. "Tak dobře." pohladil mě po tváři a dlouze mě políbil.

Když mi ráno uazvobil budík, ani jsem nebyl unavený. "Zelo...kolik je?" probudil se Dae. "Šest." řekl jsem a zamířil do koupelny. Oblékl jsem se a upravil. "Můžeš." řekl jsem nedočkavému DaeHyunovi a vášnivě ho políbil. Dae mě natiskl na zeď a jazykem se mi prodral skrz moje zuby do pusy. "Prosím...příjdeme pozdě." řekl jsem mu. "Umm...jen mi věř." skousl si spodní ret a sundal mi tričko. Pomalu sjížděl od krku níž a lehce mi stáhl kalhoty. Chvíli mě dráždil jen jazykem, ale pak si můj úd vzal do pusy až po kořen. Lehce jsem vzdychl a Dae hýbal s hlavou docela rychle, protože bychom to jinak asi vážně nestihli. Pak přidal na své maximum a já se mu se zasténáním udělal do pusy. Dae spolkl jen něco a hned mě začal hladově líbat. Sperma mi trochu teklo i po bradě, ale to mi nijak nevadilo. "Sladký." řekl Dae a skousl si spodní ret. Natáhl mi kalhoty a já si vzal tričko. Dae mě ještě pleskl přes zadek a stikl ho. Já přivřel oči a vydechl jsem horký vzduch. "Přijdeme pozdě." řekl Dae. "Nebo taky ne." řekl jsem a popadl klíčky od mého nového auta. Rychle jsme vyjeli a byli jsme tam do deseti minut. "Jdete o dvě vteřiny pozdě." řekl nám manazér. "Ale no tak...jen dvě vteřiny. To nás za to jako potrestáš?" zeptal se Dae nechápavě. "Jo. Deset kliků." řekl nám a my tak museli udělat. "Ayo kluci. Můžem začít?" řekl YongGuk. "Ayo...můžem." řekl jsem. Začali jsme tancovat na naše různé písničky a po pár hodinách jsme měli zkoušku zpěvu.


Ayo lidičky ;)
Další díl je na světě
Tímhle dílem bych hlavně chtěla popřát Zelovi k jeho devatenáctým narozeninám ;)
A...to bude asi vše. Tenhle díl je...tak nějak o ničem, ale v příštích dílech to bude o něco zajímavější ;)
Saranghae :***

Don't shout  I love you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat