BÖLÜM - 35

17 1 0
                                    

Her bir insanın bir bakışı olur, bazı insanların ise öyle bir bakışı olur ki karşıdaki kişiyi yaşarken öldürür. Hani bazı insanların da öyle bir bakışı olur ki, seni tekrardan hayatta bağlar.
Biri vardı, beni yaşamımın en zor zamanında bir bakışıyla beni hayatta sevdiren. Bir gülüşüyle beni yeniden ayağa kaldıran, biri vardı sözleri olmadan bakışlarıyla çok şey anlatan.
Biri vardı hayatımın en zor anında bakışlarını aklımın ucuna getirdiğim. Ağlamatan morarmış gözlerimin, gözyaşı çukurunu kurtan biri vardı. Manasızca ağlayışlarımı yarı da bıraktıran, sebepsizce yüzümde gülmseler, tebessümler oluşturan biri vardı.
Dünyadan ayrı bir dünyam vardı benim, için de hep kışı yaşıyordum ben, biri vardı öyle bir bakışı vardı ki üstüme çulanan lapa lapa karları etiren bir bakışı vardı bana, kışın ortasında dünyamı bahara döndüren biri vardı hayatım da.
Şimdi ise 5 yıldır dünyamı karlar kaplamış, üstüme çulanan karları eritecek bakışlar kalmamış, kışımı ilkbahara çevirecek kimseler de kalmamış.
Kışın ortasın da bana bıraktığı çiçeğin üzerindeki karları siliyorum, karla kaplanmış ellerimle.
Suluyorum günden güne yaprakları kurmasın diye.
Baksana kaç zamandır güneş bile küsmüş dünyama, ne gündüzüm de yaşıyorum günümü, ne de gecem de sarılabiliyorum sarılamadığım dert ortağıma, ayıma.
Hasret kalmış bedenim, teninden uzaktaki yaşamın da.
Hasret kalmış gözlerim, kışımı ilkbahara çeviren bakışlarına.
Hasret kalmış bedenim, bedenime sindirdiğin kokuna.
Uzun bir süre ayrı kalmış bedenim her birinden, uzun bir süre hasret çekmiş bedenim alıştıklarına.
Uzunca dalmış gözlerim, gözlerinden uzaklara.
Belkii de şimdi sen başka dünya da, bense başka dünya da soluyoruzdur nefeslerimizi.
Birbirimizden uzakta, birbirimize özlemle izliyorsundur bizi.
Özlemim kusrağımda dolduğu anda, gözlerim yükselecek göğe.
Haykırışlarımın manasının olmadığını bile bile dolanacak tüm haykırışları dilimin ucun da ve tekrardan gelecek bakışların aklıma, susacak dilim, susacak hisslerim.
Doğacak kışın ortasın da yazı bekleten güneşim.
Yeşerecek yineden bütün umutlarım...

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin