Sizin de bir geminiz var mıydı?
Uzunca, uzun bir yolculuğa çıkmak istediniz mi hiç?
Kimsenin olmadığı sessizlikle oldu, insanlardan, sinirden, yalanlardan ve güvensizliği barındıran bu hayattan uzaklaşma fikri sizede cazip edici gelmiyor mu hani?..
Huzuru olmayan bu yerleri, fırtınalı gecelere değiştirim.
En azından fırtınadan sağ salim çıkarsam eğer, güneşin bana güldüğü bir yerde rahat nefes alacağımın bilincinde olurum.
Hayatta aslında bana fırtınalı bir gece gibi davranıyor, kuzeyden esen rüzgarlar gibi beni bir sağa bir sola vurmaya çalışırken, yelkenlerimin suyla bezenmiş halleriyle denizle boğşuyorum, bu figüran denizse hayattın karşımıza vurdukları mı desem ?
Ya da hayatın bize karşı çıkardığı bir kaç engel mi desem bilemedim.
Ama fırtınanın koptuğu yerde olsa her kopan fırtınadan en güçlü şekilde çıkmasını da bilirim ben.
Hayat beni ne kadar sağdan sola, vurmaya meğili olsa da buna karşı hep en güçlü halimle cevap vermek istiyorum.
Ne kadar tükenmiş, bitkin ve ruhsal yorgunluğum olsa da bunların üstesinden de gelmek için çabasarf ediyorum.
Ben bir geminin kaptanı olamasam da, yaşadığım hayattın bana kakaladığı geminin kaptanıyım.
Geçen her bir günüm de ayrı bir fırtınayla boğuşuyorum.
Günün birinde kakalanan gemime kuzeyden bir rüzgar esecekte, o gemimle beraber sulların derinliklerinde bir yerde olacağım kanısındayım.
Bir gün hayatın bana verdiği gemiyi yelkenleriyle beraber denizin derinliklerine gömüp, hayattan bağımsız gemimle beraber uzunca bir yolculuğa çıkıp, mutluğun, huzurun ve en önemlisi rahat bir nefesin olduğu bir yeri bulacağıma inanıyorum.
Güzel hayaller, hep uzak yerlerde olurlar...