Geçti üstümden yorgunluğunu eksitmeyen bir temmuz ayı, içimde bıraktı bir gram hüzünü.
Sevnçten mahrum kalmış iki çift gözü, yine geldi geçti bir temmuz ayı daha ömrümden.
Geçen diğer temmuzlardan daha bir farklıydı bu temmuz ayı, hüzünü, duyguları, gözyaşları farklıydı bu temmuz ayının.
Sanki hiç yaşanmamış duyguları barındırdı içinde bu temmuz ayı.
Yazı güzel kılan güneşi de farklıydı, yeşeren ağaçların yaprakları da farklıydı.
Hüzünü taşıyan bedenin, hissettiği duygular ise çok farklıydı.
Yaz yağmuru derler ya ona bile hasret bıraktı bu temmuzun hüzününü barından ayında.
Pekte ağır bir yükü, yükledi bu bir deri bir kemik kalmış bedene.
Temmuzunda aratırdı bahçelerde papatyaları, gözleri hasret kalmıştı yaprağından kopmuş bir papatya yaprağına.
Özletirdi kendisine seviyor, sevmiyor yapraklarını kopartırmayı.
Yazın tam ortasındaydı, belli belirsiz duyguların kabardığı ukte.
Yerli yersiz sözlerin bir araya gelmesinin tam da zamanıydı aradan geçen bir temmuz aynının ortasında.
En çokta hüzünü barındıran bu ayın, solmuş çiçeklerini saklardı içinde.
Yaprağından kopmuş, kitap arasında saklanan papatya yapraklarını saklardı içinde yine hüzünü barındıran bir temmuz ayının ortasında.
En güzel çiçeklerin, hisslerin ve özlemin bir araya geldiği en naif zamandı temmuzu ortalayan zaman.
Yazarların ellerine kalemi sevdiren en güzel zamandı, bir temmuz ayını ortalayan zaman.
Kelimeleri kağıtlara, şiirlere, sözlere sığdırtamayan en güzel zaman dilimiydi, bir temmuz ayını ortalayan zaman.
İnsan'a nerden geldiğini bilmediği bir huzuru katan zaman dilimiydi, bir temmuz ayını ortalayan zaman.
Yorulmuş gözlerin, hızlı atan kalbi susturmaya çalışan aklın ve kullakları kalp atışlarını duymasın diye elleriyle kullaklarını kapatan saf sevgi taşıyanları barındıran, bir temmuz ayını ortalayan bir zaman dilimiydi.
Gözlerini istemsizce gecenin karanlığında bütündürüp, karanlıklar içinde parlayan yıldızları saydıran bir zaman dilimiydi, bir temmuz ayını ortalayan zaman.
Atığı her adamı da baş ucunda, hisslerinde ve kalbin de kendini sayıklatıran, beyinin içini kemir kemir kemirten cevapsız soruları barındıran bir temmuz ayını ortalayan zaman dilimi.
Az da olsa ufak gülüşleri, sevinçleri ve mutluluğu barındıran bir temmuz ayını ortalayan zaman dilimi...