BÖLÜM - 37

15 1 0
                                    

Bugün size yıldızlardan bahsetmek istiyorum.
Yıldızlar arada yüz milyarlarca ışık yılı uzaklık olmasına rağmen, ışıklarını dünyanın yer yüzüne ulaştırabilen. Kendi ışıklarıyla yüz milyarlarca ışık yılını kat edebiliyorlar, tabii ki her birinizin de bir tane yıldızı vardır.
Bu yıldızın tabirini birinin iki çift gözü olarakta algılayabilirsiniz.
Hani biri olur sizin için, bir bakışı olur iki gözü içindeki gözbebekleri parıldar ya hani.
İşte o parıltıyı da en çok kıskanan kimler bilir misiniz?
- yıldızların takendisiydi o gözbebeklerinin içindeki parıltıyı kıskananlar.
Hani yıldızların da türleri vardır, kutupyıldızı olsun.
Tabii ona benzerleri de olsun, bunların da hepsi o çift gözbebeğinin parlayan gözbebeklerini kıskanıyorlar.
Öyle bir parıltıya sahipti ki o gözler, o milyarlarca ışık yılı uzaktan yer yüzüne ışıklarını buluşturan yıldızları bile kıskandıracak kadar güzel bir parıltıya sahipti o iki çift göz.
Hani o yıldız milyarlarca ışık yılı uzaklıktan o ışığını gönderdiğinin bilinci bir yana, yanı başındaki o çift gözün gözbebeğinin parıltısının insanı aklını başından almasını beklememiz de epey bir doğal olur elbette.
Yıldızlar da zor kıskananlardandır ki eğer o çift gözün gözbebeğinin parıltısını kıskandıysa, o parıltının altında yatan çok özel bakışlar saklıdır.
Dünya üzerin de pek çok kişinin yıldızı vardır, kimin yıldızı kilometrelerce uzaktan bakar, bakışlarının içindeki o ışıltıyı yayar uzaklara.
Uzaklardan izler ışıklarının seyreltisini ise bedenin de hisseder.
Kimin yıldızı ise yanı başında, bakışlarını gözlerinin içine içine işler.
Yıldızlarınızı ışıklarını engelleyecek, engellerden sakının.
Aradaki mesafenin ne olduğunu önemsemeden size bakışlarının partıltısını ulaştırıyorsa eğer uzak diyarlardan size.
Bunun her zaman kıymetini bilin, bir yıldızın size parlamasını çok kolay kazanabilirken, size parlayan bir yıldızın ise aniden sönmesini de çok kolay sağlayabilirsiniz.
Bu tamamen sizin eliniz de olan bir şey, ister uzaklardan saklarsınız parıltısını ya da ister parlarken söndürsünüz kendi içinizde, size her zaman parlayacak olan yıldızınızı.

SENDE KALDI BİR YANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin