BÖLÜM - 8

28 2 0
                                    

O minik kalbine, koskocaman duyguları nasıl sığdırabildin?
Böyle güzel, temiz tertemiz sevmeyi nasıl becerdin ?
En temiz duygularla yaşamayı, insanların kirli oyunlarından saklanmayı kendine nasıl alıştırdın!
Bilinene göre insan kalbi çok naif ve alıngandır. Çabucak kandırılır, kırılır ve incilir.
Sen o kalbi bu kadar sağlam tutacak ne kullandın, hani bizede söyle çünkü bizim kalbimiz senin ki kadar güçlü değil, kırılmaya çok münasip kiminin oyuncağı, kimininse dokumaya dahi kıyamadığı bir kalbi taşıyoruz.
Çoğu zaman kırıldığını gizleyemem.
- evet kırılmaya çok münasip olduğunu söyledim.
Hani bazen bir çiçeğe benzetiyorum kalbi, yaprağını döktürmemek için, günü gününe su verip zararlı otlardan sakınıyorsun bu çiçeği, böyle yeşersin de yeşeren yarağını seveceğim derdine giriyorsun. Bir dalının dahi kırılmasına izin vermiyorsun sakınıyorsun herkesten kirli gözlerden zararlı her türlü bitkiden.
Kalpten pek bir farkı yok dimi?
Kalbede özen gösterirsen, kırılmasından sakınırsan, mani olursan kirli oyunlardan, kirli insanların kirli oyunundan.
Oda günü gününe senin için atar, günü gününe sen için çarpar.
Hani yeşeren yaprağı olmasada, başını üstüne koyduğunda, sana söylecek pek çok şiiri, söyleyecek pek çok şarkısı var sana, çarptığı her sesi iyi dinle, iyi özümle çünkü onun her çarpışında seni anlatacak sana; şiirlerde, şarkılarda, güzel sözlerde ve daha bunun gibi bir sürü manide.
Dünyada bulunabilecek en hassas şey nedir diye sorarsanız?
-bence dünyada bulunacak en hassas şey kalp.
Ama, dünyadaki en güçlü şey nedir diyede sorarsanız eğer ki?
-bence dünyadaki en güçlü şeyde kalptir...
Neden, neden mi?
Çünkü hem hassas olması bir yana, hassas olduğu kadarda güçlüdür bu kalp.
Ne kadar kırılırsa kırılsın, yıpranırsa yıpransın, ne kadar incilirse incilsin, atmaya devam ediyor her zaman, bedeni ayakta tutuyor silkeliyor, az da olsa kendine getiriyor bedeni.
Kalbi anlatacak sözlerim çok aslında ama hani bu sözlerimde en güzel şekilde şöyle anlatabilirim.
Ben sana bir çiçek uzatım, uzatığım çiçeği:
-kirli ellerden
-zararlı insanlardan
-ona zarar verecek herhangi bir şeyden
Sakındığın zaman bilki hiç solmayacak yaprakları senin için...

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin