BÖLÜM - 24

27 1 0
                                    

Anlamsız duygular içindeyim, nasıl olduğumu inan ki bende bilmiyorum.
Ne doğru dürüst üzgün olabiliyorum, nede doğru düzgün mutlu olabiliyorum.
Hani sorarsan nasılsın diye?..
İyi değilim ama kötü de değilim.
Hevesim kursağımda kalmış gibi, ama öylede değil.
Çok garip bir ruh halindeyim, sabit bir duygu için olmayı istiyorum aslında, üzgün olacaksam eğer, bir günüm evvelsi günün tutarsızlığından hiç bir zaman etkilenmemeli.
Doğru dürüst yapamadığım şeyler var mesela?
Doğru düzgün unutamıyorum mesela, elimi kaleme sevdirdim bir kere, dökülecek artık o kelimeler.
Yazılacak o artık yazılması beklenmeyen şiirler, sözler, maniler...
Hani biz yeni baştan sevdik, sadece sevdik.
Tabiki hiç bir zaman karşılığı olmasa olmaz diyemedik.
Karşılıksız bir şekilde sevdik, hani bu ne kadar bize az çok acı çektirsede.
Tutarsızlıklarımız arasında bir yerde, tek tutarlı şeydi karşılıksız sevgimiz.
Hani çektiğimiz acılarından'da bir anlam çıkarmaya çalıştık, böyle oldu demek ki böyle olması gerekiyordu.
Sevmedi, demek ki sevmesi gerekmiyordu.
Yakın olmayı denemedi, demek ki yakınlığı hiç bir zaman istemedi...
Gibi türlü türlü bunaltan sorular ve insan ara sıra bu bunaltıcı sorulara dahi kendi cevap üretmeye başlıyor, ister istemez cevapsız sorular cevap ararken, cevapları kendi başınada çıkarabileceğinin farkına varıyor.
Elinizde bir saksı bitki olduğunu farz edin, bitkiye her türlü destekte bulunun, suyunu eksitmeyin, güneşini hep en güzel erişebileceği yere koyun, günü güne şarkılar söyleyin ama o bitki eğer açacağı yoksa bunları günü gününe yapsanız da o bitki açmaz.
Kendinizi açmayacak olan bir bitki için bu kadar harap etmeyin, açmasını ne kadar isterseniz isteyin, açacağı yoksa o bitki hiç bir zaman açmaz.
Yeni bir saksı alın ve saksınıza yeni bir bitki koyun, o yeni bitki içinde çaba sarf edin, aynı şeyleri uygulayın, bakarsınız yeni bitki size açmayı deneyecektir.
Belkide ilk istediğiniz bitki gibi olamasada, sizin için en güzel bitki o olacak.
Bir bitki size filizlenmedi diye hayatta küsmektense, yeni bir saksıda yeni bir bitkiye kucak açın...

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin