Kaybolmuş hayalleri, solmuş çiçekleri içinde barındıran içinde sadece yanlızlığı ve kırılmış bir kalbi kalan bir adam var.
Hayal kurmaktan ve sevmekten hiçbir zaman pişmanlık duymayan bir adam var.
İnancını yıkabilecek, kalbini kırabilecek onlarca şey karşısında inancını hep taze ve diri tutan sevgisi hep çocuksu kalan bir adam var.
Ben seni tanıdım zaman hayatımda hiç bir inanç yoktu.
Bak şurada bir yerde aşk denen bir şey var dikkatli bakarsan geçen sürecin ne olursa olsun. Senden koparmayacağı duygular var.
En özelinden saf bir kalp var içine kötülük sinmeyen bir kalp var.
Hani ben seni tanıdım o ilk yaşımda, içimde bir aşkı doğurdum.
Küçücük saf bir bebek getirdim. Buna da aşk adını verdim.
Aşkın üstünden günler, aylar ve yıllar geçti.
Fakat bu geçen onca zaman içinde o aşk adında ki bebek hiç büyümedi.
Her zaman seni tanıdı o yaşta takılı kaldı.
Büyüyemedi farkında olduğu bir şeyler vardı.
Eğer aşk büyüseydi hamzedemeceği gerçekleri öğrenecekti.
Aşk, aşk acısını öğrenecekti.
Aşk, ayrılıkları öğrenecekti.
Aşk, onsuz yaşanacak bir hayatın olduğunu öğrenecekti.
Benim aşkım büyüyemedi. Senin yokluğunu öğrenecek kadar büyüyemedi.
O seni o ilk tanıdığı,
O ilk seni gördüğü o yaştaydı.
O zaman hissetiği duygular ve hisseler aynı şekilde ve aynı heyecandanın da kaldı.
İçimde halla seni o ilk gün ki gibi seven aşkımla büyüdüm.
Ben büyüdüm, aşkım hep aynı yaşta. Hep o ilk duygularını ilk gün ki heyecanlarını yaşadığı yaşta kaldı.
Belki büyümüş bedeni içinde var olan düşünceleri, kurduğu hayalleri ve hayatı çokça değişmiştir.
Fakat değişmeyen üstünde o zaman ki heyecanlarını, hisslerini ve aşkını çocuksu, bir bebek yaşında ki o aşkı her zaman aynı yer aynı yaşta kaldı.
Belki tenine farklı bir beden dokundu.
Hayatına farklı düşünceler sokuşturuldu. Kandırıldı, iki süslü cümleye.
Ona bakan gözlere kandı.
Vadedilmiş ve tutulmamış onlarca yalan sözlere kandı.
Fakat ne vaddelmiş yalan sözler onu kırdı ne de yalan bakan gözler.
Aşk içinde büyümeden, değişmeden ve ekilmeden her zaman aynı ilk günde ki hisslerle o ilk gün ki bakan gözlerle kalır.
Aşk ne yalana ne de sahte bakan gözlere gelmez.
Aşk içinde bir sevgiyi kitli bırakıp, üstünden ne zamanın onu almasına ne de onu yokluğunun farkına getirecek yaşa getirmesine izin vermez...