BÖLÜM - 19

18 1 0
                                    

Yüksekte epey bir yüksekte bir ağaç düşle ve o ağacın epey bir yükseğinde'de bir dalı.
O dalda ise yanyana iki kuş, hani o iki kuşun birbirine olan güzel söylemlerinden mi bahsedip gülümseteyim yoksa oradaki dalın ve huzur barındıran yanlızlığından mı gülümseteyim bilemedim.
Bazen insan bir ağacın bir dalı olmak istiyor, hani o dalda iki kuşun birbine olan aşk dolu sözlerinin huzuruna kapılıp her şeyden uzakta ve en yüksekte bulunmak gibi bir ayrıcalığa sahip olmayı istiyor insan.
Yüksekte olmak bazılarına yanlızlık gibi geliyor da olabilir tabikide arada bir yanlızlığı da yaşıyordur elbette, ama size bir sorum olacak?
Neden bu kadar çok korkuyorsunuz yanlızlıktan?
Hani sizde biliyorsunuz, günün birinde üstünüzdeki bedeninizde toprakla bir olacak.
O zaman sizde o mezarda yanlız başınıza olacaksınız.
Hani bu kadar korkulucak ne var bu yanlızlıkta, bana sorarsanız yanlızlık nedir diye?
-yanlızlık, insanın kendini arayışını bulduğu yer.
-yanlızlık, insanın az da olsa kendini dinlendirdiği yer.
-yanlızlık, insanı az da olsa insan yapan yer.
O yüzden hiç bir zaman yanlızlıktan korkmayın, aksine yanlızlığı da sevin ama çok fazla da sevmeyin.
Bir süre sonra o yanlızlıktan kopup, yükseklerde bir yerde bir ağaç dalı olmayı düşleyin.
Temiz bir ağacın, yükseklerde bir yerdeki dalı olmayı da az düşünün.
İnanın ki kirli hayatı yaşamaktansa, temiz bir ağacın, yükseklerdeki bir dalı olmayı kendime yeğlerim.
İnsan olarak doğmuş olsam da, bazen keşke bir ağaç dalı olsaydım derdim kendime, kendime eşlik eden iki çift ve o iki çiftin birbirine olan güzel sözleri.
Eğer ki bir gün size bir dilek hakkı verilipte size ne dilerseniz dediklerin de, bir ağaç dalı olmayı diliyorum sözünü kullanmaktan hiç bir zaman çekinmeyin.
Belkide kirli bir dünya'ya göre çok temizdik ama zamanla beraber kirlendik.
Keşke o ağacın bir dalı olmayı hak etmiş olsaydık...

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin