Hiç kötü bir alışkanlığa girdiniz mi?
Kullandığınız, kullanmaktan vazgeçemediğiniz ve ya sizi bir şeye bağımlı kılan bir maddeye hiç bağlı kaldınız mı?
Sizin kötü bir alışkanlığınız var mı sorusuna ben cevap veremem ama benim bir alışkanlığım var, kötü değil tabiki ama hani bu alışkanlığı bedene yansıtıkça bedende ister istemez yaralar açıyor;" açılan yaralar ise bedende oluşan gözle görülür yaralar değil mesela" böyle sizin canınızı acıtan bir yaranız oldu mu?
Her günün sabahına uyanınca gözünün görmediği kalbinizinse o yaradan dolayı sancı çektiği bir yaranız var mı?
Bedene ister istemez zarar veren yaralarımız var, bu yaralarla yaşamaya çalışmak bir yana yaraları içinde taşımak bile bedene bir yandan zarar verip, bir yandansa güç veriyor. İnsan yaralarının farkına varınca daha güçlü oluyor, ister istemez yaralar canını acıtsada o canını acıtan yaralarla güçleniyorsun, hayatta illaki bedeninde yarası olan, bedenine yarayı getiren birisi olmuştur, peki ya sizin bedeninizde yaranız var mı?
Hiç içten içe acı çekipte, haykırışlarınızı içinize yutkunduz mu !
İster istemez bağlandınız mı, ister istemez çok sevdiniz mi..?
Hani bunları yaşamak ve ya bunlarla hayata kalmaya çalışmak bile insana güç veriyor, bana deseniz mesela, hayattaki yaşadıklarınla mı güçlenirsin diye, evet ben
Hayatımdaki yaşadıklarıma güçlenirim ve yine sorsanız hayattaki en güçlü insan kimdir diye?
Bence hayattaki en güçlü insan, bedeninde en çok yarası olan insandır.
Hayatta güçlüysen, bedeninde bilip bilmediğin bir sürü yaran vardır...