BÖLÜM - 16

21 1 0
                                    

Hayatın karşımıza hep bir ikinci şansla beraber çıktığını söylerlerdi bize, bizde saf gibi hep o ikinci şansın yüzümüzde tebbesüm oluşturacağını zannederdik. Ama nerden bilecektik ki gelen ikinci şansın birinciydi aratacağını, ardından gelen her bir şansın ötekinden pek bir farkının olmadığını nerden bilecektik.
İnsan oğlu hatta yapmaya çok münasiptir.
Hatta yapmak kötü bir şey de değildir elbette insan hatta yaptıkça hattalarından ders çıkarır, yürüdüğü yoldaki engellere daha dikkatli olur, önüne gelen her bir çukur için önlem alır.
Hayatınada daha özenli olur, içne alacağı kişileri özenle seçer arar, bazen kendi aramasada onlar illaki karşısına çıkar, her insanın hayatında iyiki var dediği birileri vardır elbette, hayatta elde olanı elde tutmak bir yana, hayatınızı yeşillendirecek yeniliklerede gözkapamayı bırakmanız gerekir.
Bir insanın beş parmağının da beşi aynı değildir dimi?
Hayatınızdaki yeniliklere el açın, size hakta veririm.
Zamanında hayatımızı yeşillendirsin, hayatımızda güzel bir bahçemiz olsun diye aldığmız insanların bahçemizi zehir edişini canlı canlı izledim diyişinizide anlarım.
Ama dünyada yaşanılacak, üstüne nefes alınacak pek çok şey var, sizide çok iyi anlıyorum nefeslerinizin kesildiği bir yerde nefes alma kelimesi size çok manasız gelecek farkındayım.
Ama siz bu hayatta karşı, kendi farklarınızla cevap verin, hayat sizi ne kadar üzmeye çalışsada yerden yere vursada hep en güçlü olduğunuzu gösterin.
Sizi ne hayatın yıkmasına izin verin, nede o yüzünüzün güzeliğindeki, kalbinize akan güzelliklerin kesilmesine izin verin.
Çünkü sizin yüzünüzdeki güzellik, tamamen kalbinizden geliyor. Siz çok saf çok narin insanlarsınız, kırılmaya, üzülmeye ve en önemlisi umut beslemeye çok münasipsiniz.
Sizi kimsenin kırmasına umutlarınızın kırılmasına ve en önemlisi o güzel kalbinizin başkası tarafından binlerce parça olmasına izin vermeyin sakın.
Hayatta biri sizi bırakmak istiyorsa, size burdan söylemek istiyorum, kapıyı açın ve kapı dışarı doğru onu itin.
Gitmesine izin verin falanda demiyorum, açın kapıyı ve kapı dışarı itin.
Sizin o güzel kalbinizi, temiz ve saf niyetli sevginizi hak etmeyenler için o güzel yüreğinizi hırpalamayın, siz kalbi güzel saf insanlarsınız.
"Kimsenin sizi kırmasıma izin vermeyin."

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin