Seni dualarım da sakladım, seni güzel olabilecek her şeyden daha güzel olan, en saf niyetleri barındıran, kötülükten ve kötü düşüncelerden uzakta olan o dualarım da sakladım. Sen ki o en güzel konuma koyabileceğim kıymetlimsin.
Sen çok özelsin, naifsin , kırılgansın hani benim için gözle görülmeyen güzellikleri betimleyen meleklerden farksızsın. Sen o güzel gülüşlerinin için de koskoca bir dünyayı saklayan gizli bir meleksin. Hele ki gülüşünlerinin arasında karışan gözlerine lafım bile yok. Gözlerinin için de her şey barınıyor zaten. İçinde, koskoca bir dünya var. İçinde, saf bakan duygular var. İçinde, yeşeren papatyalar var...
Ben seni bu koskocaya dünyaya sığdıramadım ama iki avucumun için de olan saf, temiz ve güzel niyetlerin içindeki dualarımın içinde sakladım.
Kimse gibi kirli duygular ya da kirletilmiş duygularla sevmedim seni. Ben seni önce Rabbimin rızası sonra da senin dualarım da bulunabilecek kadar temiz olan kalbin için seviyorum..
Seni için de nefes solduğum dünyaya sığdıramadığıma bakma. Ben seni içim de kavrulan duygularım da, düşüncelerim de, gülüşlerim de ve hayallerimin en güzel köşesine sığdırdım emin olabilirsin ki olacağın en güzel yerlerden birindesin. Sen koskoca dünyadan daha geniş olan düşlerimin, hayallerimin dünyasında barındırıyorum. Merak etme içinde oldun dünya da solan çiçekler, kırılan kalpler, parlamayan yıldızlar, sönük kalmış bir güneş yok.
Görmediğin ve hiç göremeyeceğin güzellikte bir güneş ve güneş batımı.
Ve hiç görmedin güzellikte parlayan yıldızları barındırıyor hayallerimin içindeki dünyam da ve bunca güzellik için de seni barındırıyor hayal dünyam ve belki de hayal dünyamı bu kadar güzel kılan şey de için de seni sonsuza kadar yaşacak olarak tutmasıydı..
Ben seni hayal dünyamın için de sonsuza kadar yaşatmaya ve sevmeye hazır tuttum kendimi ve bu yüzden seni dualarımın için de sakladım..